2022-05-02, 19:11
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skoputs
Vuxna människor i denna tråd beter sig mot dig som om du är skyldig för att du delar anhörigperspektivet. Jag anar att de vuxna som stigmatiserar din brorson har ett liknande tänk. Svartvitt. Även Dumpen praktiserar ett svartvitt narrativ.

Vad är det för psykologiska mekanismer som empatilöst svartmålar all kritik mot Dumpen?

Samma mekanismer som finns bakom polariseringen när det gäller invandringsdebatten.
Antingen är man för invandringen och ser inga som helst problem med den. Tvärtom, det är bra för landet och det finns plats för ännu fler.
Tycker man inte så är man rasist och dödsknarkarnazist.
Eller så är man emot invandringen och påstår att landet bryts ner till ett sjunkande skepp.
De flesta med utländsk härkomst är kriminella och borde kastas ut. Tycker man inte så är man landsförädare och får förklara sej för barnbarnen i framtiden.
Sanningen ligger väl nånstans mittemellan och så även när det gäller Dumpen.
Citera
2022-05-02, 19:12
Medlem
Intressant detta med kukbilder. Sara gnäller att det är fel med såna men samtidigt är det ju inte premisserna som gäller utan hej alla barn! Eller till oss på Flashback saftade hon till med en rejäl runkvideo med tillhörande primalskrik. Ett jävla hymlande bara! Utan kukbilder dör Dumpen.
Citera
2022-05-02, 19:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Magmunnen
Nu är ju Dumpen ingen porrsida, inte heller producerar de porr, så fattar inte varför du gör den jämförelsen. Du tycker inte Dumpen har trovärdighetsproblem om man tycker barn inte ska ta del av kukbilder men ändå lockar in barn på sin hemsida där det haglar av kukbilder och annat smaskigt.

Du vill att ungdomar inte ska se porr, det är väl det du klagar på att de får se på Dumpen. Då undrar jag vad som blir bättre om du lyckas stänga ner Dumpen, slutar barn se på porr då?
Citera
2022-05-02, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sinestro
Du vill att ungdomar inte ska se porr, det är väl det du klagar på att de får se på Dumpen. Då undrar jag vad som blir bättre om du lyckas stänga ner Dumpen, slutar barn se på porr då?

Jag har skiter i vad barn och ungdomar gör. Jag skiter i mänskligheten, i alla fall vad gäller den biten. Lilla Lasse kan få en kuk i ögat om han är så dum och önskar det. Dumpen vill inte att barn ska utsättas för kukar men ändå lockar de barn att gå in i deras kukmuseum. Det är deras fittiga dubbelmoral jag inte gillar.
Citera
2022-05-02, 19:15
Medlem
MeggieClearys avatar
Citat:
Tänk kroppspositivistiskt: Barn och andra får se naturliga kukar - att de exempelvis kan vara lite trånga i förhuden som i Kentas fall - och inte bara de ståtliga och ofta injicerade kukar man ser inom porren.
Vad är dom injicerade med?
Citera
2022-05-02, 19:16
Medlem
huggormenstids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KaktusFlaktus
Jag har inte påstått att någon ska vara "ostraffbar". Så vad fick han för dom, av vilken instans och för vilket brott? Inom vilken tid måste han överklaga och var ska den ställas?

Förfan snorungar, häng ut de kåta jävlarna, håna, hata och skratta! Men var inte så jävla förnäma. Jag njuter också av alla raserade livsöden i denna tråd, ibland är jag även inne på MGB-forumet, men inte fan är det för att jag är god och rättfärdig. Vi vill ha blod och förnedring. Måste vi verkligen klä upp oss?

Återigen så leker ni den här leken där endast juridik tas hänsyn till. Vi lever i en kultur, med normer och värderingar.

Jag skulle aldrig hänga på MGB. Säger nog mer om dig.

Och det var ju du som ifrågasatte mig, när jag hävdade att han han var ett fegt kräk som inte stod för sina handlingar, utan skyllde på PoRReN!!! En råtta skyller ifrån sig, en man står för sina handlingar.
Citera
2022-05-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MeggieCleary
Vad är dom injicerade med?

Det vill du veta, va? Hyaluronsyra. Testa, så kommer du känna dig riktigt fin.

För att inte vara off topic: Vore rätt ball och bjuda Lennart på en injektion.
Citera
2022-05-02, 19:19
Medlem
Citat:
On topic: Tror ni Dumpen överlever ett år till?
Mycket tveksam... kan sluta med något våldsamt, kan sluta med en juridisk fight (då blir de martyrer)...
Citera
2022-05-02, 19:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RoffeJ
Finns det någon sida/forum där gäddorna hängs ut med namn?
Nej, ända stället skulle väl vara här i så fall men det får man ju inte längre här.
Citera
2022-05-02, 19:25
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av huggormenstid
Återigen så leker ni den här leken där endast juridik tas hänsyn till. Vi lever i en kultur, med normer och värderingar.

Jag skulle aldrig hänga på MGB. Säger nog mer om dig.

Och det var ju du som ifrågasatte mig, när jag hävdade att han han var ett fegt kräk som inte stod för sina handlingar, utan skyllde på PoRReN!!! En råtta skyller ifrån sig, en man står för sina handlingar.

Så hur skulle en man som knullar barn svara på ett sätt som tillfredsställer dig? "Jag gillar yngre killar och tror inte att en kåt 14-årig homofil far illa av en snopp i röven"?

Jag tror nämligen inget duger. Du vill bara visa ditt hat mot honom. Missförstå mig rätt, du har all rätt att hata, jag gör det också. Men det där "man up" är jävligt larvigt. Skulle du alltså varit en bättre man om du blivit tagen med kuken i tonårsröv?
Citera
2022-05-02, 19:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Mycket tveksam... kan sluta med något våldsamt, kan sluta med en juridisk fight (då blir de martyrer)...

Under ett år bara har det hänt mycket. Skruven är redan hårt åtdragen kring deras lilla verksamhet på sätt som de själv verkar närmast omedvetna om. Väntar nog mycket både smaskigt och tragiskt runt hörnet. Ja, martyrskap för deras del är nog troligt, men utan kukbilder och annat snask kommer folket svika och glömma.
Citera
2022-05-02, 19:33
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Nej, men porrsajter hänger inget på TikTok och bah Hej alla barnen!

Nej, Dumpen lockar inte med porr, men med annat snusk såsom Dick pics, runkvideos och chattloggar. Varför tror du de skryter om att barn är inne på deras sida? Vad gör barnen inne på Dumpen tror du? Spelar de Fia med knuff?

De lär sig exempelvis att sälja sex mot droger (chatten med "Stockholmaren").
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in