2022-05-06, 20:58
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Nomi Wolf? Är det tjejen utan någon som helst medicinsk utbildning eller bakgrund som fick sin bok indragen av förlaget när det uppdagades att hon misstolkat Engelsk lag? Samma tjej som blev avstängd från Twitter efter en lång rad av lögner gällande COVID-vaccin (som påståenden att vaccinet var en nanoteknologisk tidsmaskin som lät folk resa tillbaka i tiden samt att den möjliggjorde fjärrstyrda uppdateringar av den vaccinerade personen? Är det den tjejen du menar?

https://twitter.com/DawnHFoster/status/1401057395720212480/photo/1
Nu är det inte hon personligen som går igenom de släppta dokumenten som nu sker i en sådan omfattning att det krävs mängder med granskare för att få fram den informationen som avhandlas i dessa videos.
Ser att du krokade på min oavsiktliga felstavning Nomi kontra Naomi.
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Naomi_Wolf

Jag tror att det som kommer fram som har bäring nog plockas upp och vidare av den kader advokater som finns i anslutning till projektet.

Att idag bli kallad konspirations i något sammanhang speciellt när det gäller krig och i USA är bara en axelryckning, något hon idag delar med många föregångare. Och se hur många läkare/forskare anklagas samma sak med covid som start efter mångårig verksamhet i sina yrken för att undvika debatt. Samma taktik som du nu använder, person istället för material/sak.

Med det sagt så skulle jag gärna få en trovärdig källa som visar det du påstår om "nanoteknologisk tidsmaskin", "cokofiering" är en vanlig metod för att döda information/debatt.
Citera
2022-05-06, 21:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shoottheelks
Skador av mikro blodproppar? Eller skador nervsystem?

Sveriges IQ sjunker? Färre med 2.0 efter epidemin.
https://hpakademin.se/resultat-hogskoleprovet/

Missat att färre skriver provet?

Hösten 2020 skriver 23200 provet - 10 får 2.0 (1 av 2320)
Våren 2021 skriver 21800 provet - 13 får 2.0 (1 av 1670)

Våren 2018 skriver 62600 provet - 36 får 2.0 (1 på 1738)
Citera
2022-05-06, 22:56
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Att idag bli kallad konspirations i något sammanhang speciellt när det gäller krig och i USA är bara en axelryckning, något hon idag delar med många föregångare. Och se hur många läkare/forskare anklagas samma sak med covid som start efter mångårig verksamhet i sina yrken för att undvika debatt. Samma taktik som du nu använder, person istället för material/sak.

Med det sagt så skulle jag gärna få en trovärdig källa som visar det du påstår om "nanoteknologisk tidsmaskin", "cokofiering" är en vanlig metod för att döda information/debatt.
Vad är det för "taktik" jag använder? Jag bad om ett förtydligande ifråga om den person som du hänvisade till. Jag frågade om det var samma person som fick sin bok indragen av förlaget när det uppdagades att hon misstolkat Engelsk lag? Samma tjej som blev avstängd från Twitter efter en lång rad av lögner gällande COVID-vaccin (som påståenden att vaccinet var en nanoteknologisk tidsmaskin som lät folk resa tillbaka i tiden samt att den möjliggjorde fjärrstyrda uppdateringar av den vaccinerade personen?

Jag får väl förtydliga mig: Är det samma tjej som påstått att IS i själva verket är ett påhitt och att halshuggningarna som filmats och publicerats i själva verket är teater som iscensatts av USA's regering? Samma tjej som kablar ut påståenden om att Israel försöker utrota palestinier och Hamas? Samma tjej som via samma plattformar kablat ut påståenden om att en fascistisk revolution och övertagande i USA är nära förestående? Samma tjej som i media gått ut och påstått att att den amerikanska regeringen och stora amerikanska banker konspirerar för att införa ett "helt integrerat kommersiellt/statligt förtryck av oliktänkande"? Samma tjej som en månad innan valet 2008 gick ut och påstod att det skulle genomföras en statskupp i USA den 1 Oktober 2008 och att det var hennes avsikt att låta arrestera George Bush?

Och nu sitter alltså en "Naomi Wolf" presenterad som "CEO - Daily Clout" i Steve Bannons "War Room" och förklarar att vaccinet inte testats och att folk är lurade? Och sedan menar du på fullt allvar att JAG skall lämna vad du kallar "en trovärdig källa"?

Jag ställde en enkel fråga: är det samma tjej?
Senast redigerad av Takadongtakadang 2022-05-06 kl. 23:18.
Citera
2022-05-07, 01:06
Medlem
arne99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Vad är det för "taktik" jag använder? Jag bad om ett förtydligande ifråga om den person som du hänvisade till. Jag frågade om det var samma person som fick sin bok indragen av förlaget när det uppdagades att hon misstolkat Engelsk lag? Samma tjej som blev avstängd från Twitter efter en lång rad av lögner gällande COVID-vaccin (som påståenden att vaccinet var en nanoteknologisk tidsmaskin som lät folk resa tillbaka i tiden samt att den möjliggjorde fjärrstyrda uppdateringar av den vaccinerade personen?

Jag får väl förtydliga mig: Är det samma tjej som påstått att IS i själva verket är ett påhitt och att halshuggningarna som filmats och publicerats i själva verket är teater som iscensatts av USA's regering? Samma tjej som kablar ut påståenden om att Israel försöker utrota palestinier och Hamas? Samma tjej som via samma plattformar kablat ut påståenden om att en fascistisk revolution och övertagande i USA är nära förestående? Samma tjej som i media gått ut och påstått att att den amerikanska regeringen och stora amerikanska banker konspirerar för att införa ett "helt integrerat kommersiellt/statligt förtryck av oliktänkande"? Samma tjej som en månad innan valet 2008 gick ut och påstod att det skulle genomföras en statskupp i USA den 1 Oktober 2008 och att det var hennes avsikt att låta arrestera George Bush?

Och nu sitter alltså en "Naomi Wolf" presenterad som "CEO - Daily Clout" i Steve Bannons "War Room" och förklarar att vaccinet inte testats och att folk är lurade? Och sedan menar du på fullt allvar att JAG skall lämna vad du kallar "en trovärdig källa"?

Jag ställde en enkel fråga: är det samma tjej?
Först så tycker jag du ska sluta klippa i mina quotes, fult och med ändamålet att du kan harva vidare med samma angreppsvinkel som jag ser det.

Är du samma person som personligen utgett dig för att sammanställa statistik i England men hänger på svenska flashback?
Övergått nu till vanlig postare ser jag (om det är du) utan behov att slänga in din som jag ser det tveksamma cv.

Stor del av vad du radar upp för att misskreditera Naomi i den får jag understryka fullständiga quoten av din post finns det nog förövrigt en del som har åsikter om, speciellt här på flashback.

Det är fullständigt löjeväckande att du försöker misskreditera arbetet av tusentals personer genom att attackera en av de som förmedlar vad de har hittat i den nu pågående utpytsningen av dokumentationen om Pfizer's nödgodkännda vaccin.

Som vanligt står det än så länge folk fritt att bilda sin egen uppfattning, för pudelns kärna är att det pågår granskning av varje månadssläpp av dokument utförda av många samt med en kader advokater som vädrar morgonluft.

Och återigen, hon förmedlar vad andra hittat. Du ägnar dig åt att "shoot the messenger", men vad vet jag det kanske fungerar.

När det gäller dina anklagelser mot henne så hänvisar jag till den bortklippta delen i föregående svar, ringa värde i de sammanhangen, förövrigt har jag redan postat länk till dig vilken Naomi jag menar.
Senast redigerad av arne99 2022-05-07 kl. 01:12. Anledning: En rad till.
Citera
2022-05-07, 09:04
Bannlyst
En till ny studie som visar att immunförsvaret fungerar sämre för varje dos "vaccin".

https://igorchudov.substack.com/p/moderna-knew-vaccinated-people-will?s=r

https://www.medrxiv.org/content/10.1101/2022.04.18.22271936v1
Senast redigerad av ---..--- 2022-05-07 kl. 09:11.
Citera
2022-05-07, 10:11
Medlem
Takadongtakadangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av arne99
Först så tycker jag du ska sluta klippa i mina quotes, fult och med ändamålet att du kan harva vidare med samma angreppsvinkel som jag ser det.

Är du samma person som personligen utgett dig för att sammanställa statistik i England men hänger på svenska flashback?
Övergått nu till vanlig postare ser jag (om det är du) utan behov att slänga in din som jag ser det tveksamma cv.

Stor del av vad du radar upp för att misskreditera Naomi i den får jag understryka fullständiga quoten av din post finns det nog förövrigt en del som har åsikter om, speciellt här på flashback.

Det är fullständigt löjeväckande att du försöker misskreditera arbetet av tusentals personer genom att attackera en av de som förmedlar vad de har hittat i den nu pågående utpytsningen av dokumentationen om Pfizer's nödgodkännda vaccin.

Som vanligt står det än så länge folk fritt att bilda sin egen uppfattning, för pudelns kärna är att det pågår granskning av varje månadssläpp av dokument utförda av många samt med en kader advokater som vädrar morgonluft.

Och återigen, hon förmedlar vad andra hittat. Du ägnar dig åt att "shoot the messenger", men vad vet jag det kanske fungerar.

När det gäller dina anklagelser mot henne så hänvisar jag till den bortklippta delen i föregående svar, ringa värde i de sammanhangen, förövrigt har jag redan postat länk till dig vilken Naomi jag menar.
Näe, vilken oerhörd jävla tragedi; killen som i den aktuella tråden med en i stort sett daglig frekvens uppvisar vad som endast kan tolkas som ett närmast sjukligt förakt för andras åsikter genom att vräka ur sig tvivel över andra skribenters avsikter, status och bakgrund som det vore det häftigaste sedan skivat bröd - inklusive att utan saklig grund ifrågasätta folks trovärdighet - sitter nu här och grinar som ett en patetisk femåring med nedkissade Hello Kitty-trosor och ondgör sig över hur hemskt det är att andra personer med en tydlig och motiverad frågeställning ifrågasätter om det är värt att spendera en halvtimme på att lyssna till en person som utnämnts till "den dummaste person som någonsin blivit avstängd från Twitter". Det är ju f-n helt priceless. Bättre läge att dela ut några väl valda passningar om bristande självinsikt lär man väl aldrig få, men jag låter ändå bli.

En gissning är att INGEN i sfären runt Naomi Wolf kommer få någon som helst traction för påståenden som rör vacciner i stort (detta sagt med hänvisning till din begäran om att ANDRA skall lämna trovärdiga källor). Nu när du bekräftat (trots att det verkar svårt att få dig svara Ja eller Nej på en enkel fråga) att det rör sig om samma person kan jag direkt säga att jag inte kommer spendera en halvtimme för att lyssna på det dravlet.

Ja, jag är personen som leder arbetet att samordna och sammanställa statistik rörande COVID i UK.
Citera
2022-05-07, 10:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2006
Att smittas av omikron innebär en lika hög risk för svår sjukdom
som andra varianter av coronaviruset visar en ny amerikansk studie.

SARS-CoV-2 Omicron Variant is as Deadly as Previous Waves After Adjusting for Vaccinations, Demographics, and Comorbidities
https://www.researchsquare.com/article/rs-1601788/v1
Ja det var ju rätt uppenbart när man såg på hur omikronvågen slog till i Hong Kong för ett par månader sedan.

När det plötsligt dör drygt 8000 ovaccinerade gamlingar under en 6-veckorsperiod (i ett land som har nästan lika stor befolkning som Sverige), så inser man ju rätt lätt att det här inte är någon snuva eller influensa vad beträffar dödlighet.

Om man inte har någon immunitet (från vaccination eller tidigare infektion) så kan covid vara farligt, i synnerhet för äldre personer.
Citera
2022-05-07, 15:02
Medlem
Artikel baserat WHOs senaste rapport som beskriver Sveriges låga dödstal i Europa.

https://www.telegraph.co.uk/global-health/science-and-disease/swedens-death-rate-among-lowest-europe-despite-avoiding-strict/
Citera
2022-05-07, 18:40
Medlem
hardusettminapas avatar
Dumblöjorna gör mer skada än nytta visar ny stor studie

https://www.cureus.com/articles/93826-correlation-between-mask-compliance-and-covid-19-outcomes-in-europe

Citat:
While no cause-effect conclusions could be inferred from this observational analysis, the lack of negative correlations between mask usage and COVID-19 cases and deaths suggest that the widespread use of masks at a time when an effective intervention was most needed, i.e., during the strong 2020-2021 autumn-winter peak, was not able to reduce COVID-19 transmission. Moreover, the moderate positive correlation between mask usage and deaths in Western Europe also suggests that the universal use of masks may have had harmful unintended consequences.

Klokt och sansat av Sverige att inte införa masktvång. Vi med fler än två hjärnceller har förstått detta hela tiden, men en liten minoritet lågintelligenta hysteriker har ju skrikit sig hesa över att Tegnell inte tvingat svenskar att använda dumblöjan. Bra att han stod emot.
Citera
2022-05-07, 20:27
Bannlyst
Geert Vanden Bossche i senaste intervjun om varför massinjektionerna är så idiotisk.

Man tvingar fram en variant som blir extremt farlig för de injicerade.

Jag tror inte man skall förvänta sig att myndigheter och media berättar vad de gjort trots studier som bekräftar att Bossche har rätt.

Det blir för farligt. En nationell säkerhetsfråga.

https://rumble.com/v13mwqv-episode-266-geert-vanden-bossche-my-final-call.html
Senast redigerad av ---..--- 2022-05-07 kl. 20:33.
Citera
2022-05-07, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ---..---
Geert Vanden Bossche i senaste intervjun om varför massinjektionerna är så idiotisk.

Man tvingar fram en variant som blir extremt farlig för de injicerade.

Jag tror inte man skall förvänta sig att myndigheter och media berättar vad de gjort trots studier som bekräftar att Bossche har rätt.

Det blir för farligt. En nationell säkerhetsfråga.

https://rumble.com/v13mwqv-episode-266-geert-vanden-bossche-my-final-call.html

Nya intervjun startar runt en timme in i videon.

Han säger att nationer med många vaccinerade snabbt måste förbereda med olika läkemedel och behandlingar annars går det mycket illa.

Pressa på myndigheterna så att de förbereder sig.
Senast redigerad av ---..--- 2022-05-07 kl. 21:44.
Citera
2022-05-07, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ---..---
Nya intervjun startar runt en timme in i videon.

Han säger att nationer med många vaccinerade snabbt måste förbereda med olika läkemedel och behandlingar annars går det mycket illa.

Pressa på myndigheterna så att de förbereder sig.

Oroa dig inte!
Du är väl ovaxxad och vill inget hellre än att de utan foliehatt utrotas.

Jag är helt trygg trots tre sprutor.
Åkte t.o.m. båt för ett tag sedan utan att vara rädd att ramla över kanten på jordtalriken..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in