2022-05-07, 12:15
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av INFOLINA
Menar du att man självmant söker sig till incestgrupper och självmant söker kontakter med pedofiler för att sedan bli inspirerad och våldta sitt barn fler gånger per dag?
Självklart är sjukdomen redan väl utvecklad innan man själv vill dela och sprida den.

Men när du ändå är så aktiv i tråden önskar jag en förbättring av taktiken.

Låt gäddorna hänga sig själva, låt inte fiskaren leda in dem på sex det blir så mycket mer trovärdigt om gäddan själv får övertala fiskaren om sex osv.

Nu blir det för mycket "provokation" och jag med flera har svårt att köpa det.

Sen för att riktigt hitta de riktigt fula fiskarna dra ner åldern till 12, snart 13.

De som hugger på det har inget försvar, finns ingen bortförklaring helt enkelt.

En 14-årig tjej kan man faktisk se som mogen och fullt utvecklad, en 12 åring går aldrig att förklara bort.
Citera
2022-05-07, 12:17
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Helt enig med dig. Å andra sidan har väl "hjälpa gäddor" varit hyfsat långt ner i prio-listan...
Gällande inträde i samhället eller inte så måste det alla gånger vara sundare för alla att individer är självförsörjande. Att samhället ska bekosta skyddade boenden och försörjningsstöd för att vissa vill misshandla eller slå ihjäl de känns inte som någon långsiktig lösning. Till skillnad från pöbeln kan vårt välfärdsamhälle och skyddsnät låta bli att ta hänsyn till människovärde.

Jo det är ju sant men läst en del av vad dumpen skrivit och jag vet att jag läste nånstans att dumpen även hjälper dessa gäddor, då kan jag tycka att man borde haft koll på vilken hjälp som finns att få.

Håller med dig, definitivt är det bättre om alla är självförsörjande men känns ändå fel att att låta såna människor va i "värmen" men där är det nog mer hatet som tänker.
Citera
2022-05-07, 12:20
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cogito.ergosum
Kemisk kastrering är det som gett bäst förebyggande och långsiktigt resultat. Medicin som avsevärt minskar eller helt tar bort könsdriften, vilket medför att tankarna inte ploppar upp från första början.

Terapi eller KBT-liknande metoder är inte lika effektivt, och ger oftast bara ett temporärt resultat. I de fallen får det väl bli livslång terapi.
Ja så kan det nog absolut vara. Ska erkänna att jag inte är helt insatt i dom olika metoderna som finns eller har funnits.
Citera
2022-05-07, 12:23
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Framställt vem? Du vet inte vem det rör sig om. Nu blir det lite väl mycket magsyra från magmunnen när du driver ut i dina ytterligheter.

Hej Infolina, vad jag förstår har du gått ut med här i tråden att du är samma person som Sara på Dumpen.

Är du medveten om att många av dina inlägg på Flashback går till personangrepp eller är det helt omedvetet från din sida? Nedlåtande, raljerande och föraktfullt språk till postare (istället för att diskutera sakfrågan).

E.
Här är en sakfråga:
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Du ger mig en motfråga på så enkla frågor … Ni hittar en snubbe som säger sig förgripa sig på ett barn som han dessutom har hos sig. Hur länge chattade ni? I dagar? Kontaktade ni polis direkt eller chattade dagar med honom utan att kontakta polis?
Senast redigerad av skoputs 2022-05-07 kl. 12:26.
Citera
2022-05-07, 12:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SvenOlavsen
Så vad tycker du om att Sjöberg blev tillsammans med en 21-åring (dom kanske blev tillsammans när hon var ännu yngre?) när han själv var 50+? Hur påverkar det hans trovärdighet?

Skulle ni också hänga ut en 18-21-åring som ville träffa en 14-åring? Det är ju en betydligt mindre åldersskillnad än den Sjöberg gillar.
Varför skulle en myndig man vilja träffa en tjej som går i 8:e klass som det är olagligt att ha sex med
Vad tycker 18-21-åringarnas vänner om att de måste skjutsa hem 14-åring kl 22 . 00 på helkväll och kl 21.00 på vardag , vad tycker de om att kompisen inte kan göra en massa saker för att 14-åringen inte kan följa med pga att det är 18- års gräns .
Citera
2022-05-07, 12:25
Medlem
Citat:
Ja, eller all tid de lade på att snuskchatta? Fiskaren inspirerade kanske till övergrepp på barnet? De sitter och chattar och lever sig in i en människa som tydligen inte bara fantiserar om att begå övergrepp på ett barn som han lever med utan som dessutom säger sig ha begått övergrepp mot barnet. Riktigt nasty och farlig lek!

Jag menar, sannolikt. Att göra allt för kåta upp en pedofil som man vet har tillgång till ett litet barn är rätt jävla problematiskt. Lite som att prata med en man som man vet misshandlar sin fru om hur värdelösa och förtjänta av stryk kvinnor minsann är och hur man själv utan konsekvenser slår sin egen fru. Och veta att mannens fru i fråga finns i hemmet, helt oskyddad, medan hans ilska bara växer under ert samtal.

Det är därför outbildade klåpare inte ska hålla på med sånt här överhuvudtaget.
Citera
2022-05-07, 12:27
Medlem
Citat:
Men jag kan även svara på din motfråga. Ja, pedofiler söker sig självmant till dylika grupper och inspirerar varandra, ja, uppenbarligen är det så. Vad har de annars dessa grupper till?

Precis! Vad är då skillnaden mellan att de pratar med en av sina egna istället för en av oss, förutom då att chattandet kommer ut efter konfrontation?
Citera
2022-05-07, 12:39
Medlem
Citat:
Precis! Vad är då skillnaden mellan att de pratar med en av sina egna istället för en av oss, förutom då att chattandet kommer ut efter konfrontation?

Snälla nån, ni ska ju själva inte sitta i dagar och inspirera och ge han moraliskt stöd att begå eller riskera begå övergrepp. Kontaktade ni polis under tiden eller sket ni i det och lattjade på tills dess att ni var säkra på att själva kunna snärja honom?
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-07 kl. 12:43.
Citera
2022-05-07, 12:41
Medlem
goofers avatar
Infolina...malmalin har bra frågor till dig, vi vet att du läser så var så god att svara tack!

Det är väldigt viktiga och adekvata frågor så ta dig lite tid att tänka till och svara, det handlar om din och dumpens trovärdighet i slutändan.
Citera
2022-05-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goofer
Infolina...malmalin har bra frågor till dig, vi vet att du läser så var så god att svara tack!

Det är väldigt viktiga och adekvata frågor så ta dig lite tid att tänka till och svara, det handlar om din och dumpens trovärdighet i slutändan.

Tycker du? 😂
Citera
2022-05-07, 12:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av malmalin
Jag menar, sannolikt. Att göra allt för kåta upp en pedofil som man vet har tillgång till ett litet barn är rätt jävla problematiskt. Lite som att prata med en man som man vet misshandlar sin fru om hur värdelösa och förtjänta av stryk kvinnor minsann är och hur man själv utan konsekvenser slår sin egen fru. Och veta att mannens fru i fråga finns i hemmet, helt oskyddad, medan hans ilska bara växer under ert samtal.

Det är därför outbildade klåpare inte ska hålla på med sånt här överhuvudtaget.

Ja, det är besynnerligt att Infolina inte verkar fatta detta. Om jag vet att en snubbe sitter och fantiserar om övergrepp på ett barn han har hos sig inte fan spelar jag med i hans snusk. Ursäkten att han kan ju alltid hitta riktiga pedofiler att dela fantasier med håller fan inte.
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-07 kl. 12:49.
Citera
2022-05-07, 12:48
Medlem
Citat:
Tycker du? 😂

Ja, det är just detta som kommer leda till slutet för Dumpen: din arrogans. Rätt jävla adekvata frågor som borde vara enkla att svara på.

Kontaktade ni polisen under er snuskchatt med H? Hur länge pågick chatten?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in