2022-04-24, 21:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Om ljuset faller rätt när hon pratar i synken tycker jag faktiskt att hon ser bra ut ibland med det vågiga håret. Läste en artikel med henne och hon kallar sig själv för en ensamvarg som gillar egentid.

Får tacka henne för den härliga scenen där de pratade om hur Hayes bajsade i vattnet.

Låter som någon i min smak.
2022-04-24, 21:23
Medlem
Första sekunderna av kvällens avsnitt står Joel och tuggar tuggummi medan han påtalar att han inte sovit så mycket. Vart har han fått tag på tuggummi på en öde ö?
2022-04-24, 21:25
Medlem
peterZiipens avatar
Så bajsnödig som Elin har varit, så får hon se det positiva i att hon kommer kunna utnyttja bajshuset Mattias.

Ett av de bättre avsnitten i årets säsong, känns för en gångs skull som riktiga Robinson.

Mattias är en maskin. Fan sjukt att han presterade bättre än den fräscha maratonlöparen Henrik i robinsontävlingen.
Senast redigerad av peterZiipen 2022-04-24 kl. 21:27.
2022-04-24, 21:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogsstyrelsen
Första sekunderna av kvällens avsnitt står Joel och tuggar tuggummi medan han påtalar att han inte sovit så mycket. Vart har han fått tag på tuggummi på en öde ö?

Han tog med tuggummi som sin personliga sak! Rätt smart om du frågar mig. Har för mig att tuggummi "lurar" hjärnan så man kan känna lite mättnadskänsla av det. Och vissa tuggar ju mycket tuggummi p.g.a. ångest och liknande. Sen är det ju förstås kul för munhygienen också.
2022-04-24, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
Elin sa EN gång i synk att hon hade bajsat 3 ggr på Örådsdagen och ponerade att hon var nervös. Angie har jag hört ett par ggr under denna säsong både i Robinson och tidigare i Gränslandet säga att hon blir orolig och kanske bajsar på sig. Och det var även innan Elin kom till laget ... att Elin skulle prata en massa SKIT tycker jag inte.

Var lite uppmärksam istället för att mästra folk. Elin gör inget annat än prata bajs.
2022-04-24, 22:17
Medlem
mr.demons avatar
Joel suger fett!

Linn ser ut som en blandning av en bensinmack och ett troll.

Och givetvis bajs prat. Oj vad oväntat. Vem fan bryr sig hur ofta du bajsar.
Senast redigerad av mr.demon 2022-04-24 kl. 22:19.
2022-04-24, 22:24
Medlem
Jonipoons avatar
De jag gillar bäst just nu är Mattias, Filip, Angela och Elin. Jag gillade inte Hayes i början men han har verkligen växt i mina ögon. Hans vänskap med Gorm tog fram hans bästa sidor. Det kan också bero på klippningen, produktionen kan ju klippa så att trevliga personer framstår som hemska och vice versa.

De jag gillar minst är Linn, Anna, Shevin och Joel.
2022-04-24, 22:44
Moderator
Dr Kings avatar
Skärpning med spoilandet i denna tråd. Om ni följer programmet via TV4 Play och inte har koll på om ett visst avsnitt har sänts på TV4 eller inte så använd istället denna tråd (FB) Robinson 2022 (Västindien), spoilers tillåtna efter sändning i TV4 Play så slipper ni fundera på om ni skall använda spoilertag eller inte när ni avslöjar saker från ett avsnitt.

/Moderator
2022-04-24, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CS128
2022-04-24, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så trots att ni pausar och analyserar varje bildruta från topp till tå för att kunna hitta spoilers så failade ni så jävla hårt
Senast redigerad av david-taxi 2022-04-24 kl. 22:52.
2022-04-24, 22:55
Medlem
Färgade Henrik håret innan örådet?
2022-04-24, 23:06
Medlem
Jag har svårt för Henrik. Trodde jag skulle gilla honom, men han känns opålitlig och är rätt tråkig.

Älskar: Joel
Gillar: Mattias, Angela, Tommie, Jessica
Neutral: Hanna, Filip, Desirée, Elin
Meh: Linn, Anna
Ogillar: Shevin, Peter, Hayes, Henrik

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här