Citat:
Ursprungligen postat av
boboboxbox
Tyvärr verkar det som dessa tre killar dött förgäves.
Under veckan och helgen har jag sett fler människor ränna runt sina bilar som nackade höns, ligga under dem och meka med benen ute vid körfältets vita linje - eller bara sitta kvar i bilen och vänta på...? Döden?
Knappast - men det är så det blir.
Trots strålande väder och utmärkta platser att stå på, uppströms, så bjuder folk in evigheten i sina väntrum den halvtimme det tar innan bärgaren kommer.
Dödens väntrum. "Det är 7 stycken före dig i kön, men det blir strax din tur."
Idioter.
Nej du alla är inte idioter, passerade i tisdags på E45 Marieholmsleden i Göteborg, tre killar hade fått stopp på sin bil, motorhuvun var uppfälld, men vad befann sig dessa killar, jo minst 25 meter bakom sitt havererade fordon, långt ut i terrängen, trots att det fanns en vägren som de kunde stått på , så gjorde de inte det, jag tror att denna olycka trots allt har fått många att vakna till , sedan kom det en polisbil, om den bara kom av en tillfällighet eller inte vet ju inte jag, men den ställde sig snett bakom och på så sätt blockerade körbanan , killarnas bil stod ju i alla fall på en vägren, vilket jag har förstått inte fanns att tillgå i denna tragiska olycka på Hallandsåsen .