2022-05-07, 16:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Vad skönt att man då slipper ha dig rännandes efter mig håll dig till de där mjukisarna så håller jag mig till de riktiga kvinnorna.

Vad är en riktig kvinna för dig? Är det du som man som skall vara i fokus hela tiden?
Citera
2022-05-07, 16:58
Avslutad
Även de flesta kvinnor är ytterst medelmåttiga, så kaka söker väl maka antar jag. Kvinnor har inte per automatik rätt att kräva storkukade alfahannar med miljoner på banken bara för att de har två hängpattar och en sladdrig fitta på den tunnformade kroppen.
Citera
2022-05-07, 17:02
Medlem
Demetrioss avatar
Medelmåttiga kvinnor nöjer sig med medelmåttiga män.
Varför tror du det är konstigt?
Vissa väljer att vara utan - Sådana föröker sig inte vidare. Naturlig selektion bestämmer.
Citera
2022-05-07, 17:16
Medlem
neuron-drones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elak-gubbe
Det är internetgenerationen som ser hur andra drar in pengar och bor lyxigt då dessa ungdomar fortfarande utvecklas så präglas de av intrycken och då tror de att allt handlar om pengar samt status. Då tror de per automatik att deras framtida partner är någon som i fantasivärlden.

Skrämmande. Är det sant? Jag vet att jag är en romantiker men i min generation talade man mer om "den rätte". Någon som skulle göra en knäsvag och som skulle göra båda till bättre människor. Också en önskedröm men sundare.
Citera
2022-05-07, 17:18
Medlem
Etta.Places avatar
De flesta blir väl ihop med någon man blir kär i helt enkelt, och de flesta blir nog förälskade i personer man kan relatera till, vilket kräver att man har åtminstone en del likheter.
Citera
2022-05-07, 17:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av itsyourfault
Många män i detta land bär på toxisk maskulinitet med sexism och homofobi och/eller röstar Sverigedemokraterna. Därför kan man inte ha så höga krav, det är liksom så verkligheten ser ut. För att slippa dessa män så dejtar jag enbart högutbildade personer som tenderar att inte rösta på Sverigedemokraterna och står upp för feminism och HBTQIA+-rättigheter.

Utseendet är inte lika viktigt utan de är värderingar som spelar roll. Hade många män haft bättre värderingar och haft mjukare framtoning hade de varit mer attraktiva.

Det kan ju inte vara några höjdare till män som väljer en "kvinna" av din sort. Är du ens en kvinna, eller har du könsopererat dig så du har både en kuk och en extra kuk? Seriöst frågat!

Män som är attraktiva utseendemässigt och har massa pengar, väljer feminina traditionella drömkvinnor som ser ut och beter sig som kvinnor. Eller har du hört talas om att sådana män raggar på blåhåriga näsringsfeminister med kuk mellan benen?
Citera
2022-05-07, 17:47
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Många män i detta land bär på toxisk maskulinitet med sexism och homofobi och/eller röstar Sverigedemokraterna. Därför kan man inte ha så höga krav, det är liksom så verkligheten ser ut. För att slippa dessa män så dejtar jag enbart högutbildade personer som tenderar att inte rösta på Sverigedemokraterna och står upp för feminism och HBTQIA+-rättigheter.

Utseendet är inte lika viktigt utan de är värderingar som spelar roll. Hade många män haft bättre värderingar och haft mjukare framtoning hade de varit mer attraktiva.

Jo och det går ju alltid att ha en burk klövervaselin i handväska om man väljer att dejta karlar som inte sätter fart på instinkterna och lubrikationen.
Citera
2022-05-07, 20:24
Medlem
cerns avatar
När männen hittar sin kvinna och känner sig bekväma brukar de ofta slappa till det med utseendet medans kvinnorna fortfarande gör sig snygga med smink osv..
Citera
2022-05-07, 20:42
Medlem
ricardo22s avatar
Jag tror att ungefär hälften av kvinnorna som väljer en livspartner efter 30 hade valt samma man vid 22 års ålder. Det finns två faktorer som spelar roll. 1. Kvinnan tappar snabbare i sexuellt värde än mannen. En 8a blir ofta en 5a vid 32 års ålder, samtidigt som en man går från en 6a till 5a. 2. Ska det bli några barn så får de nöja sig med varandra. Jag tror att många män också bara nöjer sig. För ärligt talat finns det inte många upphetsande svenska kvinnor som är 30+.
Citera
2022-05-07, 21:03
Bannlyst
Vad menar du? Han ska vara biffig, händig och gärna hantverkare. Manlig helt enkelt. Många kvinnor nöjer sig med omanliga män.

Du måste liksom komma med en definition innan du kickar igång en diskussion.
Citera
2022-05-08, 01:40
Medlem
Citat:
Vad är en riktig kvinna för dig? Är det du som man som skall vara i fokus hela tiden?
Oj oj oj känner du dig ratad, men det är du ju med det sättet och attityd du visar här.
Citera
2022-05-08, 03:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fibonaccy
Snygga killar är lätt att få (eller var som yngre men ibland så är någon oseriöst intresserad online iaf) och om man ens hjärta går via det han har mellan benen, borde det inte vara så avancerat om snyggaste killen vore målet för tjejer.
Instämmer. Har tagit de jag ansett varit snyggast och så var det ju det med personligheten där ja..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in