Citat:
Ursprungligen postat av
stycket
En mans utseende har ju dock ingenting med hans livsstil att göra nödvändigtvis. Mer än att han kanske får ligga lite oftare då.
Vad menar du med att män projicerar deras egna utbud på andra? Utveckla gärna

blir nyfiken på vad du menar.
Du erkänner alltså själv att du har ihoo det med medelmåttor men påstår att du samtidigt kunde få spektakulära män om jag tolkar dig rätt? Det låter ju jätte konstigt tråden handlar väl mer om att kvinnor nöjt sig med medelmåttiga män för att de inte lyckats få en icke medel måttig man. Man du valde alltså medelmåttiga män även om du inte behövde?

Jag menar att de normalt är mer attraherade av en mängd olika kvinnor och särskilt dem ser som mycket snygga eller sexiga.
Jag har det överlag, ja. Jag har definitivt haft uppmärksamhet från mycket snygga män också och det gäller dem som är 10: or när man smickrat dem med eller visat intresse.
Tror du verkligen att jag aldrig kunnat få någon över t.ex importer som knappt kunnat läsa och skriva? Du måste verkligen se mig som ful eller ointelligent. Men det är din bedömning.
Även jag har varit ung och Jo, jag har fått män långt över nivån än många som tyckt att jag varit under deras. Medelmåttiga män och kvinnor är alltid dem som värderar dem högre än vad de är.