2022-05-11, 01:12
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
2 miljoner pund vilket är 25 millar va?

Neto borges sitter även han på utgående kontrakt. Jag vet vem jag väljer av han och Hult.

Kanske inbillar mig men Hult känns verkligen som en mes som ej pallar tryck och kraven i Bajen. Är jag ensam om att känna så? Tror tryggheten i Ellos med vänner som J Larsson och sånt väger tyngre när han väl vänder hem.
2022-05-11, 01:22
Medlem
Gruvafghanens avatar
Borges kommer ha andra alternativ än Allsvenskan. Ser det som en riktig högoddsare att han skulle välja Bajen.
15 mill i sign on annars nä.
Angående Hult, Är Strand påväg bort från klubben eller?
Dom har ju Zanden på väg upp också med potential på vb.
Senast redigerad av Gruvafghanen 2022-05-11 kl. 01:27.
2022-05-11, 07:27
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av einsteincrew
2 miljoner pund vilket är 25 millar va?

Neto borges sitter även han på utgående kontrakt. Jag vet vem jag väljer av han och Hult.
Surrades väl om att fru Borges ej trivdes och han lyfter 300k i Tondela. Jag skulle tyvärr tro att Borges är för dyr och föga intresserad även om jag också hellre tagit honom.

Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Kanske inbillar mig men Hult känns verkligen som en mes som ej pallar tryck och kraven i Bajen. Är jag ensam om att känna så? Tror tryggheten i Ellos med vänner som J Larsson och sånt väger tyngre när han väl vänder hem.
Vad baserar du det på? Säger inte att det är fel bara att han slog igenom när vi låg i superettan så har ärligt talat skitdålig koll på honom. Är i landslaget jag sett honom.
Senast redigerad av Fred Friendly 2022-05-11 kl. 07:29.
2022-05-11, 07:47
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Surrades väl om att fru Borges ej trivdes och han lyfter 300k i Tondela. Jag skulle tyvärr tro att Borges är för dyr och föga intresserad även om jag också hellre tagit honom.

Vad baserar du det på? Säger inte att det är fel bara att han slog igenom när vi låg i superettan så har ärligt talat skitdålig koll på honom. Är i landslaget jag sett honom.

2 år var i dessa klubbar Nice, Panathinaikos och AEK Aten gör att jag tror att Hult håller ytterligare några år utomlands. De senaste två åren har han lirat i zweite H96.

Jag skulle hellre ha Hult än M. Olsson i MFF.
2022-05-11, 08:00
Avslutad
Hammarby ute efter Mihajlo Banjac alltså. Lär ligga någonstans i 10-15 miljoner klassen. Zvezda var där och högg i vintras, vet inte riktigt vad som hände men man var överens om övergångssumman på 800k euro men han stannade kvar i Backa Topola.

Bra vänsterfot, bra teknik och trots att han är en finlirare så är han ganska modern i sin stil då han inte räds att smutsa ner sig.

Undrar hur man funderar i Hammarby, Besara har gjort det bra hittills och Banjac (som är en bättre spelare) hade ersatt honom som den offensiva mittfältaren i ett 4-2-3-1, utgår jag ifrån. Då ser jag det centrala mittfältet på följande sätt framför mig, Sadiku - Bojanic - Banjac med potentiellt Tankovic till vänster (om Swedberg sticker), Ludwigsson till höger och Trawally på topp.
2022-05-11, 08:05
Avslutad
Var kommer det här ryktet om Hult till Hammarby? Det var inte länge sedan han pratade om att det inte var aktuellt med allsvenskan/Elfsborg för då var det nära till att lägga skorna på hyllan. Tror han stannar utomlands och om inte det blir av så kommer han landa i Elfsborg.
2022-05-11, 08:36
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Var kommer det här ryktet om Hult till Hammarby? Det var inte länge sedan han pratade om att det inte var aktuellt med allsvenskan/Elfsborg för då var det nära till att lägga skorna på hyllan. Tror han stannar utomlands och om inte det blir av så kommer han landa i Elfsborg.

Värnamo är väl hans moderklubb så kanske han vill sluta där han började. Kontrakt säsongen ut sedan pension från fotbollen.
2022-05-11, 11:11
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Värnamo är väl hans moderklubb så kanske han vill sluta där han började. Kontrakt säsongen ut sedan pension från fotbollen.
Detta är väl det mest sannolika.
2022-05-11, 11:23
Medlem
regndroppens avatar
Haksa verkar nära en flytt till Serie A enligt Expressen samt fotbollskanalen. Vilken klubb det rör sig om är oklart.
2022-05-11, 11:53
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Detta är väl det mest sannolika.
Mer eller mindre ordinarie två år i Zweite. Att gå till Värnamo känns föga troligt. Han är inte lastgammal heller. Mycket möjligt, troligt rentav, att han stannar kvar utomlands.
2022-05-11, 12:59
Medlem
regndroppens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fred Friendly
Mer eller mindre ordinarie två år i Zweite. Att gå till Värnamo känns föga troligt. Han är inte lastgammal heller. Mycket möjligt, troligt rentav, att han stannar kvar utomlands.
Jo men tänkte ifall han vänder hem så känns Värnamo som det mest sannolika.
2022-05-11, 14:22
Medlem
Fred Friendlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av regndroppen
Jo men tänkte ifall han vänder hem så känns Värnamo som det mest sannolika.
Varför det? Ungefär som om Danielson går till Sundsvall, tänker jag.

Som sagt nu har Hannover offentliggjort att han lämnar.
https://mobile.twitter.com/Hannover96/status/1524292497194819584

Vi får helt enkelt se.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in