2022-05-12, 18:12
Medlem
thebyebyemans avatar
Polisen har i alla fall valt ut en extremt taktisk plats, enda chansen och ta han är med en sniper på andra sidan ån
Citera
2022-05-12, 18:14
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
https://www.facebook.com/StramKurs/videos/556292935858070/
E ju inget folk där alls typ.
Citera
2022-05-12, 18:16
Medlem
analkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenOndaLedaren
Man hör lite Allahu akbar i bakgrunden i alla fall
Aldelles för civiliserat. Var e alla jog ska knolla din mamma mammaknollare osv?
Citera
Medlem
orrtupps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Det tror inte jag. Det är inlägg efter inlägg om hur primitiva de är som blir upprörda "över en bok" etc etc etc.
Jag tycker också att de är primitiva ( de är ju det!) jag tycker islam är en skitreligion och att ingen borde bli upprörd över att deras skitbok bränns men jag kan ju inte hindra muslimerna från att bli upprörda, det är ju deras rätt!

Så tror jag att även övriga tråddeltagare känner, man tycker att muslimerna är idioter som upprörs men att de har rätt att bli upprörda så länge de följer demokratiska spelregler.

Sen kan det nog hända att vissa inte är så bra på att formulera sig eller inte riktigt har tänkt färdigt och då blir det lätt att missuppfatta vad de egentligen skulle mena ifall de tänkte efter före.
Citera
Medlem
Herrejävlar vad han brer på tjockt med Muhammedförolämpningarna nu. Jag rodnar.
Citera
Medlem
Om han nu vill provocera muslimer så mycket, varför tar han inte fram en canvas och börjar måla Muhammed?

Det lär dom ju bli ännu argare av, men det vågar han nog inte göra för dom som gjort det har det inte gått så bra för.
Citera
Bannlyst
Polisen lyckades isolera dansken ännu en gång 😒😒😒
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BillClintonsCigarr
Men varför bli upprörd, och till och med hata. Det är ju bara ett stycke tyg i olika färger? Man får väl göra vad man vill med sitt eget tyg som man köpt? Det är väl inget att bli upprörd över?

Därför att, "att bli upprörd" bryter inte mot någon lag. Människan är ett känslostyrt djur och den absoluta majoriteten av människor har inte förmågan att helt sonika stänga av en känsla.

Vi kan inte kontrollera vårt känsloliv.
Vi kan kontrollera vårt agerande. När du blir upprörd så har du ett val, flera val t.o.m.
Många av dessa val skadar andra människor och inskränker på deras rättigheter, så många av de valen har vi förbjudit. (T,ex valet att kasta en gatsten i en polismans ansikte på grund av att du blev lite ledsen och arg).

Du får göra vafan du vill med din tygbit. Du har rätt enlig svensk lag att skända den. Betyder inte att jag måste gilla det eller dig. Men jag måste respektera vår rätt, lag och land, till den grad att jag låter människor göra vissa saker jag ogillar, utan att gå till våld varken emot dem eller andra oskyldiga.
Citera
2022-05-12, 18:17
Medlem
Hahaha, han säger att araberna hellre hade sex med djur än med Muhammed. Han var en så dålig hora som inte var värd priset.
Citera
Medlem
thebyebyemans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
E ju inget folk där alls typ.

Tror dom spärrat av så han är på en liten ö så åskådarna kan bara stå på en av broarna, ser ut så i alla fall
Citera
Moderator
intermittentexplosivitets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AidanHunt
Herrejävlar vad han brer på tjockt med Muhammedförolämpningarna nu. Jag rodnar.
Ja, haha, skrattar här. Det är så dumt!

"Mohammeds farfar var en ko."
Citera
2022-05-12, 18:18
Medlem
Rena sömnpillret nu..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem