Citat:
Ursprungligen postat av
admin5
Precis som det blir svårt för mig att kommentera utan några exempel. Men det händer då och då att jag får PM kring liknande kritik och då framkommer vilket forum det rör sig om och ungefär när det skedde, då brukar jag alltid kontrollera om det finns några belägg för kritiken. I de förhållandevis få fall det finns tveksamheter så tar jag upp det internt och så reder vi ut det hela.
Men oavsett så är jag/vi lyhörda för kritik och är medvetna om att vi alltid kan bli bättre.
admin5
Självklart blir det svårt, och sitter inte och kräver en lösning eller sitter på desamma utan min första inlägg var bara en ventilering om det jag upplevt. Ofta upptäcker jag det själv inte fören senare när jag ska påpeka att en användare inte läst ordentligt vad jag skrivit eller missförstår med flit och inser att mitt inlägg är borta.
Ifrågasätter inte admins lyhördhet och förstår det orimliga i att efterfråga ett perfekt forum så det är heller inte nått jag gör.
Sen tror jag många inte klagar för det är helt enkelt inte är hela världen och det är som sagt krångligt att lägga fram sin sak om man är en aktiv användare som är aktiv i många delar av forumet.
Vet inte heller hur möjligheten ser ut rent tekniskt att inlägg "döljs" istället för att raderas. Att man kan se alla sina inlägg så man isf kan ta det vidare om man vill men övriga användare inte längre kan se det.
Men det ska kanske ska/redan tagits upp i förslags delen?