2022-05-12, 04:16
Medlem
-GGs avatar
Och för att lägga till från tråden om Rolf Malms text:

Citat:
Efter kriget hade många judar, balter och ingermanländare flytt till Sverige. Närmare 400.000 utlandsfödda hade på kort tid invandrat. I mitten av 60-talet höjdes därför röster för restriktioner mot den stora invandringen som många ansåg hota svensk kultur och svenskars jobb.

Från detta kan vi utläsa att frågor om kultur och jobb är helt oundvikliga och tidlösa, och kommer upp från själva människan. Inte direkt en nazism, men det kan bli så när politiken krävs på fundamentala lösningar och verklighetstrogen ordning.

Man känner hotet och man känner sig hotad när det väller in främmande eftersom man undermedvetet vet om att det förändrar och övertar intressen och samhället. Kort sagt: man förlorar kontrollen över för mycket viktigt och vad som gäller mellan och för svenskar.

Men detta har man behandlat som en skammens känsla och verklighet, och skrämt upp med Hitler. Så jävla lågt och typiskt vänstern.
Därför får islam fritt fram och andras affärer och liv likställs med våra.
Senast redigerad av -GG 2022-05-12 kl. 04:43.
2022-05-12, 04:19
Medlem
-GGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Självcensur bevisar i sig hur stort inflytandet är.

När till och med alternativa media censurerar i panik, så ja.

Mats Dagerlind gjorde precis det som han anklagar MSM att hålla på med.
Senast redigerad av -GG 2022-05-12 kl. 04:26.
2022-05-12, 04:20
Bannlyst
Det lustiga är att vi vetat detta i över 1000 år... våra förfäder offrade sina liv för att skydda europa från de blodtörstiga muslimerna.
2022-05-12, 04:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av detsjukagotland
Ska man tro på det så måste man tro på att det finns någon yttre kraft som bestämmer detta. Jag tror mer att det är ungefär som att fråga sig varför en myrstack ligger där den ligger.
Det är ingen enskild myra som bestämt det utan det är varje myra som i varje steg tagit ett litet litet steg, eller undvikit att ta en lika liten riktning åt andra hållet.

Skulle det finnas någon utanför myrstacken som bestämmer så motsvarar det att det finns exempelvis en hackspett som hackar i marken och stör kolonin. Det kan det finnas också men den bestämmer inte hur myrorna ska vandra.
Nu är du lite för abstrakt.

Vilka avser du med myrorna, och vad menar du händer när myror från en stack lyckas ta sig in i en annan myrstack?

Menar du att judar är myror ftån en annan stack som tagit sig in i stacken sverige.

Myror är ett bra exempel i detta sammanhang. Här är lite relevant fakta om myrors "integrationspolitik" i naturen:
Citat:
“If you’re an intruder from another colony, even though your hydrocarbon profile is nearly the same—with some minor differences—the ants of the neighboring colony are able to recognize that immediately and they become extremely aggressive, sometimes killing an intruder very, very quickly.”
https://www.scienceabc.com/nature/animals/special-defense-mechanism-that-ants-use-to-kill-their-enemies.html
2022-05-12, 04:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -GG
När till och med alternativa media censurerar i panik, så ja.

Mats Dagerlind gjorde precis det som han anklagar MSN att hålla på med.
Ja. Hela hans arbete var fokuserat på exakt det problemet, sedan underkastar han sig självcensur utan att blinka så fort ordet "jude" råkade nämnas.

Det är denna inpiskade ångest och skräck som ligger bakom att så många muslimer släppts in i landet och som inte får ifrågasättas.
2022-05-12, 04:39
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av hivnegativ
Nu är du lite för abstrakt.

Vilka avser du med myrorna, och vad menar du händer när myror från en stack lyckas ta sig in i en annan myrstack?

Menar du att judar är myror ftån en annan stack som tagit sig in i stacken sverige.

Myror är ett bra exempel i detta sammanhang. Här är lite relevant fakta om myrors "integrationspolitik" i naturen:

https://www.scienceabc.com/nature/animals/special-defense-mechanism-that-ants-use-to-kill-their-enemies.html
Nja men i min värld beror det snarare på att myrorna (invånarna i stacken) missriktar sitt testosteron så att säga pga att drottningen/honorna sänder ut fel/egennyttigt feromon.
Det finns inga hackspettar/judar utifrån. Rötan kommer inifrån och pågår emellan myrorna. Det är arbetsmyrorna och soldaterna som inte fattar bättre. Det är vi.
2022-05-12, 04:51
Avslutad
"Islam är omöjligt att integrera". För att återkoppla till rubriken så fattas det "svenska muslimer" i Sverige. Svenska män är värdelösa. Våra kukar är förslappade. Tyvärr. Svälj det. Skyll inte på islam eller judar...
2022-05-12, 04:51
Medlem
Citat:
Nja men i min värld beror det snarare på att myrorna (invånarna i stacken) missriktar sitt testosteron så att säga pga att drottningen/honorna sänder ut fel/egennyttigt feromon.
Det finns inga hackspettar/judar utifrån. Rötan kommer inifrån och pågår emellan myrorna. Det är arbetsmyrorna och soldaterna som inte fattar bättre. Det är vi.
Aha då fick vi det klarlagt.

Du anser att naturen, som du nyss refererade till som någon sorts argument, är "fel".

Vidare att drottningen centralt styr myrorna med hjälp av feromon, direkt efter att du skrev "Det är ingen enskild myra som bestämt det".

Och du anser att judar i sverige inte kommer utifrån, alltså att judiska folket, judiska religionen och sionism har sitt naturliga ursprung i sverige.

Du kan säkert utveckla ditt insekts-resonemang vidare utgående från den plattformen och med mer av den insektslogiken, men jag har tyvärr inte tid just nu.
2022-05-12, 04:59
Medlem
Citat:
"Islam är omöjligt att integrera". För att återkoppla till rubriken så fattas det "svenska muslimer" i Sverige. Svenska män är värdelösa. Våra kukar är förslappade. Tyvärr. Svälj det. Skyll inte på islam eller judar...
Eftersom du återkopplar till rubriken, menar du att islam ska "integreras" genom att svenskar ska bli muslimer?

Och att det problemet inte har något att göra med islam, eftersom du skriver att man inte ska skylla på islam.

Att svenskar skulle bli mer "värdefulla" om de blev muslimer.

Tack för att du tydligt visar exakt det rubriken säger.
2022-05-12, 05:22
Avslutad
Tja kanske är det omöjligt att integrera islam. Skulle det lyckas så vore det inte längre samma sak.
Det man försöker göra är tvinga en man att sitta ner och kissa. Svensken gör lydigt detta inför sin jävla kvinna samtidigt som vi pissar utanför.
Jag försvarar inte ett folk, ett kön, som låter sig våldtas. Det är nämligen helt frivilligt. Fråga varje ensam herre vad han ville. Ingen ville det. Det bara blev så eftersom han inte hade kuk.
2022-05-12, 05:45
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Dessutom så tror de att självmordsbombare/martyrer belönas med 70 oskulder i himlen. Jag tror knappast att sex förekommer i himlen, det tillhör nog bara jordelivet. Och dessa oskulder kan vara en feltolkning, och det egentligen betyder vindruvor. Då blir de mycket besvikna, och hamnar någon annanstans med sura, mögliga vindruvor.

Inte i himlen, nej. I "paradis."
Det är precis därför det finns sex, för att det är inte himlen på samma sätt som kristen tro berättar om. Det kan verka som att detta "paradis" är nått *materiellt* (lågare) ställe, och inte himlen. Jag har försökt att förstå islams teologi i många år nu, och en utav mina slutsatser är att det faktiskt inte kan uteslutas att det islamska "paradis" är det kristna helvetet - och du kan själva gissa vem Allah då är.

I islam sägs Koranen att ha blivit reciterad för Mohammed i en grotta, utav ängeln Jibreel - Gabriel. Detta kan ha varit en ljugande och shape-shiftande lägre demon, som spelade ängel.

Som jag skrev, har jag försökt förstå islam bättre i åratal nu - och jag håller fortfarande denna "Allah är djävulen"-teorien för möjlig, ja faktiskt ganska realistisk även efter att jag började förstå lite mera. Det stora flertalet av muslimer tror dock faktisk på riktigt att dom tror på den ena, sanna Gud - dom har då också blivit grundlurad (av den största lögnare och bedragare av alla). Det man måste förstå är ju at djävulen VILL vara Gud, så detta passer ju ändå bra ihop.
Senast redigerad av OsloRbastFTrest 2022-05-12 kl. 06:03.
2022-05-12, 05:59
Medlem
OsloRbastFTrests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Orosmoln
Men då inskränker du allt vad en muslim är. En muslim måste få leva enligt islams store profet, vi har religionsfrihet i Sverige. Ska inte en kristen få leva som en kristen eller jude likt en jude?

Du förstår inte religionsfriheten, som förövrigt står lägre än yttrandefriheten i västliga länder (yttrandefriheten med några ytterst få untag måste upprätthållas som fullständig - religionsfriheten inte) - om inte det hade varit så, kunde ju vem som helst starta t.ex. en religion som säger "döda alla med Kalle Anka på sina tröjor eller någon av sina kläder!" eller "döda dom som tror på Allah," för att komma med två små exempel av många, och ingen kunde säga något alls emot detta och alla måsta acceptera detta, för "religionsfriheten." Tror du lagen om religionsfrihet är SÅ vid att ALLA religioner och ALLA doms trosläror och seder måste accepteras utan ett knyst? Näh, fel. Religioner som bryter med länders normer och moral, som t.ex. i Sverige "du ska inte döda," måste absolut inte accepteras alls.

Eller kanske jag ska starta en religion som säger att alla som tror, måste stå på huvudet utanför slottet i Stockholm, nakna, och männen måste onanera medans kvinnorna skriker som häxor, och dom som inte utför detta mycke välsignade ritual minst två ggr i veckan måste tyvärr dödas. Ingen kan säga något emot, DET ÄR TROOOOO OCH REEEELIGION OCH HEEEELIGT!
Senast redigerad av OsloRbastFTrest 2022-05-12 kl. 06:02.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in