Citat:
Ursprungligen postat av
ViskSten
De är skrivna på samma hushåll som Bergfors. S*aid flyttade in 2022-04-09 dvs för drygt en månad sedan. A*bel flyttade in 2021-10-25. Kan inte tänka mig att de stod skrivna där utan att Bergfors visste om det.
Tack för informationen. Hur kommer det sig att det inte finns lägenhetsnummer? Bergfors var miljardär (?) så kanske han ägde hela kåken?
Ja, det är mycket möjligt. Vem är de att bo där annars, tycker man.
Enligt lag ska alla lägenheter ha ett lägenhetsnummer. Varför just denna fastighet helt saknar lägenhetsnummer är märkligt.
De andra bostäderna är bebodda av andra personer samt finns det också företag skrivna på denna adress bla. Stenströms.
Vem som äger hela fastigheten har jag dock ingen kännedom om.
Den ena bor med all säkerhet inte ens på denna adress (19åringen), du folkbokför dig inte på Östermalm, men sedan får din post skickad till Malmö
Om ni läst FUP om rånförsöket mot Curt, framkommer det att endast Malin,Curt och dottern bor i lägenheten enligt Malin själv.
Följde ni också tråden om rånförsöket framgår det att de endast anställer unga tjejer.
27åringen och 69åringen måste därför bo i helt andra bostäder någonstans i den stora fastigheten, utan koppling till den avlidne och dennes familj skulle jag gissa
19åringen flyttade in efter rånet, det tillsammans med hans postadress i Malmö sticker ut.