2022-05-09, 22:15
Medlem
Rainmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
*Såg att någon länkat domarna efter jag svarade, men här är en TLDR*
Han är dömd för att ha misshandlat barnens mamma. Har för mig att barnen ska ha varit där när det skedde.
Han ska också ha betett sig jävligt labilt, har för mig att han hotat barnens mamma med att han ska ta livet av sig när hon skulle lämna honom och hotat henne vid ett annat tillfälle.

Oj jävlar. Men varför är inte aset canceled och raderad från youtube? Kvinnomisshandlare hör hemma i en madrasserad cell på psyket med särskild utskrivningsprövning.
Citera
2022-05-09, 22:28
Medlem
skillad-banans avatar
https://www.youtube.com/watch?v=4TMtHotnWVI

Visst är det han som ligger i poolen med?

Isåfall kände Moa honom redan 2018?
Citera
2022-05-09, 22:48
Medlem
1-Tror Moa och SoloMoon knullat förut vid Pool grejjen och så.
Samt att dom gör det ännu ?

2-Finns det att läsa i domen om denna SoloMoon gick på droger eller starka piller den tiden?
Var sprit även inblandat kanske när han kaosa med exet ?

3-Kommer Moa bli gravid snart åt Solomoon ? 2 barn där med kanske ?

SoloMoons uppdrag är kanske att skaffa 2 barn med flera tjejer ? HEHE

4-Vad har vi för smaskigt om Moa Murderess ?
Vad fan är det för grej ha Murderess som nick ?

Det lilla jag fick fram lite snabbt om Moa är att hon
testat dildos. Och favoriten var en som heter HÅKAN, en rackare på 16cm via Vuxen företaget
som tjatas i radioreklam.

5-Kanske tröttnade Moa på Håkan och behövde SoloMoon ?
Dom gör grejjer när Melina somnat . Eller kanske helt öppet tillochmed.?

6-Moas pojkvän EX för några år sen dog även. Hittades på köksgolvet.
Vad handlade det om ?

7-Moa äger gården ?
Vad är den värd typ ?
Hon flyttade dit ganska nyligen.
Har hon ärvt den? Cashat den? Eller tatt lån?

8-Vad är grejjen med stor gård för en Singel tjej utan barn förresten ?

9-Var det redan planerat att SoloMoon ska bo där ?
Melina flyttade dit typ 1månad efter Moa med SoloMoon som av någon anledning inte kan ha sin adress där på gården.

10-Han har fogden efter . Hur mkt handlar det om ? Det går väl få reda på genom samtal till krono ?

11-Vad lever Moa på ? Hur får hon in degen ?
Hon har cashat bilen. En liten Skoda , halv ny, värd kanske 50laxingar som hon skaffat ganska nyligen med.
Har hon Ärvt nyligen eller ?

12-Vad är hela grejjen, att en ung singel tjej som Moa flyttar till en gård i Norrland, och får denna konstiga familj som sambos ganska snabbt ?
Vem kände vem ifrån förr , och hur, varför kände dom varann?
Varför blev dom ens sambos ?

Ja nu blev det jävligt många frågor. Över 10st
Tacksam för svar på alla
Citera
2022-05-09, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hemmakocken
7-Moa äger gården ?
Vad är den värd typ ?
Hon flyttade dit ganska nyligen.
Har hon ärvt den? Cashat den? Eller tatt lån?

Hon har köpt gården efter att ha sålt sin bostadsrätt i sthlm om jag fattat det rätt.
Citera
2022-05-09, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boanders266
Hon har köpt gården efter att ha sålt sin bostadsrätt i sthlm om jag fattat det rätt.
Ja, det är den här. Moa verkar vara den enda av dom som har nå pengar.

https://www.fastighetsbyran.com/sv/sverige/objekt/?objektID=2513339
https://www.booli.se/annons/4409206
Citera
2022-05-09, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myztico

Helvete vad hon fläskade på under budgivningen, men kul för henne!
Citera
2022-05-09, 23:55
Medlem
Citat:

8-Vad är grejjen med stor gård för en Singel tjej utan barn förresten ?

11-Vad lever Moa på ? Hur får hon in degen ?
Hon har cashat bilen. En liten Skoda , halv ny, värd kanske 50laxingar som hon skaffat ganska nyligen med.
Har hon Ärvt

12-Vad är hela grejjen, att en ung singel tjej som Moa flyttar till en gård i Norrland, och får denna konstiga familj som sambos ganska snabbt ?
Vem kände vem ifrån förr , och hur, varför kände dom varann?
Varför blev dom ens sambos ?

Ja nu blev det jävligt många frågor. Över 10st
Tacksam för svar på alla

Moa var bloggare och är väl influencer/YouTuber. Hon var involverad i ett projekt som hette Youtubehuset, var ett gäng med svenska YouTubers som samarbetade och bodde tillsammans. Där träffade hon Solomon, som jobbade med projektet. Melina dejtade youtubaren Vlad Reiser, som också var med i Youtubehuset. Efter det blev hon och Solomon ihop.

Moa har snackat om att hon fått nåt spirituellt uppvaknade, och att hon vill ta sig ifrån storstaden och leva i nåt hippieflumkollektiv och vara nära naturen och leva av det jorden ger typ. S och M är ju inne på samma bana så därav bor dem ihop. Tror att S och M har påverkat Moa en del gällande hippiegrejen.
Citera
2022-05-10, 00:42
Medlem
Citat:
Jo man får ju betydligt mer plats för pengarna norrut, ganska fint med en sjö och så.

Men man får väl hoppats på att hon kosta på sig en rejäl besiktning när hon köpt ett sånt gammalt hus. Nu är ju inte jag någon expert men om man tittar på t.ex https://media.fastighetsbyran.se/33680707.jpg?Bredd=1680 och tittar på huset längs grunden och t.ex fönstren på övervåningen så ser det ut som ganska stora sättningar, ser lite ut som att både höger och vänster sida har sjunkit.
För hennes skull så får man väl hoppas på att det är kontrollerat så att hus och marken är stabil och inte någon pågående sättning.
Citera
2022-05-10, 00:42
Medlem
Citat:

6-Moas pojkvän EX för några år sen dog även. Hittades på köksgolvet.
Vad handlade det om ?

Minns att Moa gjorde en video om det precis när det hände. Hon sa att han hade halkat efter han hade duschat och slagit i huvudet och dött av det. Har för mig att det var hon som hittade honom.
Hon tog dock bort videon för att hennes följare hittade killens Instagram och betedde sig jävligt respektlöst.
Senast redigerad av Superpotato 2022-05-10 kl. 00:44.
Citera
2022-05-10, 00:47
Medlem
Citat:
Jo man får ju betydligt mer plats för pengarna norrut, ganska fint med en sjö och så.

Men man får väl hoppats på att hon kosta på sig en rejäl besiktning när hon köpt ett sånt gammalt hus. Nu är ju inte jag någon expert men om man tittar på t.ex https://media.fastighetsbyran.se/33680707.jpg?Bredd=1680 och tittar på huset längs grunden och t.ex fönstren på övervåningen så ser det ut som ganska stora sättningar, ser lite ut som att både höger och vänster sida har sjunkit.
För hennes skull så får man väl hoppas på att det är kontrollerat så att hus och marken är stabil och inte någon pågående sättning.

Skämta inte! Funderar på att dumpa min bostadsrätt i gbg, får ju nästan tre hus för samma peng i Kramfors, sjukt!

Hehe, ja alltså det vore väl någon hemsk karma för hennes fula skratt om det vore illa däran med huset.
Mina fördomar efter "bi-incidenten" säger mig att Moa nog inte ha så stor koll på läget i det här fallet men det blir väl content för kanalen om inte annat, Solomon vet säkert hur både det ena och andra ska fixas.
Citera
2022-05-10, 01:10
Medlem
Citat:

Okey nu fattar jag. Hon gjorde fin vinst på bostadsrätten då

Citat:

ja 1.8 mille, cashade hon den eller ?

Citat:

Hon ville verkligen ha den ja.

Citat:
Ursprungligen postat av Superpotato
Moa var bloggare och är väl influencer/YouTuber. Hon var involverad i ett projekt som hette Youtubehuset, var ett gäng med svenska YouTubers som samarbetade och bodde tillsammans. Där träffade hon Solomon, som jobbade med projektet. Melina dejtade youtubaren Vlad Reiser, som också var med i Youtubehuset. Efter det blev hon och Solomon ihop.

Moa har snackat om att hon fått nåt spirituellt uppvaknade, och att hon vill ta sig ifrån storstaden och leva i nåt hippieflumkollektiv och vara nära naturen och leva av det jorden ger typ. S och M är ju inne på samma bana så därav bor dem ihop. Tror att S och M har påverkat Moa en del gällande hippiegrejen.

Där ser man, smaskig bra info, man tackar.

När blev S och M veganer ? När blev Moa vegan vet du årtal?

Citat:

JA och skönt bo i naturen.

Ja det är ju närmare 2mille, i Norrland, då hoppas man att det är bra-.
Ingen är ens snickar kunnig av de som bor där nu ju

Citat:
Skämta inte! Funderar på att dumpa min bostadsrätt i gbg, får ju nästan tre hus för samma peng i Kramfors, sjukt!

Hehe, ja alltså det vore väl någon hemsk karma för hennes fula skratt om det vore illa däran med huset.
Mina fördomar efter "bi-incidenten" säger mig att Moa nog inte ha så stor koll på läget i det här fallet men det blir väl content för kanalen om inte annat, Solomon vet säkert hur både det ena och andra ska fixas.

Jag förstår inte folk som trycker i lägenheter i storstäder.
Bilköer, massiva babbegäng , kaos bara.

Har själv köpt hus på landet, och ångrar aldrig valet.
Att slippa bilköer och huckle kärringar med män som går 20meter före med armarna bakom ryggen som jävla diktatorer är jävligt härligt ju.

Det är fint att unga människor fattar att storstäder är kaos och stress bara.

Något har de gjort rätt iallafall.
Att de bor stort och rymligt nu på landet utan babianer och avgaser är ju klokt val.
Specielt när man fått barn.

Tråkig med Moas ex död , sjukt sätt att dö på som ung.

Hon har ganska sexiga lår Moa. Hon är ju inte fet och så.
Hon vill ligga och få en man nu va ?
Synd att hon tagit Hippies dit bara.
Blir svårt för henne träffa VETTIG man nu när hon har SoloMoon där.

Hur mkt skulder har SoloMoon ?
Citera
2022-05-10, 01:24
Medlem
Citat:
Hon har ganska sexiga lår Moa. Hon är ju inte fet och så.
Hon vill ligga och få en man nu va ?
Synd att hon tagit Hippies dit bara.
Blir svårt för henne träffa VETTIG man nu när hon har SoloMoon där.

Solomon tilltrotts så är en vegan sjuuukt sexigt enligt henne själv, men absolut, hon hade behövt en riktig karl som kunde straffknulla henne till bättre vetande!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in