2022-05-11, 12:02
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag har nyss sett klart Tisdagens avsnitt.

Fyfan att feministpacket i Robinson på något vis lyckades få Tommy utsparkad. Nån som vet vad han sa och till vem?

Att sen Joel sitter och påstår att Tommy är som ett barn....Joel är förfan 25 år och är det största barnet jag har sett i Robinson!
Feministpacket????
Du menar väl Angela och Hayes?
2022-05-11, 12:02
Medlem
The.Swedes avatar
Om man behövde mer bevis på hur labil Hayes är så kan man kolla på hans gråtattack efter han fått brev. Wtf... vuxen karl...
2022-05-11, 12:06
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Feministpacket????
Du menar väl Angela och Hayes?

Jag syftar på dom jag skrev. Det är dom som har gråtit över hur hemsk Tommys påstått dåliga kvinnosyn är.

Gränslandet spelar jag in på Söndagar då det sänds på Tv. Men eftersom det spoilats här i tråden så har även Angela och Hayes sjunkit i mina ögon.
Jag gillade Angela eftersom hon oftast är rak och ärlig och inte paktar. Och har en Gudomligt vacker kropp bortsett från magpartiet.
2022-05-11, 12:13
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Jag undrar som någon annan om det blir någon invägning i år. Vågar produktionen det eller har de övergött deltagarna i år för många av dem ser inte speciellt smala ut.
Linn växer hos mig och klagar här att det är för lätt i Robinson och det delas ut mat m.m. Tycker hon växer men antar att hon inte vinner.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/linns-avsl%C3%B6jande-om-robinson-f%C3%B6r-l%C3%A4tt/vi-AAX99IK?ocid=msedgntp&cvid=70ba7bcd00c7459683892c9 f07c71c01
2022-05-11, 12:15
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1754
Jag syftar på dom jag skrev. Det är dom som har gråtit över hur hemsk Tommys påstått dåliga kvinnosyn är.

Gränslandet spelar jag in på Söndagar då det sänds på Tv. Men eftersom det spoilats här i tråden så har även Angela och Hayes sjunkit i mina ögon.
Jag gillade Angela eftersom hon oftast är rak och ärlig och inte paktar. Och har en Gudomligt vacker kropp bortsett från magpartiet.
Det är inte de som står bakom att Tommie åker ut. Det är Angela och Hayes - och det är spoilat i media ...

Därför skickades Tommie Gyllin ut från Robinson – Angela: “Sa n-ordet”
https://nyheter24.se/noje/tv/1024948-nyheter24-avslojar-tommie-gyllin-fick-lamna-robinson-efter-rasistisk-attack

Angela var uppenbarligen inte så "rak och ärlig"
2022-05-11, 12:17
Medlem
Hunden007s avatar
kom igen Tommie är bara jävligt korkad människa och han är ingen rasist.
2022-05-11, 12:34
Medlem
1754s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är inte de som står bakom att Tommie åker ut. Det är Angela och Hayes - och det är spoilat i media ...

Därför skickades Tommie Gyllin ut från Robinson – Angela: “Sa n-ordet”
https://nyheter24.se/noje/tv/1024948-nyheter24-avslojar-tommie-gyllin-fick-lamna-robinson-efter-rasistisk-attack

Angela var uppenbarligen inte så "rak och ärlig"

Ja, jag såg det sen.

Dock kvarstår deras feministgråt över Tommy.
2022-05-11, 12:37
Medlem
Är det inte ett riktigt kommunistland vi bor i? Alla måste tycka lika. Har du fel värdegrund = fel åsikter får man inte vara med. Nu räcker det inte ens med att tycka rätt nu är vissa ord förbjudna att använda också. Man kan ju undra om dom hittade Hayes på ön när inspelningen satt igång eller om han flög dit från Sverige. Ska vi inte bara skicka hem alla vita människor på en gång från Robinson? Deras närvaro ger en känsla av ett mossigt kolonialt förtryck när det systematiskt skickat ut alla nysvenskar till en egen ö.
Det bästa vore väl om alla vita bara tog fram en snara och gjorde slut på sig själva.
Nej just det, hur hade resten av världen klarat sig då… de hade fått leva på kokosnötter och bananer i Västindien kanske. A la natural…
2022-05-11, 12:45
Medlem
CockWitchs avatar
Patetiskt Robinson idag. Massa löjliga känslor.
2022-05-11, 12:52
Medlem
Italos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AugustLovendahl
Är det inte ett riktigt kommunistland vi bor i? Alla måste tycka lika. Har du fel värdegrund = fel åsikter får man inte vara med. Nu räcker det inte ens med att tycka rätt nu är vissa ord förbjudna att använda också. Man kan ju undra om dom hittade Hayes på ön när inspelningen satt igång eller om han flög dit från Sverige. Ska vi inte bara skicka hem alla vita människor på en gång från Robinson? Deras närvaro ger en känsla av ett mossigt kolonialt förtryck när det systematiskt skickat ut alla nysvenskar till en egen ö.
Det bästa vore väl om alla vita bara tog fram en snara och gjorde slut på sig själva.
Nej just det, hur hade resten av världen klarat sig då… de hade fått leva på kokosnötter och bananer i Västindien kanske. A la natural…
DDR Sverige upphörde bara för en kort tid. Nu är det tillbaka. Acceptera är normen. Tycker du inte som man ska tycka så ska man mobbas till underkastelse. Åsikts taket i Sverige är så lågt att om det hade funnits ett konkret sådant att man hade slagit i taket. Jag har slötittat på Robinson då och då och mina öron orkar inte med mer av pk dravel, självgoda zombieliknade feminister och mobbare. Om denna säsong är skit hur dålig blir då inte nästa.
2022-05-11, 12:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
Linn växer hos mig och klagar här att det är för lätt i Robinson och det delas ut mat m.m. Tycker hon växer men antar att hon inte vinner.
https://www.msn.com/sv-se/nyheter/other/linns-avsl%C3%B6jande-om-robinson-f%C3%B6r-l%C3%A4tt/vi-AAX99IK?ocid=msedgntp&cvid=70ba7bcd00c7459683892c9 f07c71c01

Det blev åtminstone ingen pizza den här säsongen som förra året. haha Men visst förra året befann de sig i ett kallt klimat och efter en tjejs kollaps blev de väl oroliga för deltagarnas hälsa. Linn ser ju fan nästan gravid ut, men hon kanske fläskade till sig innan inspelningen körde igång.

Prisa Gud säger jag att man åtminstone slapp den jobbiga Tove-Sophia i årets säsong.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2022-05-11 kl. 13:24.
2022-05-11, 12:53
Medlem
1754s avatar
Kommer hon som programleder Farmen ta över nästa säsong av Farmen? Hon brukar ju få ta över dokusåpor där manliga programledare får sparken från pgr av brott mott pk-moral-lagen.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in