Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2022-05-06, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hotandsecretsanta
Hur kan PW säga i sin podd att C visade runt i Grisslehamn där han är uppväxt…han är uppvuxen i en lgh i Hässelby med enbart sin pappa.
Det är hans mamma som har haft sommarhus i Grisslehamn.
Han hade ingen kontakt med sin mamma när han var liten.
Så Nä PW det stämmer inte, han förskönar sin barndom också för dig.
Nu har jag kollat på Wahlgrens värld (helt gratis) och CB säger att han har växt upp i Hässelby. Varför ljuger du?
Citera
2022-05-06, 19:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vigusa
Hon har väldigt många nära vänner som faktiskt också vill arbeta med henne,det måste väl vara ett bra betyg?Dessutom står hon sin familj väldigt nära så hon är väldigt lyckligt lottad vilket hon ofta påpekar ofta.Vad din agenda är kan man ju spekulera om,,,.
Svårt att se nåt intressant alls.
Citera
2022-05-06, 21:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Nu har jag kollat på Wahlgrens värld (helt gratis) och CB säger att han har växt upp i Hässelby. Varför ljuger du?

😂 ”helt gratis”, intresseklubben noterar. Om du läser ordentligt så hänvisar Hotanddecretsanta till podden och inte till WV!
Citera
2022-05-06, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
😂 ”helt gratis”, intresseklubben noterar. Om du läser ordentligt så hänvisar Hotanddecretsanta till podden och inte till WV!
Och det var i podden som det blev en del missuppfattningar, i avsnittet Wahlgrens värld ger CB en klar bild över sin uppväxt
Citera
2022-05-06, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juttan
Och det var i podden som det blev en del missuppfattningar, i avsnittet Wahlgrens värld ger CB en klar bild över sin uppväxt

Och där ser man ju ett exempel på att P modifierar vad andra har sagt, så det ska låta/passa in i hennes manual bättre..
Citera
2022-05-07, 08:27
Jag tror inte att Pernilla är kär i Crille...hon är så självupptagen och har börjat tycka "illa" om hans idéer REDAN
Citera
2022-05-07, 08:28
Sen Crilles sätt att kritisera Pernilla är en klassisk varning om en narcissistik personlighet...vi som levt i en sådan slags relation ser varningstecken direkt
Citera
2022-05-07, 08:31
Pernilla beter sig som om Crille är hennes passup vet du vad du glömt älskling, som du alltid gör när JAG ska åka bil? :P
Citera
2022-05-07, 09:09
Crille vill inte va särbo...hmmm...varför inte? Jo för att han vill kunna styra Pernilla...hon är så naiv så hon förstår ingenting av hans planer...detta kan bara sluta i kalabalik. Stackars stackars Pernilla.
Citera
2022-05-07, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Jag tror inte att Pernilla är kär i Crille...hon är så självupptagen och har börjat tycka "illa" om hans idéer REDAN
Känns kärlekslöst och krystat från båda håll. Pernilla är så självcentrerad så där finns inget utrymme för någon partner, och Christian känns som en herrelös hund som vill in i värmen. Det kryper i kroppen av obehag på mig när jag ser dem tillsammans.
Citera
2022-05-07, 10:22
Medlem
AlucardaLuciferas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av annahoj79
Crille vill inte va särbo...hmmm...varför inte? Jo för att han vill kunna styra Pernilla...hon är så naiv så hon förstår ingenting av hans planer...detta kan bara sluta i kalabalik. Stackars stackars Pernilla.

Jag skulle tro att hon medvetet har valt en sån partner för dramats skull. Hela den där familjen är horor som gör vad som helst för att försöka hålla sig relevanta eller åtminstone kvar i rampljuset.
Citera
2022-05-07, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Someone1
Tomten hänvisar först till podden och drar sedan felaktiga slutsatser att CB vill försköna sin uppväxt. Hur svårt är det för dig att förstå? Varför hänger du här och vill misskreditera Bauer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in