2022-05-12, 19:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Ja, det stämmer. Menar mer att svenskar överlag ej vågar stå upp för sitt land förutom bakom skärmen. Då förtjänar man faktiskt inte att behålla sitt land, måste jag tyvärr säga.

Ja håller med dig till 100% där.

Men tror faktiskt en majoritet skulle göra det, om blott ett fåtal skulle träda fram. Jag tror det gäller allt. 3% kan väcka en latent sovande massa.
Citera
2022-05-12, 19:55
Medlem
Hur vet man vilken tid han är där o bränner pedofil boken? Tänkte främst på Västerås men oxå Vivalla i Örebro? Det står lixom inte vilken tid han har sammankomsten?
Citera
2022-05-12, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av snuttis
Svensson inser inte allvaret som vanligt.

1. 10 000 tals Öken neanderthal som har historik av/är redo att spränga sig/andra i luften för deras religion SPECIELLT samlas för att se den hädas, när de i sann självskadebeteende anda åker för att se den brinna/gnidas in i ögonen. Detta av en man de avskyr på samma sätt som Vilks.

Vad vill jag ha sagt med d?

Well säg att nån islamist spränger av en bomb mitt i folkmassan. Elr ngn "får spel" och börjar hugga "ljushyade" svenssons.

Sverige är redo att offra såväl islamister som svensson för värdegrundspapyrus i kombination med -"nu är det sårå att vi har yttrandefrihet".

Åk för guds skull inte till dessa demonstrationer, håll barnen därifrån.

Var vaksam på terrorattacker framöver.

Paludan har satt igång ett inbördeskrig. Krigszoner/folk mot folk, inte långt ifrån!

Remember koranen bränns på ett SCHEMA, 20-30 ställen till.

Men är det då frågan om hets mot folk grupp ??? först tyckte jag det , men eftersom han demonstrerar och inte gör verbala hot eller ens försöker att vara otrevlig ... så kommer det säkert brinna mängder med koranen.. Sveriges alla bibloteks koranen exempelvis .. Islam hör inte hemma i Sverige helt enkelt ..
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ohshitintehanigen
Vart? I Texas skulle han bli avrättad
Det handlar om sverige.. Förstått?!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Hur vet man vilken tid han är där o bränner pedofil boken? Tänkte främst på Västerås men oxå Vivalla i Örebro? Det står lixom inte vilken tid han har sammankomsten?
^
Det är nog så att han måste invänta polisens kommendering när det gäller platser och tider. Han får inte dom platserna han vill utan han får stå helt öde och för att se dom som protesterar måste han ha kikare.
Citera
2022-05-12, 20:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kommenurjorden
Precis. Individualistiska och själviska är svenskarna. Tänker småaktigt och enbart på sig själva. Landet kan brinna och tas över av muslimer bara lilla du slipper offra något.

Du menar sälja min lägenhet och flytta till utanförskapsområde med dottern? Är väl bara där det finns lägenheter numera.
Citera
2022-05-12, 20:03
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Ja, jag tror att senaste tidens skriverier och politiska uttalanden kan ha gett resultat. Buset vågar sig nog inte på samma kaotiska beteende som tidigare, nu när man får en känsla av att polisens våldskapital har blivit mer accepterat. Polisen kommer inte och får inte backa en gång till, detta har nog även de kriminella elementen förstått så därför vågar de sig inte ut.

Det är min amatörmässiga analys.

Upp till bevis blir det förmodligen när det är fredag eller lördagskväll. Men vi såg hur snabbt det lugnade ner sig när polisen sköt varningsskott så tror du har rätt där. Kul att kaosa lite kanske men inte så kul att bli skjuten. Sedan har man väl sett att många sitter häktade också och lite äldre islamister kommer ju vara rädda för att få orosanmälan på sig.

Men det blir väl först till helgen som man får veta. Kanske har man organiserat upp till en viss dag men då inte bara islamister utan AFA också.
Citera
2022-05-12, 20:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Det handlar om sverige.. Förstått?!

Va mer specifik i din fråga nästa gång.
I Sverige tror jag en del skulle bli upprörda och visa sitt missnöje på sociala medier.
Ideologin är inte den samma som polisen och islamisternas ”de ska straffas, och de ska straffas hårt”.
Tror du det skulle gå debattfritt?
Citera
2022-05-12, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xelious
Snarare att han inte vill visa att pengarna kommer från Ryssland.

Ännu värre!
Citera
2022-05-12, 20:08
Avslutad
Hade ju glömt bort att Paludan skulle bränna den (o)heliga boken, men tittade lite på några videoklipp och det verkar ha gått lugnt till den här gången. Kunde inte låta bli skratta lite när jag såg honom stå där med mikrofonen samtdigt som man hör lite rop från folkmassan.
Citera
2022-05-12, 20:09
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ABreivik
ja hoppas en modig muslim är beredd på paludan snart

"En modig muslim" är en oxymoron.
Citera
2022-05-12, 20:11
Medlem
Månsans avatar
Haha, araber alltså

Hoppa ner i 5-gradigt vatten med kläderna på, kan nätt och jämnt simma, stelfrusen och orkar knappt ta sig upp på land efter ett antal kallsupar. Sen påpucklad av polis, handbojad och bortförd. Allahu Akbar på det
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in