2022-05-07, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViscaCatalunya69
IS och du tycker att det är ok med abort.

Jag tycker verkligen inte det.

Ha så kul med dina ISIS-polare.

Otroligt, du har verkligen fått allt om bakfoten. Imponerande!
Citera
2022-05-07, 21:22
Medlem
Hursomhelstings avatar
Risken är noll.
Visst att vi är knäppa men långt ifrån lika knäppa som dem i USA.
Vi vill kunna välja och att det ligger ingen skam i det.
Citera
2022-05-07, 21:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
För att tjata så mycket om argument har du inte så många själv.

Är du inte läskunnig?

Jag har presenterat argument sen så har jag förklarat för dig hur irrelevanta dina tirader är.
Citera
2022-05-07, 21:25
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Nej, det vet du uppenbarligen inte eftersom du inte lyckats förklara det ologiska i det. Du tycks av någon anledning bara utgå ifrån att visa saker är logiska. Men det är, som vi konstaterat, inte hur logiken fungerar. Logik behöver motiveras.
Gäsp. Orkar inte utbilda dig om jag ska vara ärlig. Du borde läsa en bok i moralteori så kanske du förstår varför massmord på människor som sover inte är en bra idé hehe.
Citera
2022-05-07, 21:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Otroligt, du har verkligen fått allt om bakfoten. Imponerande!

Haha, du är verkligen efterbliven. Du klarar inte ens av att ta åt dig enkel fakta. IS förespråkar aborter, du förespråkar aborter. Jag gör det inte.

Du är en IS psykopat.
Citera
2022-05-07, 21:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Risken är noll.

Ingen skam i att inte klara av att ha sex utan att bli på smällen och sen så är man så ansvarslös och känslolös att man hellre mördar det ofödda barnet än tar lite ansvar. Helt otroligt.
Citera
2022-05-07, 21:28
Medlem
Citat:
Jadå, kastreras med ett skruvstäd.

Citat:
Risken är noll.

Hahah, du är för abort för kvinnor men män ska kastreras om de inte vill bli farsa...

Absolut 0 logik.
Citera
2022-05-07, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Gäsp. Orkar inte utbilda dig om jag ska vara ärlig. Du borde läsa en bok i moralteori så kanske du förstår varför massmord på människor som sover inte är en bra idé hehe.
Läser man vår diskussion så ser man nog rätt tydligt vem det är som har utbildat vem. Du gillar att slänga ur dig filosofiska begrepp som försvar, men deras innebörd är du uppenbart inte insatt i.
Citera
2022-05-07, 21:36
Medlem
Citat:
Haha, du är verkligen efterbliven. Du klarar inte ens av att ta åt dig enkel fakta. IS förespråkar aborter, du förespråkar aborter. Jag gör det inte.

Du är en IS psykopat.

Det står ingenstans i artikeln du länkade att IS är abortförespråkare. Det enda som står är att IS använt påtvingade aborter som övergrepp mot utsatta sexslavar som anses som mindre värda. Som sagt, tror du att en IS-kvinna kan promenera till en abortklinik hursomhelst utan några konsekvenser? IS systematiska övergrepp, tvång och kontroll över utsatta människor är vad som förenar DIG med dessa fanatiker.
Citera
2022-05-07, 21:37
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absinten
Läser man vår diskussion så ser man nog rätt tydligt vem det är som har utbildat vem. Du gillar att slänga ur dig filosofiska begrepp som försvar, men deras innebörd är du uppenbart inte insatt i.
När jag studerade läste jag "Moral Theory" av Mark Timmons. Tips om du är intresserad.
Citera
2022-05-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lakritsfabriken
Det står ingenstans i artikeln du länkade att IS är abortförespråkare. Det enda som står är att IS använt påtvingade aborter som övergrepp mot utsatta sexslavar som anses som mindre värda. Som sagt, tror du att en IS-kvinna kan promenera till en abortklinik hursomhelst utan några konsekvenser? IS systematiska övergrepp, tvång och kontroll över utsatta människor är vad som förenar DIG med dessa fanatiker.

Hahahaha, att IS är abortförespråkare förenar dem med dig lilla gubben.

Jag förstår att du har svårt att acceptera det, men du är en värdelös människa precis som IS-psykopaterna.

Jag värnar livet, du och IS njuter av att mörda.
Citera
2022-05-07, 21:42
Medlem
Citat:
Hahahaha, att IS är abortförespråkare förenar dem med dig lilla gubben.

Jag förstår att du har svårt att acceptera det, men du är en värdelös människa precis som IS-psykopaterna.

Jag värnar livet, du och IS njuter av att mörda.

Ännu en gång så har du svårt att svara på frågor. Tror du att en IS-kvinna kan promenera till en abortklinik hursomhelst utan några konsekvenser? Ja eller nej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in