2022-05-08, 09:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merapi
Återigen....kvinnor har rätten göra SITT val av SIN situation..

Och ska ta ansvar för det förstås.
Abort påverkar heller inte bara kvinnan, det påverkar 3 liv.
100% befogenhet, 100% ansvar.
Senast redigerad av m.g.t.o.w 2022-05-08 kl. 09:35.
Citera
2022-05-08, 09:36
Medlem
Citat:
Män har 100% mandat över sin kuk, kivnnor har 0% mandat över mäns kukar...

100 > 0

Vill män inte hamna i sitsen att han riskerar göra en kvinna gravid som sen gör SITT val och väljer att föda hans avkomma...så well.......då får han ta ansvar för sin kuk.

Jag ska alltså betala (även om jag inte ens är inblandad i befruktningen) och ska bara hålla käften och vara glad om jag får ha en relation med mitt barn. Samtidigt ska alltså du få mörda min avkomma utan att ens konsultera mig. Schysst.
Citera
2022-05-08, 09:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av EricBe
Jag ska alltså betala (även om jag inte ens är inblandad i befruktningen) och ska bara hålla käften och vara glad om jag får ha en relation med mitt barn. Samtidigt ska alltså du få mörda min avkomma utan att ens konsultera mig. Schysst.

I så många ord, ja så ligger det till och det är deras övertygelse. Lägg till att de anser att de anser det helt ok att ta livet av barnet fram till födelsen.. Om man inte inser att detta är riktiga psykopater och ändå utsätter sig för dem så förtjänar man det elände man får av det.

Den här utvecklingen och hur dessa kvinnor beter sig är DET yttersta beviset som behövs för att förstå hur toxisk feminsmen är.

Feminism = Cancer
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-05-08 kl. 09:43.
Citera
2022-05-08, 09:42
Medlem
Citat:

Hur kan du inte var inblandad i befruktningen menar du?

Du ska som man se till att du inte befruktar kvinnor......det är DITT ansvar och befogenhet dvs möjlighet att skydd dina intressen, om dessa är att absolut inte få barn.

Råkar du dock befrukta en kvinna av misstag, så har du en möjlighet avsäga dig praktiskt ansvar, men din unges rätt till ekonomisk trygghet går alltså före din rätt att avsäga dig faderskap helt.

Svårt ? nej.
Citera
2022-05-08, 09:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
I så många ord, ja så ligger det till och det är deras övertygelse. Lägg till att de anser att de anser det helt ok att ta livet av barnet fram till födelsen.. Om man inte inser att detta är riktiga psykopater och ändå utsätter sig för dem så förtjänar man det..
Nåja, i ditt råd till alla pojkar och män att de ska kräva att kvinnan mördar deras avkomma så framkom det väl inte att det var inom nån viss tid före födseln mordet skulle ske?
Citera
2022-05-08, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Och ska ta ansvar för det förstås.
Abort påverkar heller inte bara kvinnan, det påverkar 3 liv.
100% befogenhet, 100% ansvar.
Precis som män alltså ska ta ansvar för SIN.

Den där önskan att män ska kunna knulla runt utan bekymmer... och skaffa barn lite överallt, för att sen bara dumpa dem åt helvete för andra att ta hela ansvaret för...sorry, det kommer alltså inte återkomma igen.
Citera
2022-05-08, 09:48
Medlem
Citat:
Precis som män alltså ska ta ansvar för SIN.

Den där önskan att män ska kunna knulla runt utan bekymmer... och skaffa barn lite överallt, för att sen bara dumpa dem åt helvete för andra att ta hela ansvaret för...sorry, det kommer alltså inte återkomma igen.

Det är ingen som uttryckt att män ska få knulla utan bekymmer men däremot att ansvar är kopplat till befogenheter. Båda har lika ansvar för knullet men kvinnan har 100% befogenhet över abortbeslutet och därmed 100% ansvar över det.
Citera
2022-05-08, 09:50
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Ipsi
Nåja, i ditt råd till alla pojkar och män att de ska kräva att kvinnan mördar deras avkomma så framkom det väl inte att det var inom nån viss tid före födseln mordet skulle ske?

Nej, det var inte vad jag sagt. Jag hävdar att OM man gör en överrenskommelse INNAN man knullar på varandra att OM det resulterar i en graviditet så blir det abort. OM kvinnan då vill behålla barnet så är det helt upp till henne men då är mannen ute ur leken och inget mer krävs av mannen vad gäller allt relaterat till det framtida barnet.

En överrenskommelse som är gjord innan lustar, hormoner, graviditet och allt annat är en fråga. D.v.s. man kommer överrens om hur man ser på ett nytt liv och hur man förhåller sig till det INNAN man knullar. BÅDA gör en överrenskommelse, BÅDA knullar frivilligt, BÅDA tar ansvar för att skydda sig och BÅDA håller sen överrenskommelsen om det blir en graviditet. Punkt och fucking jävla slut!!!!

Sluta kräv att kvinnor är som barn och inte kan ta ansvar för en överrenskommelse!! Var det inte egen agens som ni feminister alltid kämpat för?? Nå, nu har ni chansen, visa på att ni kan ta egen agens och ta ansvaret för egna beslut och överrenskommelser..
Senast redigerad av Stor-Men-Snabb 2022-05-08 kl. 09:56.
Citera
2022-05-08, 09:52
Medlem
Jenny9s avatar
Citat:

Livet är inte rättvist. Män är starkare än kvinnor, kvinnor blir gravida. Osv.

Vill du inte bli pappa - knulla med kondom. Inte svårare än så.

Detta är liksom ingen rocket science för människor som gått ut grundskolan.
Citera
2022-05-08, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Livet är inte rättvist. Män är starkare än kvinnor, kvinnor blir gravida. Osv.

Vill du inte bli pappa - knulla med kondom. Inte svårare än så.

Vill du inte bli mamma, skydda dig med p-piller eller undvik att knulla, svårare än så är det inte.

Citera
2022-05-08, 09:56
Medlem
styckets avatar
Att döda ett foster borde ej vara okej då även ett foster lever som vem som helst av oss andra individer av arten människa. För Inte är ett foster ett liv av någon annan art. Och visst lever ett foster. Därför mammor blir ledsna och säger att deras barn dött vid missfall. De säger inte "mitt foster har dött". Folk som är för abort är ju helt blåsta som inte fattar att en mamma ser det som att sitt barn har dött vid missfall dock.
Senast redigerad av stycket 2022-05-08 kl. 10:00.
Citera
2022-05-08, 09:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Stor-Men-Snabb
Nej, det var inte vad jag sagt. Jag hävdar att OM man gör en överrenskommelse INNAN man knullar på varandra att OM det resulterar i en graviditet så blir det abort. OM kvinnan då vill behålla barnet så är det helt upp till henne men då är mannen ute ur leken och inget mer krävs av mannen vad gäller allt relaterat till det framtida barnet.

En överrenskommelse som är gjord innan lustar, hormoner, graviditet och allt annat är en fråga. D.v.s. man kommer överrens om hur man ser på ett nytt liv och hur man förhåller sig till det INNAN man knullar. BÅDA gör en överrenskommelse och BÅDA knullar frivilligt och BÅDA håller sen överrenskommelsen.

Punkt och fucking jävla slut!!!! Sluta kräv att kvinnor är som barn och inte kan ta ansvar för en överrenskommelse!! Var det inte egen agens som ni feminsiter alltid kämpat för?? Nå, nu har ni chansen, visa på att ni kan ta egen agens och ta ansvaret för egna beslut och överrenskommelser..
Ja, helt klart så har du inget emot att kräva mord på små oskyldiga barn i alla fall, eller råda andra att kräva såna.

Sen gapar du om att kvinnor är psykopater om de genomför mordet som du själv krävt, eller rått någon annan att kräva, ska genomföras.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in