2022-05-12, 19:09
Medlem
Ramzons avatar
Ofantligt svårt att höra eller se RP med denna avspärrningen. Detta är framme vi avspärrningen. Men polisen gör ett bra jobb och stämningen är väldigt lugn trots allt. Frågan är vad som händer när han är färdig och lämnar platsen.

https://ibb.co/KXJRZ15
https://ibb.co/MBRrHK5
Citera
2022-05-12, 19:10
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Får lite samma känsla faktiskt.
Jag förespråkar rätten att bränna en koran, men han bör hålla käft för att inte verka helt utvecklingsstörd. Tragisk människa.
Jag vet inte om det stämmer att han skadats i en bilolycka och kommit ur den med en hjärnskada. Om det stämmer, och om frontalloben skadades, kan det ha gjort honom något omdömeslös (kanske med drag av Tourettes?).
Citera
2022-05-12, 19:12
Medlem
webbutvecklarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awoke11
[...] fortfarande offrar livet för påhittade sagor [...]
De lever sig in i berättelser och likt små barn försöker göra som i böcker och filmer. 😂
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ramzon
Ofantligt svårt att höra eller se RP med denna avspärrningen. Detta är framme vi avspärrningen. Men polisen gör ett bra jobb och stämningen är väldigt lugn trots allt. Frågan är vad som händer när han är färdig och lämnar platsen.

https://ibb.co/KXJRZ15
https://ibb.co/MBRrHK5
Det är nog då det kan bli lite oroligt, håll dig på tryggt avstånd.
Citera
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zilog-80
Får lite samma känsla faktiskt.
Jag förespråkar rätten att bränna en koran, men han bör hålla käft för att inte verka helt utvecklingsstörd. Tragisk människa.

Han provocerar mer ju längre han drar ut på det.
Citera
Medlem
Stones avatar
Verkar som polisen har koll på situationen.
Citera
2022-05-12, 19:13
Medlem
FetFulElaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Var tvungen att kolla på detta live. Den danska fetknoppen lockar verkligen fram det värsta hos folk. Jag tror innerligt att han njuter av att provocera och skapa kaos och han lyckas verkligen.
Han verkar inte det minsta orolig heller.

Hörde att det var några som simmade över?

Att vuxna människor skriker horunge tills de blir hesa hör dock inte till det normala.
Inte "det värsta hos folk" - de är sådana, kaozblattarna
Citera
2022-05-12, 19:16
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Jag vet inte om det stämmer att han skadats i en bilolycka och kommit ur den med en hjärnskada. Om det stämmer, och om frontalloben skadades, kan det ha gjort honom något omdömeslös (kanske med lite drag av Tourettes?).

Citat: "Dumma, Dumma Islam". Minns faktiskt inte när jag hörde en sådan förolämpning senast, men det var troligen på mellanstadiet.
Citera
2022-05-12, 19:16
Medlem
jnilssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manskahahusvagn
Varför? Att reta upp folk är ingen rättighet. Nämn någon annan som får göra så.
Du retade just upp mig och du fick göra det.
Citera
2022-05-12, 19:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av eksjo66
Live från mobben..

https://vm.tiktok.com/ZMLv55p91/

Herregud vilka jävla slödder.

Undra hur dumma de fåtal vita vänsterfolket står där ibland blattarna känner sig nu. Även dem måste ju börja undra vilken vad det är för jävla sida och parti de tagit och ångrat sig djupt.

”Är det dessa hopplösa slödder till blattar som jag försvarar på bekostnad av demokratin?”

Eller tror ni det förekommer intellektuella utbyten och dialoger mellan blattarna och vänsterhjonen för att förenas och tillsammans stå upp mot ”hatet”?
Citera
2022-05-12, 19:18
Medlem
calmsolutions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone
Verkar som polisen har koll på situationen.

Ja, jag tror att senaste tidens skriverier och politiska uttalanden kan ha gett resultat. Buset vågar sig nog inte på samma kaotiska beteende som tidigare, nu när man får en känsla av att polisens våldskapital har blivit mer accepterat. Polisen kommer inte och får inte backa en gång till, detta har nog även de kriminella elementen förstått så därför vågar de sig inte ut.

Det är min amatörmässiga analys.
Citera
2022-05-12, 19:21
Medlem
Stones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calmsolution
Ja, jag tror att senaste tidens skriverier och politiska uttalanden kan ha gett resultat. Buset vågar sig nog inte på samma kaotiska beteende som tidigare, nu när man får en känsla av att polisens våldskapital har blivit mer accepterat. Polisen kommer inte och får inte backa en gång till, detta har nog även de kriminella elementen förstått så därför vågar de sig inte ut.

Det är min amatörmässiga analys.

Jag ser att de blivit ihopträngda på en gata där de inte an sprida sig och tunna ut polisens barriär. Det är rätt smart. De kommer helt enkelt inte åt att förstöra något men jag tror som du att de har fattat att man kan fli anhållen för mordförsök när man kastar sten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in