2022-05-09, 11:30
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zurfarn08
Min uppfattning är att Joel inte var intresserad av nåt paktsnack från personen som dödat pakten. Han var säkert urförbannad på både Angela och Tommie som svek lag Östs pakt direkt de kom till sammanslagningen. Joel hade väl legat sömnlös o funderat på hur utsatta alla i forna lag öst var pga det. Och sen kommer Angela gapandes och är dryg och vill snacka öråd och röster. Enda anledningen till att hon var där var att hon insåg att hon låg illa till och då förväntade hon sig att Joel o Linn skulle rädda henne. Totalt bränd i skallen.

Min uppfattning också. Angela hoppas jag åker ut helt ifrån tävlingen - största skitsnackaren ever.
2022-05-09, 11:32
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2022-05-09, 11:40
Medlem
CockWitchs avatar
Angela säger hon inte paktar och åkte ut för att hon är ärlig. Skitsnack Angela. Så fort Mattias erbjöd dej en pakt sa du ja direkt utan betänkligheter. Det kallas att vara falsk.
2022-05-09, 11:42
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito

2022-05-09, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centipede
Då Har du inte sett till slutet på varje avsnitt of American and Australian Survivor för Så här ser det ut. https://www.youtube.com/watch?v=PVcox6SQkXs
Jo jag missförstod. Sista avsnittet är gemensam röstning. Jag tänkte bara på under spelets gång.

Då har Sverige en bättre final som slutar med en tävling de senaste åren 💚👍
2022-05-09, 12:07
Medlem
Timodjin77s avatar
Har också sympatier för Joel. På ett sätt är ha ju extremt modig som först går emot de tre musketörerna för att ge Mattias extra rösten. Nu står han emot Angie trots att hon springer efter och gapar. Hade han varit så feg/mjuk som vissa tycker så hade han ju kunnat skaffat sig extra poäng bara genom att lyssna på Tommie å Angela. Men han stod på sig trots att han står utan pakt eller någon riktig vän.
2022-05-09, 12:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Jo jag missförstod. Sista avsnittet är gemensam röstning. Jag tänkte bara på under spelets gång.

Då har Sverige en bättre final som slutar med en tävling de senaste åren 💚👍
Mja. I svenska är det nog det bästa alternativet i och med att deltagarna generellt hatar smart spelande och dolkhugg. I australiensiska prioriterar man stora speldrag, som att få ut spelare, lura folk, kontrollera öråd o.s.v.

Så på det sättet är en tävling bra, men jag föredrar röstning om det görs på rätt sätt.
2022-05-09, 12:26
Medlem
Obs felaktigt inlgg
2022-05-09, 12:27
Medlem
Timodjin77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Traptin
Mja. I svenska är det nog det bästa alternativet i och med att deltagarna generellt hatar smart spelande och dolkhugg. I australiensiska prioriterar man stora speldrag, som att få ut spelare, lura folk, kontrollera öråd o.s.v.

Så på det sättet är en tävling bra, men jag föredrar röstning om det görs på rätt sätt.

Är det alltid så i Survivor Australia eller var det bara så vid All-star säsongen?
2022-05-09, 12:28
Medlem
Shevin är ju helt besatt av Joel. Hon verkar inte kunna släppa detta alls och har hakat upp sig helt på Joel. Hon är ju pinsam.

Hoppas nu att Henrik eller Linn vinner Robinson. Hanna, Peter och Shevin är värst av alla. Och Hayes såklart.
2022-05-09, 12:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timodjin77
Är det alltid så i Survivor Australia eller var det bara så vid All-star säsongen?
Har för mig att det alltid är så, samma med USA:s.
2022-05-09, 12:48
Avslutad
Bengeten Hanna är en riktig varböld i arslet med sin feminism.

Skönt att Gränslandet snart är slut.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in