Citat:
Ursprungligen postat av
micro113
Han beskrev sin känsla, han påstod inte att Hayes hade försökt döda honom eller skulle försöka det.
Det Anders och Hayes sysslade med var rent trams och det var starkt av Mattias att stå på sig och inte be om ursäkt för att han uttryckt hur han upplevde Hayes.
Det är väl mer konstigt att Anders inte direkt lade sig och bröt Hayes när Mattias återvände och Hayes fick ett mycket obehagligt raseriutbrott. Han borde snarare åkt från ön för det istället för att få stöttning av Anders mot Mattias.
Bajs-Hayes är verkligen creepy. Och korkad. Varför kan han inte få in i tjockskallen att man kan uppleva hot och rädsla av elakt stirrande, röstläge och agerande utan att man har fått ett faktiskt verbalt hot? Han tycks varken ha fantasi eller normalt känsloliv dumgubben.
Mattias är också creepy med sin konstant sura min, eviga paktsnack och totala brist på humor. Skönt att slippa honom!
Att Shevin har valt helt fel utbildning visar sig tydligare och tydligare. Hoppas hon rekommenderas att välja något annat yrke.
Hon ska inte jobba med barn och ungdomar när hon är en sån usel förlorare! Hon visar fler och fler vidriga beteenden mot sina medmänniskor!
Joel, Henrik, Elin och han utan glugg som Tommie valde med till lyxboendet är mina favoriter. Mest håller jag på Joel. Hoppas vi får höra vad Shevin kommer med för skit om han vinner.