Citat:
Ursprungligen postat av
Boanders266
Hon har köpt gården efter att ha sålt sin bostadsrätt i sthlm om jag fattat det rätt.

Okey nu fattar jag. Hon gjorde fin vinst på bostadsrätten då
Citat:
Ursprungligen postat av
Myztico
ja 1.8 mille, cashade hon den eller ?
Citat:
Ursprungligen postat av
Boanders266
Helvete vad hon fläskade på under budgivningen, men kul för henne!
Hon ville verkligen ha den ja.
Citat:
Ursprungligen postat av
Superpotato
Moa var bloggare och är väl influencer/YouTuber. Hon var involverad i ett projekt som hette Youtubehuset, var ett gäng med svenska YouTubers som samarbetade och bodde tillsammans. Där träffade hon Solomon, som jobbade med projektet. Melina dejtade youtubaren Vlad Reiser, som också var med i Youtubehuset. Efter det blev hon och Solomon ihop.
Moa har snackat om att hon fått nåt spirituellt uppvaknade, och att hon vill ta sig ifrån storstaden och leva i nåt hippieflumkollektiv och vara nära naturen och leva av det jorden ger typ. S och M är ju inne på samma bana så därav bor dem ihop. Tror att S och M har påverkat Moa en del gällande hippiegrejen.
Där ser man, smaskig bra info, man tackar.
När blev S och M veganer ? När blev Moa vegan vet du årtal?
Citat:
Ursprungligen postat av
Myztico
Jo man får ju betydligt mer plats för pengarna norrut, ganska fint med en sjö och så.
JA och skönt bo i naturen.
Men man får väl hoppats på att hon kosta på sig en rejäl besiktning när hon köpt ett sånt gammalt hus. Nu är ju inte jag någon expert men om man tittar på t.ex
https://media.fastighetsbyran.se/33680707.jpg?Bredd=1680 och tittar på huset längs grunden och t.ex fönstren på övervåningen så ser det ut som ganska stora sättningar, ser lite ut som att både höger och vänster sida har sjunkit.
För hennes skull så får man väl hoppas på att det är kontrollerat så att hus och marken är stabil och inte någon pågående sättning.
Ja det är ju närmare 2mille, i Norrland, då hoppas man att det är bra-.
Ingen är ens snickar kunnig av de som bor där nu ju
Citat:
Ursprungligen postat av
Boanders266
Skämta inte! Funderar på att dumpa min bostadsrätt i gbg, får ju nästan tre hus för samma peng i Kramfors, sjukt!
Hehe, ja alltså det vore väl någon hemsk karma för hennes fula skratt om det vore illa däran med huset.

Mina fördomar efter "bi-incidenten" säger mig att Moa nog inte ha så stor koll på läget i det här fallet men det blir väl content för kanalen om inte annat, Solomon vet säkert hur både det ena och andra ska fixas.

Jag förstår inte folk som trycker i lägenheter i storstäder.
Bilköer, massiva babbegäng , kaos bara.
Har själv köpt hus på landet, och ångrar aldrig valet.
Att slippa bilköer och huckle kärringar med män som går 20meter före med armarna bakom ryggen som jävla diktatorer är jävligt härligt ju.
Det är fint att unga människor fattar att storstäder är kaos och stress bara.
Något har de gjort rätt iallafall.
Att de bor stort och rymligt nu på landet utan babianer och avgaser är ju klokt val.
Specielt när man fått barn.
Tråkig med Moas ex död , sjukt sätt att dö på som ung.
Hon har ganska sexiga lår Moa. Hon är ju inte fet och så.
Hon vill ligga och få en man nu va ?
Synd att hon tagit Hippies dit bara.
Blir svårt för henne träffa VETTIG man nu när hon har SoloMoon där.
Hur mkt skulder har SoloMoon ?