2022-05-07, 19:35
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Scapula
Det har säkert använts men hon har ju själv nämnt minst tre sporter hon är "bra" i (brottning, basket, boxning) så det är ju inte klippt.

Jojo, visst är det så. Det kommer man inte ifrån. Men som Korduner tidigare nämnde så har rätt många, inklusive jag själv, reagerat på att hon gång på gång nämnt sitt förflutna som basketspelare. Givetvis ingen nyhet, men ändå lite intressant att se hur produktionen, verkligen svart på vitt, har klippt och klistrat för att förstärka hennes karaktär/brister.

Angående brottning och boxning; vill man vara cynisk kan man utgå från att produktionen ställt ledande frågor så som "har du någon tidigare erfarenhet som kommer kunna vara till hjälp i dagens tävling?" Shevin ska ha skit för mycket, men kanske inte just den här biten.
2022-05-07, 19:54
Medlem
Dr.Katis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tilikum
Intressant 👍👌
Alban-Shevin kommer alltid stöka till det i sin närhet. Hennes utgångspunkt är alltid att hon är bäst och det är ok att mobbas så länge hon anser att det är ok. För att Turk-Shevin ska må bra och fungera i grupp måste hon trycka ner den svagaste och fjäska för de som har pondus. Nä Rumän- Shevin ska inte jobba med barn eller tonåringar. Trevlig Lördag! I morgon är det dags igen!
Haha, vilken bajsetnicitet tillhör vidret egentligen?
Jag bidrar med min gissning, Kurd-Shevin.
2022-05-07, 19:54
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av massuppfittaren
”Själv blev hon gärna bortskämd av Filip när de var i karantän så dubbelmoralen är stor hos dessa feminister, ibland kanske utan att de ens tänker på det.”

Just den där detaljen är så himla jävla rolig och talande. Hon hade ju inte ens gjort upp eld EN enda gång och försökte lite skratta bort att de naturligt föll in i klassiska roller. Patetiska jävla luder.
Precis. Själv låg hon och vilade ständigt medan Filip fixade allting. Att hon med sin svält blev antagen till såpan är märkligt om man frågar mig. Visserligen klarar hon matbristen bättre än dom andra om det nu ska vara en merit. Tror hon sökte till Robinson så hon slapp äta.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-07 kl. 19:59.
2022-05-07, 19:58
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Det var hans polare som torrjuckade mot träd och rullade runt i lera. Albino di Leva fanns mest med i bakgrunden som en bifigur.

Här står han naken i en lite större bäck med 100 pers stirrandes på honom. Han bär även runt på en komplett naken kvinna - hoppas han gör något liknande med Hanna nästa gång hon försöker tillrättavisa honom. (nsfw-ish)
https://youtu.be/TAbFkQ3dBlA?t=99
Herregud! Dom ser ju likadana ut. I vilket fall så höjdes han i mina ögon då han verkar rätt cool. Att han retar upp kvinnosakskvinnorna gör saken så mycket bättre. Hanna skulle förmodligen ramla sönder om han lyfte henne eller gjorde en påsättning. Kul prick i vilket fall som helst även om det inte är direkt min stil att blotta mig och bete sig.
2022-05-07, 20:24
Medlem
Vad jag tror händer nu:
1. En person röstas ut i morgondagens öråd och hamnar i Gränslandet.
2. I Gränslandet nästa vecka gör de tre gränsländarna upp om en plats in i Robinson i en gemensam gren. De övriga två gränsländarna är helt ute ur Robinson. Efter det stängs Gränslandet.
2022-05-07, 20:37
Medlem
CS128s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Vad jag tror händer nu:
1. En person röstas ut i morgondagens öråd och hamnar i Gränslandet.
2. I Gränslandet nästa vecka gör de tre gränsländarna upp om en plats in i Robinson i en gemensam gren. De övriga två gränsländarna är helt ute ur Robinson. Efter det stängs Gränslandet.

Låter mycket troligt som scenario! Vi vet att Elin får komma tillbaka till Robinson - nu hoppas jag inte Hayes eller Shevin kommer tillbaka in i Robinson utan den som kommer in studsar tillbaka omgående tillsammans med Elin
2022-05-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Låter mycket troligt som scenario! Vi vet att Elin får komma tillbaka till Robinson - nu hoppas jag inte Hayes eller Shevin kommer tillbaka in i Robinson utan den som kommer in studsar tillbaka omgående tillsammans med Elin
Ja, finalveckan är bara 8 dagar bort nu
2022-05-07, 22:43
Medlem
kubuns avatar
Citat:
Tycker jag sett nog av Shevin och den som röstas ut så jag vill se Hayes komma in i Robinsson igen och se vad han tar med sig av sina erfarenheter från sin vistelse i Gränslandet. Joel och Linn lär ju garanterat vara intresserade att få förstahandsuppgifter för Elin kommer säkert att berätta....skithusets namngivning kommer han å tillskriva Gorm som idémakare till och så var det väl fastän med Hayes stora gillande. Ja det skulle verkligen vara intressant å få se honom svara på alla deras frågor så må det bli Hayes som återvänder som siste man från GL.
2022-05-07, 23:22
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Hur ska Shevin kunna komma tillbaka? Man måste ju vinna tävlingar för att komma tillbaka. Shevin har ju visat varje tävling att hon är totalt värdelös eller en bra dag straxt under medelmåttig.
2022-05-07, 23:27
Medlem
xcoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjolla666
Hur ska Shevin kunna komma tillbaka? Man måste ju vinna tävlingar för att komma tillbaka. Shevin har ju visat varje tävling att hon är totalt värdelös eller en bra dag straxt under medelmåttig.

Hon är ju basketproffs, vass brottare och boxare enligt henne själv, inget man sett bara. Men höga tankar om sig själv har den en av dom värsta mobbaren i Robinsson historia i alla fall.
2022-05-08, 00:01
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xcom
Hon är ju basketproffs, vass brottare och boxare enligt henne själv, inget man sett bara. Men höga tankar om sig själv har den en av dom värsta mobbaren i Robinsson historia i alla fall.
Hon är ju vidrig, elak och vedervärdig. Är säker på att hon har en narcissistisk personlighetsstörning
2022-05-08, 00:06
Medlem
ronaldo77s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Självklart, säger som Hanna fast istället, "vilket årtionde lever vi i" Me too var 2017 eller nåt, gå vidare och acceptera att radikalfeminismens tid är förbi.

Är väl naturligt att välja en som tar hand om de andra, Angela har visat sig vara en sådan person och hon är själv tacksam att ha blivit vald så vad är problemet.
Att vara kränk för andras skull är feministers specialitet

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in