Citat:
Ursprungligen postat av
jhww82
Varför får inte Ukraina närma sig EU? Varför fick Polen, Finland och Baltikum närma sig och gå med i EU?
Jaeehh NATO är det väl inte EU.. om man tänker högt Kan det bero på att man har en väpnad pågående konflikt med 14000
Stupade i Donbas
Jag säger inte här och nu att det är Ryssarnas fel eller att det är Ukrainarnas fel kan vara vilket som.
Men när Jänkarna bombar först och snackar sedan tror jag det kallas för " Preemptive Strike "
ÜberVladimir kan ha fått fel uppgifter om hur välkomna befrielse styrkan är . Diktatorer blir ofta felinformerade
Warmongers " Lätt detta Vladimir 14 dagar kirrar våra duktiga grabbar detta med vår fina hårdvara "
väntar du 2 - 3 månader är Läderbögsjuden + Boxaren med i NATO skjuter dom resten av Ryssarna mha Nazisterna på Azovbataljonen ..Då är du F*ckad det är nu möjlighetsfönstret finns.
.
Sedan har han Vladimir de andra länderna i Potten dom är ju mindre .Blir Ukraina en Grushög med
Hungrande människor " Låst Konflikt " Ryssar kvar i landet .. Då är ju dom andra tama Lukasjenko Style ergo Sovjetunionen 2.0
Svagt dom inte kan sätta sig vid ett förhandlingsbord lösa detta