Citat:
Ursprungligen postat av
Vildblom
Nja, det vetefan om jag håller med om, tycker de man blir kär i alltid visar ointresse men alla de man inte har intresse för, får man. Livets väg att säga "Eff you, B!"

Så har det aldrig varit för mig. Jag faller på vidden av intresse och uppmärksamhet. Dumpar lätt kyliga killar som ska sätta mig på plats utan att ge mig tid, svara osv.
Citat:
Ursprungligen postat av
idontknowmyself
Om kvinnor föredrar att gänga med gängrappare som Adel, så tycker nog de flesta andra att de får skylla sig själva litegranna. Risken är ju ganska så hög att de kvinnorna blir slagna och förnedrade på olika sätt och hamnar i drogproblem och så vidare.
Medelmåttiga män är väl de som klarar grunden, dvs har jobb och ekonomi att fixa hus, bil och en hund. Åka utomlands 1-3 ggr om året. De flesta kvinnor är ganska nöjda med att ha det.
Nej det får de inte. De lirarna väljer väl ut de snyggaste unga tjejerna de kan hitta som passar deras narrativ. Kanske har vissa av dem olika behov av uppmärksamhet men du kan väl för tusan inte tycka att han har rättigheter att boxa kvinnor och deras anhöriga? Såg du läppen i dagens nyhetsflöde hos systern?
Utöver. Ingen nämner någonsin i denna: Stackars invandrare! Pratat om hur illa flickor och kvinnor far I deras kvinnohatande kultur (som även inkluderar majoriteten svenskar som är inblandade i droger o kriminalitet). Ingen pratar om småtjejer som utnyttjas sexuellt, tjejer och kvinnor som våldtas, drogas och utnyttjas sexuellt eller blir behandlade som paria i stora grupper av män (pojkgäng också) de lurats in i sällskapet till. Alla gruppvåldtäkter osv. Sitter medelålders, medelklass vinpimplande kärringar (och deras vita män)och minns ett åttio/ nittiotal där de såg på alla värstingar i hemlighet med beundran och spelat avståndstagande för att de inte fick vara med. Nu när de har barn vill de vara coola kärringar o gubbar. Kolla alla "jag ser så ung ut" eller "jag behöver inte klä mig efter min ålder" som om det är något att ens göra videor kring. Liksom, vem bryr sig?
När det går åt helvete njuter ni för att det är män ni aldrig var, med tjejerna ni aldrig fick eller kvinnorna som aldrig var "coola". Vad finns för "skyll dig själv" med snoriga unga tjejer som åker på däng eller våldtas för att killar går på droger? Det är väl ni isåfall som misslyckats om ni är så bra att vi inte kan låsa in de farligaste eller sätta fast återfallsförbrytare (som de alltid är) få tjejer trygga med att anmäla, utreda anmälningar och ta dem till domstol. Det är väl ni som knarkar för att göra vardagen lite roligare som dessutom snackar om liberalare drogpolitik istället för bättre tullar? Som inte får bort den där spänningen medelklassen hyllar som "verkligheten" eftersom ni slipper leva i den. Tror du på riktigt att en ganska ful kille (såg hans bild i tidningen) kan få en ung, het brud med det ansiktet utan att han kan locka med något som ni dessutom lyfter fram som framgångsrikt?
Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
Okej bra att du har bättre självkänsla. Men vet inte riktigt hur hur jag tolka dig. Kvinnor väljer ju de bästa männen de hittar så antar du aldrig hittade en drömprins då?
Nej. Jag letade väl aldrig eftersom prinsen heller utan mer efter någon schysst och som inte tror att han kan göra något annat än visa respekt.