2022-05-08, 16:23
Medlem
DidierDrogba02s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GlasetEtomt
Everton ser jag gärna kvar även om jag innerligt hoppas Richarlison försvinner till Kina eller nån annan liga man aldrig ser..

Tufft val mellan Burnley och Leeds dock, Leeds har historia och ger ligan något medans Burnley är i samma jävla sits år efter år.. Men med gårdagen borträknad så har dom gjort en dödsryckning som förtjänar resultat..
Visst har Leeds drabbats av mycket och viktiga skador och tråkigt att ryka på det men ser inte viljan hos dom på samma sätt som hos Burnley och Everton..

kort och gott Leeds då

(tog mig friheten att rätta till i citatet)

Visserligen hatar jag han i Everton men jag ser en viss Diego Costa i Richarlison så varför inte plocka in han i Chelsea.

Richarlison är mer känd för sina OS-dykningar än den korta stubinen som El Cholo var känd för.

Fan vad saknar Diego ett riktig skithög men han var vår skithög!
Citera
2022-05-08, 16:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DidierDrogba02
Visserligen hatar jag han i Everton men jag ser en viss Diego Costa i Richarlison så varför inte plocka in han i Chelsea.

Richarlison är mer känd för sina OS-dykningar än den korta stubinen som El Cholo var känd för.

Fan vad saknar Diego ett riktig skithög men han var vår skithög!

Han lyckades väl ändå med bedriften att aldrig bli utvisad trots all skit han gjorde va? Fortfarande aktiv i spanien vill ja minnas.
Jag har inget emot grisar på plan, fan ja e blåvit och har en speciell plats i hjärtat för Håkan Mild tex. Men tål inte notoriska filmare som dyker på allt, tom när det ofta visar sig att det hade hjälpt laget att bara ställa sig upp och jobba.
Citera
2022-05-08, 16:31
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Han lyckades väl ändå med bedriften att aldrig bli utvisad trots all skit han gjorde va? Fortfarande aktiv i spanien vill ja minnas.
Jag har inget emot grisar på plan, fan ja e blåvit och har en speciell plats i hjärtat för Håkan Mild tex. Men tål inte notoriska filmare som dyker på allt, tom när det ofta visar sig att det hade hjälpt laget att bara ställa sig upp och jobba.

Inte i Chelsea tror jag inte. Dock 26 gula i PL . Men han han har typ 5-6 röda i karriären.

Han är klubblös nu efter spel i Brasilien
Citera
2022-05-08, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Inte i Chelsea tror jag inte. Dock 26 gula i PL . Men han han har typ 5-6 röda i karriären.

Han är klubblös nu efter spel i Brasilien
Helt sjukt Vet att han Japanen på Premieer League/Silly podden tycker Arsenal ska värva honom för att få lite mer aggresivitet i en rätt lugn trupp (nämnde även Richarlison i förra avsnittet, Stort PASS på båda om nån skulle fråga mig)..
Citera
2022-05-08, 16:45
Medlem
TheJackets avatar
Citat:
Helt sjukt Vet att han Japanen på Premieer League/Silly podden tycker Arsenal ska värva honom för att få lite mer aggresivitet i en rätt lugn trupp (nämnde även Richarlison i förra avsnittet, Stort PASS på båda om nån skulle fråga mig)..

Ja jag skulle nog inte vilja ha någon av dom i min klubb. Möjligen Costa för några år sen men inte nu. Han har ju alltid varit en garant för bråk både med medspelare och motståndare, men förr gjorde han även en jävla massa mål iaf!
Citera
2022-05-08, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheJacket
Ja jag skulle nog inte vilja ha någon av dom i min klubb. Möjligen Costa för några år sen men inte nu. Han har ju alltid varit en garant för bråk både med medspelare och motståndare, men förr gjorde han även en jävla massa mål iaf!
mmmm känns som det finns många bättre alternativ
Citera
2022-05-08, 16:55
Medlem
Drickbacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Var/när har jag, eller ngn annan, hävdat att Liverpool är ett gäng med medelmåttor? Och jag kan inte se varför du drar upp Arsenal här.

Jodå, allt är ju möjligt på pappret. Men det är även möjligt att Liverpool kommer bara att sitta kvar med Ligacupen när säsongen är slut, och jag blir inte speciellt överraskad om Liverpool går och gör en ”Neverkusen”.
Du skriver ju att de är överskattade mig veterligen är det bara Thiago som kan kallas världsstjärna då han kom från Bayern München resten har blivit klart bättre i Liverpool och inga världsstjärnor i sitt tidigare lag. Ingen aning varför du ska klanka ner på det och påstå de är överskattade? De har ju själva som grupp tagit sig upp på en mycket hög nivå. Du håller ju på det laget och skriver tillbaka om det precis som du gör om min klubb.
Arsenal - City - Real alla dessa klubbar har lite samma sätt som grupp dvs nonchalant överklass mentalitet.

Även om Liverpool bara står med ett ligaguld och en 2:a plats så är det långt mer än vad ni skramlade ihop! Vi är det enda laget som kommer spela alla 63 matcher som går att spela.

Liverpool har spelat var ”3:e” dag i några veckor där ena matchen är viktigare än den andra ska man dessutom spela mot stående försvar som Tottenham gjorde för de inte kan bättre fotbolll mot oss blir det än mer slitsamt då kreativa spelet måste vara på topp. Liverpool var lite soppatorsk sista 15 i ben och knopp därför blir det bara 1-1
Liverpool var det klart bättre fotbollslaget.
Citera
2022-05-08, 17:34
Medlem
Bara jag som alltid stört mig på Sterling´s springstil? Ser ut som en transa i högklackat när han tar fart!!
(han är skicklig med boll och snabb, säger inget om det. Det estetiska kan inte ens räknas som sekundärt men bara något jag hängt upp mig på)
Citera
2022-05-08, 17:40
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Bara jag som alltid stört mig på Sterling´s springstil? Ser ut som en transa i högklackat när han tar fart!!
(han är skicklig med boll och snabb, säger inget om det. Det estetiska kan inte ens räknas som sekundärt men bara något jag hängt upp mig på)

Beror på hans enorma och berömda ärsel. Har ett jätteärsle som står rakt ut.
https://mobile.twitter.com/raheemsbum?lang=zh-Hant
Citera
2022-05-08, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Beror på hans enorma och berömda ärsel. Har ett jätteärsle som står rakt ut.
https://mobile.twitter.com/raheemsbum?lang=zh-Hant

Springer inte bara som en transa i högklackat, han kan säkert twerka också
Citera
2022-05-08, 18:50
Medlem
Generalanderssons avatar
Citat:
Tror inte en andra plats i ligan, avgjort i sista omgångarna, CC guld, FA cup (den tar dom) guld och CL
final kommer ses som en dålig säsong även om öfolk kommer nämna vad som kunde varit..

Däremot blir det ju totalfiasko om City skulle tappa ligan och gå ur detta utan en enda titel..
Om man ser till alla skriverier och allt snack i övrigt om Liverpool och den sk kvadrupeln under de sista månaderna, så tror jag att det kommer anses som ett ännu större fiasko om de bara klara av att Ligacupen av de här fyra titlarna, särskilt eftersom att Liverpool är i final i två av de.

Skulle Man City tappa ligatiteln och därmed ta 0 titlar, så kommer även det att anses som ett stort fiasko. Men Citys säsong har inte hajpats upp i så stor grad som det Liverpool har blivit under denna säsong, så jag är tämligen säker på att det kommer att anses som ett större fiasko för Liverpools del om Ligacupen blir den enda titel som de vinner den här säsongen.
Citat:
Ursprungligen postat av Drickback
Du skriver ju att de är överskattade mig veterligen är det bara Thiago som kan kallas världsstjärna då han kom från Bayern München resten har blivit klart bättre i Liverpool och inga världsstjärnor i sitt tidigare lag. Ingen aning varför du ska klanka ner på det och påstå de är överskattade? De har ju själva som grupp tagit sig upp på en mycket hög nivå. Du håller ju på det laget och skriver tillbaka om det precis som du gör om min klubb.
Arsenal - City - Real alla dessa klubbar har lite samma sätt som grupp dvs nonchalant överklass mentalitet.

Även om Liverpool bara står med ett ligaguld och en 2:a plats så är det långt mer än vad ni skramlade ihop! Vi är det enda laget som kommer spela alla 63 matcher som går att spela.

Liverpool har spelat var ”3:e” dag i några veckor där ena matchen är viktigare än den andra ska man dessutom spela mot stående försvar som Tottenham gjorde för de inte kan bättre fotbolll mot oss blir det än mer slitsamt då kreativa spelet måste vara på topp. Liverpool var lite soppatorsk sista 15 i ben och knopp därför blir det bara 1-1
Liverpool var det klart bättre fotbollslaget.
Vad jag skriver är att jag tycker att detta Liverpool laget är överskattat, det är ngt som jag har tyckt över lång tid. Dock så snackar jag om hela laget, och inte enkelt spelare här.

Resten av det som du tjatar om har jag ej tid till att svara på.
Citera
2022-05-08, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generalandersson
Om man ser till alla skriverier och allt snack i övrigt om Liverpool och den sk kvadrupeln under de sista månaderna, så tror jag att det kommer anses som ett ännu större fiasko om de bara klara av att Ligacupen av de här fyra titlarna, särskilt eftersom att Liverpool är i final i två av de.

Skulle Man City tappa ligatiteln och därmed ta 0 titlar, så kommer även det att anses som ett stort fiasko. Men Citys säsong har inte hajpats upp i så stor grad som det Liverpool har blivit under denna säsong, så jag är tämligen säker på att det kommer att anses som ett större fiasko för Liverpools del om Ligacupen blir den enda titel som de vinner den här säsongen.

.

Gissar att det blir ligacupen och FA cupen dom får nöja sig med, runner up i ligan och CL men kan inte se att dom kommer få kritik för detta utan mer ros som sagt.. men det märker vi om några veckor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in