2022-05-10, 23:08
Medlem
Var det han eller barnen som var vänsterextrema?
Citera
2022-05-10, 23:32
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton.Mills
Vila i frid. Hoppas den sista måltiden blev en god hamburgare.

Han var känd för att käka fisk och dricka bättre franska vita viner på Sturehof nästan dagligen, iaf för några år sedan innan han blev sämre. Hamburgare sålde han till andra och blev rik.
Citera
2022-05-10, 23:35
Medlem
Milton.Millss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wotan
Han var känd för att käka fisk och dricka bättre franska vita viner på Sturehof nästan dagligen, iaf för några år sedan innan han blev sämre. Hamburgare sålde han till andra och blev rik.
Och du tror inte han käkade hamburgare hemma? Nog kan jag förstå att han av ren heder till sitt företag inte åt hamburgare på andra skräpmatskedjor eller för den delen dyra hamburgare på finrestauranger.
Citera
2022-05-11, 04:22
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RudyardKipling
Var han aktiv i företaget in i det sista? Hade han godkänt MAX mångkulturagenda? Äter sällan skräpmat och slutade äta på MAX för ca 10 år sedan. Valde Sibylla istället som pit stop när man skulle till fjällen eller på längre resa.

Han var måhända inte den värste profitören eller medlöparen, men alla ska vi den vägen vandra och somliga kommer få ett solkigt minne. Om det kan de vara helt förvissade.
Precis så, minns Max skrovmål när det faktiskt var en bra inrättning. Herregud, då fanns de inte ens söder om Sundsvall så jag längtade ett år bara för att åka dit. Nu klarar jag mig bra utan deras woke koncept. Tyvärr för de hade något bra på gång ett tag.

Anyway, Vila i frid, en sann entreprenör går i graven.
Citera
2022-05-11, 06:29
Medlem
Citat:
Hade han godkänt MAX mångkulturagenda?
Med tanke på att två yngre MENA-män delade hushåll med honom vid hans död så får man anta det. Varför han delade hushåll med utlänningar är en gåta. Jag misstänker snusk. Vi får se hur länge de tänker bo kvar nu när han har dött.
Citera
2022-05-11, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hans fru numera änka, kommer bli rik. De skrev om äktenskapsförorden 2019 och hon kommer ärva hälften av allt.
Har inte det varit hennes plan hela tiden? Att gubbjäveln skall trilla av pinn så att hon slipper suga mer invalidkuk och kan lägga av med skådespelet inför hans söner?
Citera
2022-05-11, 07:31
Medlem
apskeletts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Hans fru numera änka, kommer bli rik. De skrev om äktenskapsförorden 2019 och hon kommer ärva hälften av allt.

Fast det där stämmer inte. Hon får inte en spänn av MAX. Däremot delas alla andra tillgångar inkl. bolag så hon lär inte behöva äta på MAX.
Citera
2022-05-11, 07:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Long-Gone-Day
Har inte det varit hennes plan hela tiden? Att gubbjäveln skall trilla av pinn så att hon slipper suga mer invalidkuk och kan lägga av med skådespelet inför hans söner?

Glömde du deras gemensamma dotter, åtta år?
Citera
2022-05-11, 08:38
Medlem
sebertos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten
Med tanke på att två yngre MENA-män delade hushåll med honom vid hans död så får man anta det. Varför han delade hushåll med utlänningar är en gåta. Jag misstänker snusk. Vi får se hur länge de tänker bo kvar nu när han har dött.
Man kan skriva sig på vilken adress man vill. Inte helt lätt bli av med såna personer. Troligen är det fysiska personer som bor där men det behöver inte vara så. Visste de ens om det om det gjorts nyligen. Detta är Svedistan som inte är anpassat för 2 miljoner afrikaner och araber.
Senast redigerad av seberto 2022-05-11 kl. 08:41.
Citera
2022-05-11, 11:09
Medlem
RudyardKiplings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ViskSten

https://www.birthday.se/sok?sm=1&match=on&sa=0&a=Nybrogatan+28+B&z=11439&c =Stockholm

Är det denna du tänker på? Jag kan inte se lägenhetsbeteckningen på dem så de kan ju mycket väl bo i en annan lägenhet? Sitter du på annan information?
Citera
2022-05-11, 12:09
Medlem
Citat:
https://www.birthday.se/sok?sm=1&match=on&sa=0&a=Nybrogatan+28+B&z=11439&c =Stockholm

Är det denna du tänker på? Jag kan inte se lägenhetsbeteckningen på dem så de kan ju mycket väl bo i en annan lägenhet? Sitter du på annan information?
Kolla denna länk från merinfo, de bor i samma lägenhet

https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Malin-Rebecka-Mathilda-Bergfors-1977/brr3z-3bbs9
Citera
2022-05-11, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vresrosen
Kolla denna länk från merinfo, de bor i samma lägenhet

https://www.merinfo.se/person/Stockholm/Malin-Rebecka-Mathilda-Bergfors-1977/brr3z-3bbs9

De bor inte i samma lägenhet!

Finns inga lägenhetsnummer på denna adress, vilket förklarar varför det ser ut som att de är samboende.

Han den yngre mena killen (19 år) bor inte på denna adress! Han har en särskilt postadress till Malmö.

Han har förmodligen varit inne på den stora tråden om rånförsöket mot Curt och fått den briljanta idéen att skriva sig på denna adress.

27åringen som inte är mena men inte heller svensk tänker jag inte gå närmare in på, men han bor inte med Malin och Curt finns som sagt andra lägenheter, mer behöver inte sägas.

Likaså gäller det 69åringen.

Varsågod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in