2022-05-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Väl skrivet, pöbeln är dessvärre bestående av obildade dårar som inte förstår bättre. Just männen med barnfamiljer får det säkerligen ett levande helvete efter publiceringarna, den skammen av att ens egna far skulle ägna sig åt något så vidrigt samtidigt som man själv behöver handskas med att alla i ens närhet, klasskamrater och lärare vet om detta och har sett materialet på Dumpens hemsida, det låter helt fruktansvärt.

Sen har ju Dumpen noll respekt för faktiska offer för faktiska pedofiler heller, det var bara häromdagen man blottade väldigt integritetskränkande material gällande den lilla flickan som påstods ha blivit våldtagen av sin egna far. Dumpen hade så lite respekt för flickan att dom hellre såg till att få en konfrontation inspelad med mannen än att omgående ringa polisen när dom fick reda på hans identitet.
Hur tänkte du nu, skulle de kontaktat polis och sagt att någon man i chattar säger sig vilja ta med sig sitt eget barn till träffar med andra föräldrar för att ha sex med barnen . Utan konfrontation finns det inget bevis på att mannen finns på riktigt . Nu finns det filmbevis på att den chattandet mannen verkligen tänker sig en mamma med ett litet barn , han tom frågar om det är Hanna ..
Citera
2022-05-07, 21:02
Medlem
Nosstocks avatar
Varför är så många emot att pedofilerna blir uthängda på Dumpen.se? När människor blir uthängda dagligen vid andra brott? Men då är det okej eller?
Jävla pedofiler som håller varandra om ryggen.

Hade te.x. det varit någon jag känner som blev uthängd med bevis så hade jag tyckt att det var bra. Även om det var min egen farsa.
Skit ska skit ha!

Det svenska rättsväsendet är så pass värdelöst att folket får ta saken i egna händer.

Om pedofilerna trotts mot all förmodan hade åkt fast, utan Dumpen, så hade det ändå kommit fram likt förbannat.
Citera
2022-05-07, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CHILIEXPLOSION
Inga barn kommer till skada? Problemet är ju just att vissa barn kommer till skada av Dumpens publiceringar.
Och det där med att ta sig samman och byta väg i livet? En uthängning kan nog snarare försvåra denna process. Jag skulle vilja påstå att uthängning till skillnad från att enbart förlora jobb och familj gör att utsikterna till ett fortsatt normalt liv är små. Nu bryr jag mig inte nämnvärt om att dessa obehagliga män ska ha ett drägligt liv utan tycker gott att de kan lida varje dag i resten av sina liv. Men barnen ska skyddas.

Tänk på alternativet.
En pedofil groomar ett riktigt barn på nätet och våldtar sedan barnet. Är det bättre alternativ än Dumpen?
En pedifil groomar ett riktigt barn på nätet men polisen får tag i pedifilen först. Är det ett bättre alternativ än Dumpen?
Citera
2022-05-07, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nosstock
Varför är så många emot att pedofilerna blir uthängda på Dumpen.se? När människor blir uthängda dagligen vid andra brott? Men då är det okej eller?
Jävla pedofiler som håller varandra om ryggen.

Hade te.x. det varit någon jag känner som blev uthängd med bevis så hade jag tyckt att det var bra. Även om det var min egen farsa.
Skit ska skit ha!

Det svenska rättsväsendet är så pass värdelöst att folket får ta saken i egna händer.

Om pedofilerna trotts mot all förmodan hade åkt fast, utan Dumpen, så hade det ändå kommit fram likt förbannat.

Jag är helt säker på att dom flesta här inne endast är intresserade av att kunna fortsätta ragga barn på internet utan risken att möta på Sara och Patrik.
Citera
2022-05-07, 21:07
Medlem
Nosstocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Granit66
Jag är helt säker på att dom flesta här inne endast är intresserade av att kunna fortsätta ragga barn på internet utan risken att möta på Sara och Patrik.

Ja, det verkar inte bättre tyvärr.
Citera
2022-05-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Väl skrivet, pöbeln är dessvärre bestående av obildade dårar som inte förstår bättre. Just männen med barnfamiljer får det säkerligen ett levande helvete efter publiceringarna, den skammen av att ens egna far skulle ägna sig åt något så vidrigt samtidigt som man själv behöver handskas med att alla i ens närhet, klasskamrater och lärare vet om detta och har sett materialet på Dumpens hemsida, det låter helt fruktansvärt.

Sen har ju Dumpen noll respekt för faktiska offer för faktiska pedofiler heller, det var bara häromdagen man blottade väldigt integritetskränkande material gällande den lilla flickan som påstods ha blivit våldtagen av sin egna far. Dumpen hade så lite respekt för flickan att dom hellre såg till att få en konfrontation inspelad med mannen än att omgående ringa polisen när dom fick reda på hans identitet.

Angående den senaste gäddan: Tror inte ens den metoden man hade där att sitta och sexchatta i veckor samtidigt som gäddans barn var med honom har använts i USA. Hittar i alla fall inte att något liknande skett i staterna.
Citera
2022-05-07, 21:10
Medlem
Tro mig, de kommande veckorna kommer bli intressanta …
Citera
2022-05-07, 21:13
Medlem
Citat:
Jaha, så nu är det bara äckliga brott som man ska slippa ansvar för om man har barn? Vem ska bedöma detta, ska du ta på dig att bestämma vilka som ska åka dit och vilka som ska slippa konsekvenser pga av barn?
Jag vill bara veta hur du tänker att det ska fungera.

Du verkar alldeles för enkelspårig för att resonera med. Det är väl ingen som tycker de ska slippa ansvar? Och att förlora sin familj, sitt arbete, sina vänner och sin aktning inför alla bekanta (vilka definitivt får info om det inträffande, även utan dessa uthängningar) är väl konsekvenser som är ytterst kännbara? Lovar att nästan ingen skulle bry sig ifall uthängningarna drabbade enbart pedofilerna.
Återigen, hur lyckas man intala sig själv att man är inne på rätt spår då en samlad expertis förordar helt andra arbetssätt? Snacka om att ha höga tankar om sin egen kompetens.
Citera
2022-05-07, 21:20
Medlem
Citat:
Tänk på alternativet.
En pedofil groomar ett riktigt barn på nätet och våldtar sedan barnet. Är det bättre alternativ än Dumpen?
En pedifil groomar ett riktigt barn på nätet men polisen får tag i pedifilen först. Är det ett bättre alternativ än Dumpen?

De kan arbeta på utan dessa uthängningar.
Men du, vi säger så. Du, Sara, Patrik och alla övriga skärpta anhängare har insikter som expertisen inte begripit. Ni fattar bäst helt enkelt. Och alla som är emot Dumpens metoder är pedofiler.
Citera
2022-05-07, 21:22
Medlem
Citat:
Du verkar alldeles för enkelspårig för att resonera med. Det är väl ingen som tycker de ska slippa ansvar? Och att förlora sin familj, sitt arbete, sina vänner och sin aktning inför alla bekanta (vilka definitivt får info om det inträffande, även utan dessa uthängningar) är väl konsekvenser som är ytterst kännbara? Lovar att nästan ingen skulle bry sig ifall uthängningarna drabbade enbart pedofilerna.
Återigen, hur lyckas man intala sig själv att man är inne på rätt spår då en samlad expertis förordar helt andra arbetssätt? Snacka om att ha höga tankar om sin egen kompetens.

Har du ingen egen ide om hur det ska fungera? Att hänvisa till andra ej namngiva sk experter är bara dålig form.
Detta är ett forum där man både kan och får uttrycka sig fritt. Utnyttja det och sluta vara en sån fegis och gömma dig bakom andra.
Citera
2022-05-07, 21:22
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:

Ja, man kan förstå att det vore ren skräck att möta S och P. En riktig mardröm.
Citera
2022-05-07, 21:25
Medlem
Citat:
De kan arbeta på utan dessa uthängningar.
Men du, vi säger så. Du, Sara, Patrik och alla övriga skärpta anhängare har insikter som expertisen inte begripit. Ni fattar bäst helt enkelt. Och alla som är emot Dumpens metoder är pedofiler.

Haha jag skönt att veta att du har tagit förnuft till fånga. Glöm nu inte att swisha för att stötta Dumpens arbete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in