2022-05-12, 22:38
Medlem
Refunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Robbinist
Bara för att något är lagligt är det inte rätt. Och bara för något är olagligt är det inte fel.
Han har iallafall rätten att bränna koranen vid en allmän sammankomst även om vissa människor tycker att det är fel enligt deras moral. Man har däremot inte rätten att göra någonting olagligt och det är fel att bryta mot lagen.
Citera
2022-05-12, 22:40
Bannlyst
Jag skrattar mer när Paludan talar än åt alla svenska tråkiga PK ståuppare 😂😂😂
Citera
2022-05-12, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refund
Man har däremot inte rätten att göra någonting olagligt och det är fel att bryta mot lagen.
Mycket .. eh .. prydligt formulerat
Citera
2022-05-12, 22:44
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Om du tycker att bränna koranen är en västerländsk demokrati så kan du köra upp din västerländska demokrati där solen inte skiner
Eller så köper man en bokfitta och använder där "solen aldrig skiner", där den med andra ord hör hemma, för att sen spolas ner sida för sida. 😂
Citera
2022-05-12, 22:48
Medlem
Varit ganska lugnt på dagens alla 3 sammankomster. Kommer det bli oroligt resterande av demonstratrationer må tro?
Citera
2022-05-12, 22:58
Medlem
Felicia.C.Roses avatar
Det är seriöst jättesvårt att vara antirasist och tolerant när muslimerna beter sig som de gör...

Alltså; kvinnor och barn (med tveksam simkunnighet) kastar sig i kallt maj-vatten för att "simma" iväg och klubba ner och misshandla Danskjäveln... förlåt, men jag kan inte låta bli att komma att tänka på Orcherna i sagan om ringen. Som i galen blodtörst kastar sig ner för stup och rusar in i vanvettiga självmordsattacker bara för att få en liten chans att skada de goda Alverna och Hobbitarna.

Är jag rasist nu???

//FCR
Citera
2022-05-12, 23:00
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LucianMacAndrew
Han ÄR feg och patetiskt. Annars hade han inte krävt polisskydd utan hade tagit konsekvenserna själv.

Det han gör nu är att avsiktligen sätta poliser i fara.
Vad modigt av dig att försvara islamister.
Citera
2022-05-12, 23:03
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
Vilka är vi?Du och dina minoritets rasister eller?Ni är en minoritet ni,rasismen kommer aldrig segra i Sverige

Landet är en monarki och under den finns en regering.
Vart 4e år röstar vi för Sverige. Jag röstar för att slippa sådana som dig ha inflytande!
Det gör mig till majoritets rasist!
No soup for you!
Citera
2022-05-12, 23:04
Medlem
tuggishs avatar
Läste att han planerar att besöka Stockholm. Kan bli stökigt.

Blir intressant att följa utvecklingen.

Ganska uppenbart vad han vill. Kan tycka att han redan lyckats piska upp en stämning och få fler supporters åt högerhållet.

Det intressanta för mig är hur länge han kommer hålla på. Samt hur länge han kan hålla på. Lars Vilks hade militanta islamister efter sig som letade efter honom. Paludan är ännu mer känd.

Hur lång tid innan nån går fram och skjuter honom? Folks skjuts varje dag i Sverige över mindre saker.
Citera
2022-05-12, 23:04
Medlem
lossnuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dragonflash
Landet är en monarki och under den finns en regering.
Vart 4e år röstar vi för Sverige. Jag röstar för att slippa sådana som dig ha inflytande!
Det gör mig till majoritets rasist!
No soup for you!
Sluta mata trollet.
Citera
2022-05-12, 23:08
Medlem
Dragonflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tuggish
Läste att han planerar att besöka Stockholm. Kan bli stökigt.

Blir intressant att följa utvecklingen.

Ganska uppenbart vad han vill. Kan tycka att han redan lyckats piska upp en stämning och få fler supporters åt högerhållet.

Det intressanta för mig är hur länge han kommer hålla på. Samt hur länge han kan hålla på. Lars Vilks hade militanta islamister efter sig som letade efter honom. Paludan är ännu mer känd.

Hur lång tid innan nån går fram och skjuter honom? Folks skjuts varje dag i Sverige över mindre saker.

Skulle inte jämföra vilks och Paludan eftersom den ena är kreativ och den andra rent av hädar!
Ingen av dem kan köra bil!
Citera
2022-05-12, 23:08
Medlem
53....so whats avatar
Lagar har vi för att stoppa, begränsa och förebygga att personer går bananas för att de tycker olika.
Tankefrihet, åsiktsfrihet, och friheten att säga precis vad vi vill, inom lagens gränser då, räknas högre än vilken ideologisk bok som helst. Så får den vara gudabenådad eller skriven av vilken profet det än må vara, det är bara en bok. Papper med tryckta krumelurer, innehållande budskap från forntiden som tillämpades av de som inte förstog sitt eget bästa, och lydde under svärdets bördor.
Eran revolt skulle skett där och då, men nä. Ni lyckades inte med det.
Nu försöker ni invadera och kuva ytterligare ett fritt folk precis som ni gjort med massor av länder, och det sticker i era ögon nåt enormt att det finns personer som står upp för oss andra. Som visar hur era hjärnor fungerar, eller skall vi säga att dom inte fungerar kanske.

Våra lagar är heliga för oss, så stick hem och ta ert land tillbaka, detta får ni aldrig.
Väntar varje dag på att fler o fler skall börja bränna böcker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in