2022-05-05, 10:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Har redan tittat både på Lexbase och Mrkoll. Fanns inget på någon av de sidorna därav jag frågade.
Kan vara så att det skedde för länge sedan, så att de sidorna inte plockat upp domen.
Citera
2022-05-05, 10:47
Medlem
sandyhells avatar
Ingen med en fejk-facebook som kan skicka dumpenfilmen till nån på brf Langelands facebooksida och fråga vad bastugäddan heter?
Citera
2022-05-05, 10:47
Medlem
Citat:
Det har jag missat. Vet du var de nämnde det.

Nej, men om han är dömd som visa säger, varför nämns inte det på Dumpens sida? Några gafflar här om att Sara har nämnt det, men vart?
Citera
2022-05-05, 10:48
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av E.R.
Kan vara så att det skedde för länge sedan, så att de sidorna inte plockat upp domen.
Visst så kan det vara.
Citera
2022-05-05, 10:48
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Men hur svårt ska det vara? "Oj, är du bara 14, då kan vi inte ses". Det är ju en sak att jaga småtjejer som är över 15 (det är väl där gränsen går?) men alla normalt funtade borde rimligtvis kunna säga nej till någon som är olagligt byte. Oavsett "manipulation".
Männen gör ju självklart fel, men om Dumpen kör den taktiken så är de inte ute efter pedofiler. Om de chattar med en pedofil är det ju BÄTTRE att säga att de är småflickor.
Citera
2022-05-05, 10:49
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Nej, men om han är dömd som visa säger, varför nämns inte det på Dumpens sida? Några gafflar här om att Sara har nämnt det, men vart?
Håller med och det är så pass anmärkningsvärt så det vill man gärna ha fakta på om det stämmer.
Citera
2022-05-05, 10:50
Avstängd
granny-pantiess avatar
Jag har också för mig att jag såg en liten diskret kommentar om att det kan ha funnits en gammal dom.

Vet inte om det var samma kommentar som även frågade om det kunde vara i ett annat land.

Sedan vet jag inte om eller hur mycket sanning det ligger bakom dessa uppgifter. Men intresseväckande iaf...

Citat:
Har redan tittat både på Lexbase och Mrkoll. Fanns inget på någon av de sidorna därav jag frågade.
Citera
2022-05-05, 10:52
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Ja, och män som inte alls är ute efter någon fjortis, fy fan vad kränkande. Om detta stämmer vet i fan dock, så rubbade kan fan inte Dumpen vara.
Om de skulle visa bilder på en tjej som är 18 och mannen blir tänd, och sedan säger att de är 14, är han pedofil då Skulle gärna höra vad Patrik sa om det.
Citera
2022-05-05, 10:53
Medlem
Citat:
Men hur svårt ska det vara? "Oj, är du bara 14, då kan vi inte ses". Det är ju en sak att jaga småtjejer som är över 15 (det är väl där gränsen går?) men alla normalt funtade borde rimligtvis kunna säga nej till någon som är olagligt byte. Oavsett "manipulation".

Ja, och det är ju just det, att de allra flesta säger nog nej tack. Dessa stackars jävlar har Dumpen slösat bort sin egna men framförallt andras tid på. Äckligt! Vad är det för jävla människosyn man har om man i månader sitter och lurar män att man är myndig. Helt oskyldiga som kanske fattar tycke på grund av deras manipulation men sen drar sig ur när de säger att de är fjortis. Du hade gärna gjort det själv, va? Eller bli utsatt för det?
Citera
2022-05-05, 10:54
Medlem
elimes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sobrilbil
Männen gör ju självklart fel, men om Dumpen kör den taktiken så är de inte ute efter pedofiler. Om de chattar med en pedofil är det ju BÄTTRE att säga att de är småflickor.

Nu har jag inte läst alla dessa chattar men i de jag har läst har det framkommit tidigt att "flickan" är 13-14 år. Jag har aldrig läst någon som påstått sig vara 18 och sedan ändrat sig just innan de ska träffas som någon användare påstod.
Citera
2022-05-05, 10:54
Avslutad
Att specificerade detaljer står skrivna i chatten eller av Sara och Patrik själva eller andra på Flashback spelar ingen roll. Juridiskt kan hon kan lika bra skriva dem på Dumpen direkt.
Flaskback gör sig inte skyldig till brott då offentliggörandet med bild i Dumpens sammanhanget är långt över tillräcklig för att uppfylla kriteriet.
Efter publicering ägt rum är saken publicerad. Sara är den som måste kunna förutse att offentliggörandet är relevant och inte leder till det hon försöker uppnå för de enskilda.
Citera
2022-05-05, 10:56
Medlem
Sobrilbils avatar
Citat:
Nu har jag inte läst alla dessa chattar men i de jag har läst har det framkommit tidigt att "flickan" är 13-14 år. Jag har aldrig läst någon som påstått sig vara 18 och sedan ändrat sig just innan de ska träffas som någon användare påstod.
Okej, hoppas det stämmer, annars är de bara ute efter att sätta männen i en svår sits och hoppas på att mannen, som egentligen inte är pedofil, gör ett övertramp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in