2022-05-10, 22:32
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Som nån sa är det jävligt kul hur Anders själv trillade dit sen, förmodligen för att nån PK-idiot känt sig hög och mäktig och hävt en anklagelse mot honom. Så går det när man går i maskopi med tyranner, du blir alltid nästa offer på altaret förr eller senare.
Jag kan mycket väl tänka mig att det var Hanna som fick Snickarn sparkad. Bara hon skulle kunna bli så upprörd över en mans beteende. Det skrevs ju att det var en yngre liten smal kvinna.
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Porkster
Som nån sa är det jävligt kul hur Anders själv trillade dit sen, förmodligen för att nån PK-idiot känt sig hög och mäktig och hävt en anklagelse mot honom. Så går det när man går i maskopi med tyranner, du blir alltid nästa offer på altaret förr eller senare.

Enligt media så hade Anders varit onykter och kört/eller försökt iaf/ en fyrhjuling och någon av deltagarna hade då försökt att hindra honom och det uppstod bråk dem emellan. Kommer inte ihåg hur det blev (Om det blev någon anmälan eller åtal eller inget av det?!) och Anders bad personen om ursäkt men TV4 avskedade Anders.
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Även om han sa det specifikt till Angela så är det knappast rasism att säga att någon har vita tänder.

Han sade lite mer än så 🙂
2022-05-10, 22:33
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Ja du Hur var det nu igen? Hur ska vi ha det?
Vi har nog alla tappat bort Den Röda Tråden - precis som deltagarna i Robinson och produktionen gjort.
Rätt svar är förmodligen, att den högintelligente vet inte vad han ska säga för att få igång samspel, och den lågintelligente skapar konflikter istället för samspel, är jag något på spåren månne?
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 22:38.
2022-05-10, 22:34
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Han sade lite mer än så 🙂

Ja, att han ville ha negerhår istället för att säga "afrohår". Oj vad farligt. Dessutom bad han om ursäkt direkt efteråt.
2022-05-10, 22:34
Medlem
Citat:
Bra sagt

Tack så mycket
2022-05-10, 22:35
Medlem
Robinson blev verkligen skittråkigt efter alla roliga försvunnit nu. De enda som jag tycker är värdiga vinnare är Joel och Henrik.
Hoppas verkligen inga av de andra vinner!
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Tycker nog att Tommie brände sitt ljus i båda ändar.

Lite som Joel uttryckte det där och då i stil med:
- Lite som att ge ett barn en k-pist.

Tommie kanske skulle behöva vistas mer i samhället än i skogar/djungler?

Mhm, så är det. Han grävde sin egen grav. Han verkar hyfsat intelligent, men saknar samtidigt social kompetens. Man tar inte upp att kvinnor ska stå i köket och laga mat när man är omgiven av feminister och man använder inte ordet neger när man sitter bredvid en mörkhyad. Sunt förnuft.
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Det var mer än så som han hade sagt. Va fasiken spelar det för roll om man hela tiden kläcker ur sig skit och sedan ber om Förlåt direkt? Då kan alla människor göra likadant och ordet Förlåt är bara ett kodord för att bete sig som en idiot och skitstövel oavsett kön "bara man säger Förlåt direkt efter"

Som vadå?
2022-05-10, 22:36
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ja, att han ville ha negerhår istället för att säga "afrohår". Oj vad farligt. Dessutom bad han om ursäkt direkt efteråt.

För min del var det rätt att han förpassades ut ur Robinson efter det som framkommit.

Han gav mig små kårar av obehag.
2022-05-10, 22:37
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ja, men är de inte snygga eller ser ut som en man som Dessi så gör det inget om man inte får se dem i string.
Om du skulle höja blicken lite...så ser du istället Dessis ansikte ett väldigt muntert tjejnylle med utstrålning

Kroppen är förövrigt kvinnlig beroende på kontext, men ingen man vill se helnäck och definitivt inte bodybuilder veranda-inoljad, utan enbart i just röd tanga
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 22:41.
2022-05-10, 22:38
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
För min del var det rätt att han förpassades ut ur Robinson efter det som framkommit.

Han gav mig små kårar av obehag.

Ja. Han var inte politiskt korrekt. Det blir väl för mycket för snöflingor och BETA-hannar som du.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in