2022-05-06, 18:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Vilka skulle ni vilja hänga med på ön?

Själv skulle jag vilja hänga med Filip på grund av hans livsfilosofi som han gav uttryck för i ett av programmen, och som stämde så bra med min när jag var en backpacker, och för att han är en snäll och positiv person, Tommie för hans alternativa livsstil och för att han är snäll och omtänksam, Joel för att han är snäll och kul och charmig, Henrik för att verkar vara snäll och trygg och lugn och så Elin som verkar vara snäll och positiv och klartänkt. Alla har en gemensam faktor, de känns snälla.
Egentligen tror jag att alla är okej om Hayes och Shevin inte är där och förpestar dem med sina dåliga energier.
2022-05-06, 19:08
Medlem
Svidmyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Han beskrev sin känsla, han påstod inte att Hayes hade försökt döda honom eller skulle försöka det.

Det Anders och Hayes sysslade med var rent trams och det var starkt av Mattias att stå på sig och inte be om ursäkt för att han uttryckt hur han upplevde Hayes.
Det är väl mer konstigt att Anders inte direkt lade sig och bröt Hayes när Mattias återvände och Hayes fick ett mycket obehagligt raseriutbrott. Han borde snarare åkt från ön för det istället för att få stöttning av Anders mot Mattias.

Bajs-Hayes är verkligen creepy. Och korkad. Varför kan han inte få in i tjockskallen att man kan uppleva hot och rädsla av elakt stirrande, röstläge och agerande utan att man har fått ett faktiskt verbalt hot? Han tycks varken ha fantasi eller normalt känsloliv dumgubben.

Mattias är också creepy med sin konstant sura min, eviga paktsnack och totala brist på humor. Skönt att slippa honom!

Att Shevin har valt helt fel utbildning visar sig tydligare och tydligare. Hoppas hon rekommenderas att välja något annat yrke. Hon ska inte jobba med barn och ungdomar när hon är en sån usel förlorare! Hon visar fler och fler vidriga beteenden mot sina medmänniskor!

Joel, Henrik, Elin och han utan glugg som Tommie valde med till lyxboendet är mina favoriter. Mest håller jag på Joel. Hoppas vi får höra vad Shevin kommer med för skit om han vinner.
2022-05-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Håller med.
Tänker att, är det verkligen värt att utsätta sig som deltagare för den här förnedringen som TV4
utövar för sina sökande till dess dokusåpor...Farmen, Bonde, Robinson!?
I synnerhet Robinson då allt nu för tiden verkar väldigt tillrättalagt. Att fortfarande ha Anders Öfvergård som programledare (fastän han var väldigt illa ute där han anklagades för diverse tråkigheter och blev portad av TV4) övergår mitt förstånd. Att sen förra årets förlorare Hayes Jemide och Anna Frycklund får kliva in igen tyder på mycket dålig fantasi och brist på nytänk.
Samma gäller faktiskt Mattias & Linn. Näe...
jag sumpar snart hela TV4.
Jugge har en kanal på Youtube. Där kan man kolla på många gamla säsonger av Robinson.
Grymt bra!
Programmet hade redan spelats in, innan Anders skojade till det lite för mycket.
2022-05-06, 19:31
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svidmyra
Bajs-Hayes är verkligen creepy. Och korkad. Varför kan han inte få in i tjockskallen att man kan uppleva hot och rädsla av elakt stirrande, röstläge och agerande utan att man har fått ett faktiskt verbalt hot? Han tycks varken ha fantasi eller normalt känsloliv dumgubben.

Mattias är också creepy med sin konstant sura min, eviga paktsnack och totala brist på humor. Skönt att slippa honom!

Att Shevin har valt helt fel utbildning visar sig tydligare och tydligare. Hoppas hon rekommenderas att välja något annat yrke. Hon ska inte jobba med barn och ungdomar när hon är en sån usel förlorare! Hon visar fler och fler vidriga beteenden mot sina medmänniskor!

Joel, Henrik, Elin och han utan glugg som Tommie valde med till lyxboendet är mina favoriter. Mest håller jag på Joel. Hoppas vi får höra vad Shevin kommer med för skit om han vinner.
Vi är väldigt överens kan jag säga.
Jag har Joel som favorit - mycket pga av den mobbing han utsattes för. Det skulle vara skönt om han fick ta revansch.
Henrik har jag inte sett så mycket av, men det jag sett verkar helt okej.
Jag tycker också bra om Hanna för att hon är så rak och inte viker konflikter samtidigt som hon ger den hon ifrågasätter en chans att förtydliga/förklara. (Jag vet också från IRL vilken fantastiskt duktig och mänsklig jurist hon är/var .. så det påverkar givetvis min bild)
Senast redigerad av micro113 2022-05-06 kl. 19:33.
2022-05-06, 19:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo han steg i aktning. Hanna skönk som en sten. Sådan jobbig typ. Verkade lite skön i början men jösses gå och påpeka det här för Tommie och leka genuspolis. Trodde det var 18-års gräns att komma med i Robinson.

Desiree var ju med där på feminazis tåget men tror hon mest spelade med. Som man ska göra i Robinson i samtal men en som Hanna.

Elin bland kvinnorna tillsammans med Linn känns som favoriterna. Angela är kul men fan vad det måste vara störigt att spela med henne. I botten Shevin och Hanna.

Bland männen då Tommie i topp. Sedan Henrik dock med reservation för man inte sett eller hört honom så mycket. I botten Peter.

Så psykiskt svaga tjejer Zombie Hanna och sen Blatte Désirée är som på en gång frågar "behöver du stöttning" till diskussionen. De förstör allt kvinnor kämpat för!
2022-05-06, 19:40
Medlem
Ser fram emot invägningen, om Hanna nu är kvar tills det tillfället. Hur mycket vägde egentligen hon när hon kom till ön?
2022-05-06, 20:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Ser fram emot invägningen, om Hanna nu är kvar tills det tillfället. Hur mycket vägde egentligen hon när hon kom till ön?
Som ditt vänstra ben.
2022-05-06, 20:11
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:

Hanna är nog anorektiker och stormtrivs på ön. Hon väger nog därför ungefär lika mycket som när hon kom då allt fett redan var borta.
Senast redigerad av ziggarillen 2022-05-06 kl. 20:59.
2022-05-06, 20:53
Medlem
fjolla666s avatar
Citat:
Hon såg ut som ett sjukt benrangel redan när hon kom. Precis som flertalet veganer.
2022-05-06, 21:13
Medlem
Ni som talar illa om Hannas kropp, hur ser ni ens ut själva?
2022-05-06, 21:19
Medlem
Härligt att det finns starka och modiga människor likt Hanna som vågar stå upp för sina ambitioner och ideal. Även om ingen skugga ska falla över Tommie som även han har rätt till sina val och sina ideal.

Ibland krockar det när två personer tänker och fungerar olika utan att någon nödvändigtvis har mer ”rätt” än den andra.
2022-05-06, 21:37
Medlem
Kellywomans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Hanna är nog anorektiker och stormtrivs på ön. Hon väger nog därför ungefär lika mycket som när hon kom då allt fett redan var borta.
Fast nu har ju Hanna gått ut med att hon lidit av ätstörningar i sitt liv. Så inte så konstigt

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in