2022-05-07, 12:35
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argkattkvinna
Alla Mickes flickvänner och ex ser exakt likadana ut. Söndersprutade och allmänt trashiga. Helt orimligt hur man kan se det som attraktivt.

Även helt orimligt hur de kan finna Micke attraktiv. Både han och alla dessa tjejer är sjukt oattraktiva, för mycket tatueringar, botox, silikon och allmänt slödder beteende
Citera
2022-05-08, 00:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Även helt orimligt hur de kan finna Micke attraktiv. Både han och alla dessa tjejer är sjukt oattraktiva, för mycket tatueringar, botox, silikon och allmänt slödder beteende

Tror nog du skulle sätta en sån brud om du fick tillfälle 😅
Citera
2022-05-08, 01:13
Medlem
cosmic_dancers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arsilla
Tror nog du skulle sätta en sån brud om du fick tillfälle 😅

Nu är jag förvisso en heterosexuell kvinna men nä jag skulle då verkligen inte vilja sätta på någon sådan där tillgjord brud även om jag vore snoppbeklädd.
Citera
2022-05-08, 17:30
Medlem
King Pins avatar
Hon var söt innan hon gick botoxbärsärk. Synd.
https://www.instagram.com/p/sz6ixTqh...d=YmMyMTA2M2Y=
Citera
2022-08-16, 11:33
Medlem
Randelins avatar
Hur går det för freak showen Sindy nu? Föga förvånande att blånegern hon hade ihop det med drog. Det gör alla niggers.

Citera
2022-08-18, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Randelin
Hur går det för freak showen Sindy nu? Föga förvånande att blånegern hon hade ihop det med drog. Det gör alla niggers.

Badade nyligen vid brandbergsbadet då hon och hennes kidz var där. Såg väldigt sletet och oengagerat ut, mest scrollande i mobilen samt samtal hon tog och gick runt bort runt huset utan uppsikt över poolen. Hon sa som högst tre meningar till barnen.
Citera
2022-09-04, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunhuset
Badade nyligen vid brandbergsbadet då hon och hennes kidz var där. Såg väldigt sletet och oengagerat ut, mest scrollande i mobilen samt samtal hon tog och gick runt bort runt huset utan uppsikt över poolen. Hon sa som högst tre meningar till barnen.

Hur fan får hon ha vårdnaden om barnen?? Shit lol vilken katastrof. Mirakel om de ungarna inte blir kriminella pundare eller nåt
Citera
2022-09-04, 10:21
Medlem
Vad gör knivmicke idag? Har han några sociala medier kvar?
Citera
2022-09-04, 11:49
Medlem
Randelins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grumbo
Vad gör knivmicke idag? Har han några sociala medier kvar?
micke50spann på instagram.
Citera
2022-09-04, 19:13
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cosmic_dancer
Nu är jag förvisso en heterosexuell kvinna men nä jag skulle då verkligen inte vilja sätta på någon sådan där tillgjord brud även om jag vore snoppbeklädd.
Makes sense, ni kvinnor hatar mest på andra kvinnor. Hade du varit snoppbeklädd så hade du dunkat allt på 2 ben.
Citera
2022-09-04, 23:01
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se8035
Makes sense, ni kvinnor hatar mest på andra kvinnor. Hade du varit snoppbeklädd så hade du dunkat allt på 2 ben.
eh... om du läser runt lite här inne på flashback kommer du se att det är extremt mycket män som hatar extremt mycket på kvinnor...
Citera
2022-09-05, 13:02
Medlem
se8035s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
eh... om du läser runt lite här inne på flashback kommer du se att det är extremt mycket män som hatar extremt mycket på kvinnor...
Jorå men Flashback är inte IRL, här har grabbarna 1 månadslön i årslön och 25 slak
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in