Citat:
Har inte haft så bra koll på tråden nu senast, har Infolina gett en enda bra anledning till varför man publicerade detaljer om övergreppen innefattande en sexleksak? När man visste att barnet väldigt snabbt skulle gå att identifiera? Vilket ansvar tar Dumpen för att pedofiler sannolikt nu tillfredsställer sig själva till det lilla barnets bilder i vetskap om den exakta vidriga sexuella handling som påtvingats det? Som man sålde för swish till sin tragedisnaskande publik?
Nej jag vet att det vanligen inte kommer några vettiga svar på frågor som rör hur Dumpen kränker och exploaterar utsatta barn mot betalning. Ville mest göra en poäng och markera min avsky för hur lågt man är beredda att sjunka.
Men kan väl också passa på att nämna det här med bevisning den misstänkta kan ha röjt undan i den lilla tidsfrist han fick av att Dumpen nödvändigt skulle ha sin sensationella konfrontationen. Ni vet att övergrepp kan lämna mer bevisning än sådant som kan finnas på hårddiskar och i telefoner va? Hur lång tid tar det att förstöra eller på annat sätt göra sig av med t.ex. ett nedsölat litet barnplagg som kunde ha blivit avgörande bevisning?
Egoistiska jävla galningar.
Nej jag vet att det vanligen inte kommer några vettiga svar på frågor som rör hur Dumpen kränker och exploaterar utsatta barn mot betalning. Ville mest göra en poäng och markera min avsky för hur lågt man är beredda att sjunka.
Men kan väl också passa på att nämna det här med bevisning den misstänkta kan ha röjt undan i den lilla tidsfrist han fick av att Dumpen nödvändigt skulle ha sin sensationella konfrontationen. Ni vet att övergrepp kan lämna mer bevisning än sådant som kan finnas på hårddiskar och i telefoner va? Hur lång tid tar det att förstöra eller på annat sätt göra sig av med t.ex. ett nedsölat litet barnplagg som kunde ha blivit avgörande bevisning?
Egoistiska jävla galningar.
Ja, eller all tid de lade på att snuskchatta? Fiskaren inspirerade kanske till övergrepp på barnet? De sitter och chattar och lever sig in i en människa som tydligen inte bara fantiserar om att begå övergrepp på ett barn som han lever med utan som dessutom säger sig ha begått övergrepp mot barnet. Riktigt nasty och farlig lek!