2022-05-06, 16:10
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fabriksbyggnad
Arge drickaren var usel i det momentet. Tog faktiskt upp kudden. Jag fattar precis hur produktionen ville använda honom där.

Som sagt, riktigt plågsamt avsnitt
Håller med.
Tänker att, är det verkligen värt att utsätta sig som deltagare för den här förnedringen som TV4
utövar för sina sökande till dess dokusåpor...Farmen, Bonde, Robinson!?
I synnerhet Robinson då allt nu för tiden verkar väldigt tillrättalagt. Att fortfarande ha Anders Öfvergård som programledare (fastän han var väldigt illa ute där han anklagades för diverse tråkigheter och blev portad av TV4) övergår mitt förstånd. Att sen förra årets förlorare Hayes Jemide och Anna Frycklund får kliva in igen tyder på mycket dålig fantasi och brist på nytänk.
Samma gäller faktiskt Mattias & Linn. Näe...
jag sumpar snart hela TV4.
Jugge har en kanal på Youtube. Där kan man kolla på många gamla säsonger av Robinson.
Grymt bra!
2022-05-06, 16:11
Medlem
Fun fact hörni som jag nyligen noterade: skriver ni det minsta negativa om Angela så blockar hon er. Jag skrev bara att jag slutat gilla henne typ. Och detta skrev jag på Robinsons instagram, inte på hennes instagram. ) Snacka om att vara överkänslig.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-06 kl. 16:18.
2022-05-06, 16:16
Medlem
Bakarettans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sad-frosty
Fun fact hörni som jag nyligen noterade: skriver ni det minsta negativa om Angela så blockar hon er. Jag skrev bara att jag slutat gilla henne typ. Och detta skrev jag på Robinsons instagram, inte på hennes instagram. ) Snacka om att vara överkänslig.
Ja, vissa tål ju inte kritik.
😜
2022-05-06, 16:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, vissa tål ju inte kritik.
😜

Mm... Och vem man gillar osv. är ju dessutom sådant som kan ändras under programmets gång. Inte en chans att jag kommer börja gilla henne igen när hon beter sig sådär löjligt, lol.

Edit: Nu när jag tänker efter så blir det ju bara mer och mer tydligt att hon inte tål kritik överhuvudtaget. Hon var ju sur på Linn under den där boll-/balanstävlingen när Linn sade att Angela och Joel fick hennes boll att vippa, vilket ju var sant. Resten av lagmedlemmarna höll ju med om det, men Angela sparkade bakut totalt och kunde inte alls ta emot kritiken.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-06 kl. 16:27.
2022-05-06, 16:24
Medlem
ziggarillens avatar
Förstår inte ömkandet för Mattias alls. Han betedde ju sig själv som ett svin mot både Hayes och Anna ihop med den vidriga Linn. Skönt att han försvann även om han var underhållande med sitt gnäll. Samma sak med den där Joel. Gråt och gnäll i varenda mening. Sen blir han en djävul själv då han får chansen. Jag gillar i dagsläget Peter och Tommie. Dom mest rakryggade i tävlingen och har det som krävs. Alla som är så förtjusta i Mattias och Joel kan ju gå in på deras instagram och gulla nu.
2022-05-06, 16:27
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Om du inte skriver nåt fint om Mattias och Joel så raderas din kommentar på facebook. Patetiskt och dom måste se sig som årets hjältar då det bara finns beröm och gulligull där. Bättre med flashback där man får skriva vad man tycker.
2022-05-06, 16:28
Medlem
Fabriksbyggnads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ziggarillen
Förstår inte ömkandet för Mattias alls. Han betedde ju sig själv som ett svin mot både Hayes och Anna ihop med den vidriga Linn. Skönt att han försvann även om han var underhållande med sitt gnäll. Samma sak med den där Joel. Gråt och gnäll i varenda mening. Sen blir han en djävul själv då han får chansen. Jag gillar i dagsläget Peter och Tommie. Dom mest rakryggade i tävlingen och har det som krävs. Alla som är så förtjusta i Mattias och Joel kan ju gå in på deras instagram och gulla nu.

Du förstår inte?

Det har ju diskuterats ovan.

Alla har iofs rätt till åsikt.
2022-05-06, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
Inte bara du som tycker så, sett minst tre till som tycker likadant:

Men visst är det så, hittills är det väl bara två(?) stycken som lämnat på ett naturligt sätt. Gorm och Jani.
Kanske för att jag säger det självklara?
2022-05-06, 16:29
Medlem
Citat:
Om du inte skriver nåt fint om Mattias och Joel så raderas din kommentar på facebook. Patetiskt och dom måste se sig som årets hjältar då det bara finns beröm och gulligull där. Bättre med flashback där man får skriva vad man tycker.

Fast det är väl lite annat? Robinson raderar halvtaskiga kommentarer om alla deltagare åtminstone på Instagram och förmodligen på Facebook också (använder knappt Facebook).

Edit: Har sett t.ex. några taskiga kommentarer på Joels instagram om honom och dem har han inte raderat. Till skillnad från Angela då som blockar en så fort man skriver något negativt om henne på ROBINSONS Instagram.
Senast redigerad av Sad-frosty 2022-05-06 kl. 16:37.
2022-05-06, 16:34
Medlem
peterZiipens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heymid
Kanske för att jag säger det självklara?

du e så söt

Hayes lär nog komma tillbaka. Kan inte se vilken tävling som Shevin och
skulle slå honom i
Senast redigerad av peterZiipen 2022-05-06 kl. 16:37.
2022-05-06, 16:34
Medlem
ziggarillens avatar
Citat:
Fast det är väl lite annat? Robinson raderar halvtaskiga kommentarer om alla deltagare åtminstone på Instagram och förmodligen på Facebook också (använder knappt Facebook).
Så är det och då blir det ju inte relevant. Jag använder inte heller facebook ofta men skrev något ganska snällt men ärligt och vips så var den kommentaren borta. Läser inte ens skiten längre då det är hjärtan hela vägen till dom 2 krakarna. Precis som övriga media när det gäller politik.
2022-05-06, 16:36
Medlem
Citat:
Så är det och då blir det ju inte relevant. Jag använder inte heller facebook ofta men skrev något ganska snällt men ärligt och vips så var den kommentaren borta. Läser inte ens skiten längre då det är hjärtan hela vägen till dom 2 krakarna. Precis som övriga media när det gäller politik.

Mm... Om du frågar mig så rensar Robinson kommentarsfältet FÖR mycket. Har sett ett flertal kommentarer försvinna som i min mening varit helt OK.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in