Hur kan PW säga i sin podd att C visade runt i Grisslehamn där han är uppväxt…han är uppvuxen i en lgh i Hässelby med enbart sin pappa.
Det är hans mamma som har haft sommarhus i Grisslehamn.
Han hade ingen kontakt med sin mamma när han var liten.
Så Nä PW det stämmer inte, han förskönar sin barndom också för dig.
Nu har jag kollat på Wahlgrens värld (helt gratis) och CB säger att han har växt upp i Hässelby. Varför ljuger du?
Hon har väldigt många nära vänner som faktiskt också vill arbeta med henne,det måste väl vara ett bra betyg?Dessutom står hon sin familj väldigt nära så hon är väldigt lyckligt lottad vilket hon ofta påpekar ofta.Vad din agenda är kan man ju spekulera om,,,.
Sen Crilles sätt att kritisera Pernilla är en klassisk varning om en narcissistik personlighet...vi som levt i en sådan slags relation ser varningstecken direkt
Crille vill inte va särbo...hmmm...varför inte? Jo för att han vill kunna styra Pernilla...hon är så naiv så hon förstår ingenting av hans planer...detta kan bara sluta i kalabalik. Stackars stackars Pernilla.
Jag tror inte att Pernilla är kär i Crille...hon är så självupptagen och har börjat tycka "illa" om hans idéer REDAN
Känns kärlekslöst och krystat från båda håll. Pernilla är så självcentrerad så där finns inget utrymme för någon partner, och Christian känns som en herrelös hund som vill in i värmen. Det kryper i kroppen av obehag på mig när jag ser dem tillsammans.
Crille vill inte va särbo...hmmm...varför inte? Jo för att han vill kunna styra Pernilla...hon är så naiv så hon förstår ingenting av hans planer...detta kan bara sluta i kalabalik. Stackars stackars Pernilla.
Jag skulle tro att hon medvetet har valt en sån partner för dramats skull. Hela den där familjen är horor som gör vad som helst för att försöka hålla sig relevanta eller åtminstone kvar i rampljuset.
😂 ”helt gratis”, intresseklubben noterar. Om du läser ordentligt så hänvisar Hotanddecretsanta till podden och inte till WV!
Tomten hänvisar först till podden och drar sedan felaktiga slutsatser att CB vill försköna sin uppväxt. Hur svårt är det för dig att förstå? Varför hänger du här och vill misskreditera Bauer?