Citat:
Ursprungligen postat av
Menea
Lagig rätt hade dom inte men jag personligen min egen åsikt är att Ryssland har rätt att göra det eftersom vi försett jävla hitler azov med dödliga vapen. Äckligt pack som borde förintas tycker jag .. dom kan få prova gaskammaren kanske?. Så vet dom kanske att nazism inte är rätt väg att gå. Usch vidrigt att ens Sverige samarbetar med det där asen och att ukraina tillåter det i sin militär.
du vet väll att två stycken av Rysslands mer eller mindre elit legosoldater är Nazister eller hur? den mest välkända är Wagner gruppen. den är en ren nazist grupp även namnet av gruppen är inspirerade av nazisterna.
och du borde väll veta vid det här laget att landet som är sig mest likt ett land som är styrt under nazisterna är Ryssland. koncentrationsläger har öppnats upp i Ryssland, all rysk media är under 100% statlig kontroll. alla politiska motståndare har blivit borttagna i flera år, en person sitter fortfarande fängslad för att han sa emot Putin. minoritets grupper i Ryssland håller mer eller mindre på att bli utrotade. och den sista lilla detaljen, Ryssland håller på att käfta mot Israel och tack vare det stöder nu Israel Ukraina.
måste vara kul för Ryssland. dom Ukrainska "Nazisterna" får hjälp av Israel.....
och om du var smart nog och läste något i 10 minuter om Azov så skulle du veta mer om dom MEN Ryska media säger att dom alla är Nazister så det måste du tro på... ok....