Vem fan bryr sig om att Tommy ”the mångsysslare” försvann!? Han framstår som en lallare som slår dank om dagarna och bara sitter å hummar till solen å vinden utanför nåt torp i skogen där han byggt en portal av grenar och grässtrån. Naken helst också förstås för det är natuuuurligt
Äh han var en ulv i fårakläder eller så var han ett får i ulvkläder som han såg ut. Han går för vilket som kan jag tycka. Sände ut helt motsatta budskap hejvilt och oavsett vad man tycker om uttrycket så är det i princip helt omöjligt att år 2022 ”råka” säga negerhår när man menar att säga afrohår, särskilt som Angela satt där strax intill.
Positive och nördiga Joel nämnde vid något tillfälle att Tommy verkar vara en snäll liten hundvalp som inte förstår att han inte ska bitas. Joel hade nog en poäng även fast man inte riktigt greppade vad han for efter vid det tillfället.
Jag är i alla fall skitnöjd att vilden, tillika mångsysslaren med dreads som ber till solen och som grinar när någon tycker han är gör fel åkte ut. Lika gött är det att Angela gick samma väg för henne var jag så omåttligt trött på också.
Nu hoppas jag även att uppnosiga Shevin drar vidare ut ur tävlingen så är allt till belåtenhet för min del.