2022-05-10, 19:53
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Jeahze till Celtic för mellan 2-3 miljoner euro, säkerligen runt 20 och han ersätts av Niklas Hult som sitter på utgående kontrakt.

Snyggt minns att man smått ville ha han till MFF ett tag men fanns ingen plats. JJ och övriga hos er är verkligen bra på business.

Några rykten om Hult eller önskningar? Han är väl för mesig för att spela i en klubb med krav och fans.

Citat:
Ursprungligen postat av Lundbonden
Med tanke på de enorma skadeproblemen lär Danne öppna plånboken och värva in 2 spelare.

Zeidan och abdelrahman saidi kanske? Sadi är underskattad. 4 mål redan i ett krisande Degefors.

Jag hoppas man har Zeidan med på listan över tänkbara värvningar. Speciellt nu när det alltmer känns som både Rakip och klubben är klara med varandra för nu.

Annars kommer Bajen ta honom och sälja för 30 mille.
Senast redigerad av MartinDahlinsMamma 2022-05-10 kl. 19:58.
2022-05-10, 20:04
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Jeahze till Celtic för mellan 2-3 miljoner euro, säkerligen runt 20 och han ersätts av Niklas Hult som sitter på utgående kontrakt.
Lex Witry
2022-05-10, 20:36
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Läckert att kunna håva in 20 miljoner spänn för en 25-årig vänsterback måste jag säga.
Det tror jag inte det kommer bli.
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Snyggt minns att man smått ville ha han till MFF ett tag men fanns ingen plats. JJ och övriga hos er är verkligen bra på business.

Några rykten om Hult eller önskningar? Han är väl för mesig för att spela i en klubb med krav och fans.

Jag hoppas man har Zeidan med på listan över tänkbara värvningar. Speciellt nu när det alltmer känns som både Rakip och klubben är klara med varandra för nu.

Drömmar. Men namnet har nämnts, samma person som berättade om Jensen två månader innan det nådde media och innan vi nobbade honom. Det är en logisk värvning om nu Jeahze går vilket nog är väldigt troligt.

Zeidan hoppas jag att vi går för när Williot säljs. han har ju två kusiner här så det är ju palestinskt party
2022-05-10, 21:19
Medlem
eternussermos avatar
Citat:
Det är väl pund, inte euro. Värdelöst att vi rear bort honom till en sån skitklubb. Vi såg vad han betydde i söndags.
2022-05-10, 21:23
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eternussermo
Det är väl pund, inte euro. Värdelöst att vi rear bort honom till en sån skitklubb. Vi såg vad han betydde i söndags.
Ja, Aftonbladets sillyblogg skrev 25 vilket - to be fair - vore helt jävla magiskt bra. Jag tror på 17-20. Det är så verkligheten ser ut, även om folk blir rasande på JJ för detta.
2022-05-10, 21:37
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Det vore en uppgradering som heter duga!

Inte så säker på det. Sam vill vidare ut i Europa efter vad jag läst och någon sade det på tv, tror det var i fotbollsstudion. Håller bara igång med GBG.

Hittar han inte något lämpligt så kan kanske lira i blåvitt till hösten.
2022-05-10, 21:38
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Så pass illa alltså.

Inte bara det Kina har ju covid problem igen.
2022-05-10, 21:40
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Djurgården*

Kommer Danielson hem samtidigt som Haksa stannar ligger SM-guld för oss i farans riktning för er övriga.

XG guld då?
2022-05-10, 21:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma

Naj for helsike de gaur ente. Vi vinger ente udan han. 2013, 2014, 2016, 2017, 2020, 2021. SM guld me Rakip.
2022-05-10, 22:12
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Inte så säker på det. Sam vill vidare ut i Europa efter vad jag läst och någon sade det på tv, tror det var i fotbollsstudion. Håller bara igång med GBG.

Hittar han inte något lämpligt så kan kanske lira i blåvitt till hösten.

Jo det har han alltid sagt. Men kanske ett korttidskontrakt i blåvitt för att visa upp sig igen. Inte säkert nåt låg ens haft koll på hur han spelat i Kina.
2022-05-10, 22:28
Medlem
Citat:

2 miljoner pund vilket är 25 millar va?

Neto borges sitter även han på utgående kontrakt. Jag vet vem jag väljer av han och Hult.
2022-05-10, 23:11
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
2 miljoner pund vilket är 25 millar va?

Neto borges sitter även han på utgående kontrakt. Jag vet vem jag väljer av han och Hult.

Pund: 12,41 Euro: 10,62 enl. SvT text.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in