Citat:
Ursprungligen postat av
Ktbocken
Klart att My är medveten om akuta försäljningar av diverse prylar.
" Att leva som en Queen on the street " ger ofta dårlikt dålig bismak och smärtsamma konsekvenser.
För jag vet flera som handlar på kredit och fakturer. Men många inser inte i denna drömlika tillvaro
att de kan få svårigheter att betala för denna livsstil. För de ser inte summorna som de handlar för.
Hade det varit kontanta medel så hade riskerna minimerats för att förköpa sig.
Är det någon som skulle bli förvånad om hon medverkar i lyxfällan i höst? Jag säger inte att hon medverkar i programmet. Men skulle inte bli förvånad ifall My medverkar.
Med tunga suckar och smärtsam empati för henne och sonen, så blir de närmaste månaderna
väldigt besvärliga för bägge.
Men jag fattar inte det här. Fanns det ingen förnuftig människa i som My kunde rådfråga, få
vägledning och hjälp med företag som klienter till sitt gym?
Bara hoppas att My är så stark, mottaglig och villig att foga sig i denna nya situation som uppstått.
Det finns tre steg som bl.a. AA använder och tillämpar till folk som behöver bli fri från sitt beroende.
1. Bekänna sina svagheter. 2. Acceptera dem utan försvar. 3. Förändra sina tankemönster och levnadsvanor. Lösningen till kunna genomföra dessa är att införa levnadsregler och dessa sju dagar
i veckan.
Kanske bra metod och vägledning för My och hennes eventuella problem i vardagliga livet?
Det bästa vore väl om Mys instakonton inte uppdaterades så flitigt?
Senast idag med en bild på My i kärsbärsträdsblom... och massa blaj?
https://streamable.com/uxgplw
Förövrigt en konstig bild, kolla benen🙄