2022-05-07, 07:57
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
En ärlig fråga som inte är avsedd att förminska det du skriver: Är du möjligtvis påtänd?

Typiskt försök att "gaslighta" och det är fult att vara manipulativ på det sättet.
Citera
2022-05-07, 08:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av granny-panties
Vad håller du på med?

Brukar du försöka finna ömma punkter i syfte att mobba?

Jag mobbar inte. Jag är uppriktig i mina funderingar. Det dyker upp en i tråden som drar alla kritiker av Dumpen över en kam som okunniga, detta på ett väldigt flummigt och tossigt sätt. Så flummigt och tossigt att det inte ens går att bemöta i sak utan snarare mer då undra om det inte är droger med i bilden.
Citera
2022-05-07, 08:04
Medlem
Citat:
Att vara ovan vid Flasback innebär inte att hon inte skulle hantera att snacka på diskussionsforum.

Så det är en baggis att skriva här även om man ej gjort det tidigare.

Hon tycker sig veta utan omsvep hur okunniga vi är alla här inne är som kritiserar Dumpen. För att vara ny måste hon ha hårdstuderat tråden en längre tid …
Senast redigerad av Magmunnen 2022-05-07 kl. 08:23.
Citera
2022-05-07, 08:06
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Jag mobbar inte. Jag är uppriktig i mina funderingar. Det dyker upp en i tråden som drar alla kritiker av Dumpen över en kam som okunniga, detta på ett väldigt flummigt och tossigt sätt. Så flummigt och tossigt att det inte ens går att bemöta i sak utan snarare mer då undra om det inte är droger med i bilden.

Du får specificera vad du anser vara flummigt och tossigt

Inga omskrivningar utan tydliggör exakt vad som var det.
Citera
2022-05-07, 08:13
Medlem
Citat:
Typiskt försök att "gaslighta" och det är fult att vara manipulativ på det sättet.

Ja, för det är inte att försöka ”gaslighta” andra i tråden genom att hävda att andra är okunniga som inte håller med henne. Tiffany bjöd liksom in till det när hon själv satte sig på sin höga häst.
Citera
2022-05-07, 08:17
Medlem
Citat:
Du får specificera vad du anser vara flummigt och tossigt

Inga omskrivningar utan tydliggör exakt vad som var det.

Behöver knappast tydliggöra ett skit för dig. Läs det hon skrev i stället. Om du inte tycker det var tossigt och flummigt och rent bisarrt uttryckt det hon skrev kan jag tyvärr inte hjälpa dig. Fanns ju inget sammanhängande eller logiskt alls i det hon skrev. Det var inget under av intellektualisms precis för att uttrycka det milt och mitt upp i alltihop ville hon påvisa hur okunniga andra är. Vi kan slänga in grandios självbild i leken också. Nej, jag gaslightar inte!
Citera
2022-05-07, 08:25
Medlem
Kommentarer fra dumpens sak om Kenta

Citat:
Arg och uppgiven. skriver:
5 maj, 2022 kl. 17:03
Det hjälper tyvärr inte att anmäla honom för jag anmälde honom redan på slutet av 90 talet och lämnade hans dator till polisen med tusentals grova barnporr bilder och filmer i och polisen gjorde ingenting annat än tog hans dator i beslag. För övrigt så lades det bara ner så ingen har gjort något åt honom på över 30 år. Hanns mor däremot tyckte att jag överreagerade och skällde ut mig.
+
Citat:
Anton Merkel skriver:
6 maj, 2022 kl. 23:45
Åkte förbi hans hustidigare idag, stog två polisbilar på uppfarten
https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/comment-page-1/#comment-7785
Citera
2022-05-07, 08:27
Medlem
E.84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Jag skulle aldrig hänga på MGB. Säger nog mer om dig.
.

Sorry om jag lägger mig i men vad är MGB?
Citera
2022-05-07, 08:28
Avslutad
Det är tydligt att det finns två läger i den här tråden. Dels så finns det vi som uppskattar vad Dumpen gör och sen finns det pedofiler, uthängda eller ännu oupptäckta.

Svårare är det inte.
Citera
2022-05-07, 08:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av norrrrrmannn1
Kommentarer fra dumpens sak om Kenta

+

https://dumpen.se/2022/04/30/candyman-kent-igen-napp-92/comment-page-1/#comment-7785

Ja, barnporren måste han ju åka dit på, vore ju skevt annars.
Citera
2022-05-07, 08:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Latrygg
Det är tydligt att det finns två läger i den här tråden. Dels så finns det vi som uppskattar vad Dumpen gör och sen finns det pedofiler, uthängda eller ännu oupptäckta.

Svårare är det inte.

Frågan är vad du gör här om du redan har allt klart för dig? Du vill bara få det bekräftat, eller vad?
Citera
2022-05-07, 08:33
Avslutad
Citat:
Frågan är vad du gör här om du redan har allt klart för dig? Du vill bara få det bekräftat, eller vad?
Ja, typ.

Ni brukar avslöja er, förr eller senare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in