Citat:
Jag pratar om bevis på att Majkgård och gänget är ond och vill Esbjörn illa. Att samtliga av hans juridiska ombud varit onda och i maskopi med Majkgård, att Matz var en skitstövel som ville Ebba illa, att Ulf både är en gammal gubbe som låter sig sol och våras av Majkgård och i maskopi med henne mot Esbjörn, att Monica stulit pengar av Esbjörn och bara fått honom att skriva på generalfullmakt för att få makt över honom, att Binninge fakturerat fett och allt annat som skrivets här.
Men du som läst inlagorna så noga kanske kan tala om för mig var den bevisningen finns att hitta. För jag har läst inlagorna. Men just den inlagan måste jag missat.
Men du som läst inlagorna så noga kanske kan tala om för mig var den bevisningen finns att hitta. För jag har läst inlagorna. Men just den inlagan måste jag missat.
Lika korkad som alltid.
Så här enkelt är det:
Majkgård vill inte Esbjörn illa, i alla fall inte från början, hon ville åt hans ägodelar. Att pedofilen Binninge är ond borde till och med du fatta. Bara ren ondska försöker våldta sin egna styvdotter. Att Matz var en skitstövel som ville Ebba illa har till och med Esbjörn tillstått, mer bevis än så kan man knappast önska sig. Att Monika både är Esbjörns generalfullmaktstagare och har en direkt koppling till pedofilen Binninge genom rättssäkerhetshorganisationen är ingen nyhet, det gör det extremt omoraliskt att hon i det läget tar på sig generalfullmaktsskapet för Esbjörn i syfte att med Esbjörns pengar betala det ombud hon förmedlat till Esbjörn, som hon och hennes kompisar pedofil-Binninge och sol-och-vårar-kärringen majkgård bedrägligt försöker framstå som dement.
Att du ideligen tar dessa grova brottslingar och extremt omoraliska lögnare och bedragare i försvar, visar bara att du själv är en extremt omoralisk lögnare.
Att pedofil-binninge fakturerat fett kan du enkelt se i redovisningen av hans 86-åriga mammas juristfirma. För du är väl ändå inte så dum att du tror att det är hans 86-åriga mamma som jobbar som jurist i firman vars namn han sätter på alla dokument han skickar till domstol?