2022-05-10, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
De kanske är så Everyone Is Jesus, men efter att ha läst vad som har sagts av Tommie, så då var detta pinsamt att skicka ut Tommie ur en tävling, bara för några enstaka ord.
Sverige 2022. Varje ord du säger kan innebära slutet på ditt liv. Om du är vit man.
2022-05-10, 20:23
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Låter som krabbkokerskan överdriver, även om DiLeva är socialt osmidig så låter hans version mer trovärdig.
2022-05-10, 20:24
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Angela verkar ljuga i media. Enligt Tommie så berättade dom samma sak och att allt finns på film, men att Angela berättar något helt annat i media. Är det hennes dåliga svenska som är orsaken? lol

Hon har inte uppfattas som en person som ljuger. Missuppfattat saker har hon gjort många gånger. Men produktionen måste ju ha sagt till Tommie exakt där och då vad det gällde? Vilket de enligt han bara gjorde för om han nu sa att han ville ha afrihår eller negerhår sa han väl ordagrant.

Frågan då varför han inte klagade mer där och då. Han sa ju inte det till Angela i så fall. Men klart på ön är man väl alltid i ett underläge mot produktionen.
Medlem
DyslexiKungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlartSur
Sverige 2022. Varje ord du säger kan innebära slutet på ditt liv. Om du är vit man.

Precis, jag tycker att Angela borde ha åkt ut istället, ta inte in negresser nån mer i stor produktion.
Medlem
CockWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av david-taxi
Du lyckades inte läsa Tommies version, scrolla neråt i artikeln.

Oj då. Ska göra det. Hur som helst, jag tror det är fullt möjligt att Angela ljuger. Men i avsnittet när Anders dyker upp så säger ju Anders att Tommie själv erkänt att han sagt det.
2022-05-10, 20:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hon har inte uppfattas som en person som ljuger. Missuppfattat saker har hon gjort många gånger. Men produktionen måste ju ha sagt till Tommie exakt där och då vad det gällde? Vilket de enligt han bara gjorde för om han nu sa att han ville ha afrihår eller negerhår sa han väl ordagrant.

Frågan då varför han inte klagade mer där och då. Han sa ju inte det till Angela i så fall. Men klart på ön är man väl alltid i ett underläge mot produktionen.
Ibland kan man tro på sina egna lögner. Angela är inte speciellt intelligent. Hon har sagt mycket konstiga grejer och hennes svenska är dålig.

Hoppas inte det Tommie säger är sant. För samhällets bästa. Om det är det sant så måste TV4 vara riktigt skitnödiga.
2022-05-10, 20:28
Medlem
Enmansdemos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Fy fan för äckliga TV4! 🤮 Både Hayes och Shevin mobbar andra deltagare till bristningsgränsen, medan produktionen bara rycker på axlarna.

Men sen säger en vit man att HAN SJÄLV vill ha negerhår, och åker ut direkt. Helt sjukt. Sluttittat för min del. All glädje försvann ändå när produktionen såg till att Mattias åkte på örådet.
TV4 har nollrasism policy!, Tommie skulle alltså ha valt Robinson under svt-tiden och det lilla hade fått passera
Senast redigerad av Enmansdemo 2022-05-10 kl. 20:31.
2022-05-10, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch
Oj då. Ska göra det. Hur som helst, jag tror det är fullt möjligt att Angela ljuger. Men i avsnittet när Anders dyker upp så säger ju Anders att Tommie själv erkänt att han sagt det.
Ja, enligt honom har han erkänt att han sagt att en gång ville ha "negerhår", sen ändrade han sig snabbt och sa "afrohår". Angela hade inte ens hört vad han sa när han bad om ursäkt. Tydligen hade någon annan deltagare varit närvarande som jag uppfattade det.
2022-05-10, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Precis, jag tycker att Angela borde ha åkt ut istället, ta inte in negresser nån mer i stor produktion.
De får gärna vara med men de får inte vara så ointelligenta att de faller för feministernas tjat.
2022-05-10, 20:30
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockWitch

Läs och se vad han erkänner.

Hela härvan borde ju dock vara lätt att nysta upp. Tommie backas alltså av den som hörde om håret och den andra om vita tänder var det minst två andra deltagare där som också måste veta om Tommie sa det han gjorde specifikt till Angela eller till gruppen för de nyss hade borstat tänderna. Så deltagarna måste ju vet hur det här ligger till.
2022-05-10, 20:31
Medlem
Vilken soppa. Man vet inte vad eller vem man riktigt ska tro på. Har sagt det tidigare, men nu slutar jag på riktigt att följa med Robinson. Jag blir för emotionellt involverad i deltagarna.
2022-05-10, 20:32
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enmansdemo
TV4 har nollrasism policy!, Tommie skulle alltså ha valt Robinson under svt-tiden och det lilla hade fått passera
Ja, hade Mattias skrivit "skithuset Hayes" hade TV4 skrikit sig hesa om rasism. Mattias hade garanterat åkt ut direkt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in