Citat:
Ursprungligen postat av
goofer
Just så, låt även de anhöriga föra fram sin åsikt så får var och en sen ta ställning till om man vill tro på det eller inte.
Det är för mycket av att den får inte prata och hon bör tystas och han bör flytta till ett annat forum.
Tråden är ju septisk, aldrig sett en så polariserande tråd tidigare.
Folk är som de tillhörde en sekt och de som inte tror blir bannade.
Och de som styr sekten (sumpen) gör precis som gamla klassiska sektledare man svarar bara på bra kritik, den svåra kritiken tiger man ihjäl då inget svar finns.
Samma som de som gått med i sekten, kritiskt tänkande har man lämnat bakom sig. Är du ned i sumpen eller inte? Inte? Ja då är du ju pedofil och bör kastreras och hängas ut till allmän bespottning.
Innan det här året är slut är sumpen borta och ägarna ruinerade (mer än de redan är) men tråden kommer ligga kvar. Vi får väl se om ni står upp för sumpen Sara och Putte lika mycket då när korthuset rasat och fortsätter swisha så de kan fortsätta sin roadtrip.
För ett vanligt knegarjobb lär ingen av dem orka med.
Jag läser en del önsketänkande om motgång för dina medmänniskor. Det är inte särskilt smickrande och brukar tala om personens övriga karaktär. Ska inte säga att det är så då jag inte känner dig. Men att förutspå bakslag för några som drivs av goda intentioner är särskilt motbjudande. Jag tar denna tolkning då du också väljer att ge Dumpen ett öknamn. De flesta normala människor betet sig inte som du. Väldigt dåligt hyfs minst sagt om inte annat talande för ens intellektuella nivå.
Jag håller absolut inte med om varje metod som de som läst mina inlägg vet om, är säker på att Sara o Patrik (smeknamn som Putte ger man vänner, inte andra ytterligare ett bevis på en svag social uppfattning hos dig tyvärr)
Anhöriga får gärna föra fram åsikter om de tror det hjälper. Jag skulle personligen rekommendera att alla inblandade i en fångst kniper på öppna forum. Det stjälper oftare än hjälper men vi har ett fritt ord i Sverige så man ska inte annat än för deras skull rekommendera att knipa truten.
Jag skulle nog snarare säga att vi som gärna vill offentliggöra de som jagar barn för övergrepp ofta blir bannade, det finns särskilt en moderator som man nästan kan anta står på pedofilernas sida av de varningar jag sett.
Som jag rekommenderade Infolina och även andra som ska man undvika diskussion på ett sådant här forum utan ta den diskussionen till att publicera tydliga kommunikéer på sin sida eller besvara en professionell journalist, inte random flashbackanvändare.
Många klagar på att folk blir anklagade för att vara pedofiler. Av de 1000 sidor jag minst läst här är det otroligt ovanligt
Du ropar således varg och det är en kyckling. Analysera gärna bättre.
Hur är tråden skeptisk? Giftig hur då?