2022-05-06, 12:14
Medlem
RakadKiwis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
De män som lever bäst är män som har barn och som är skilda och fria sen är det bara ett plus om du ser bra ut och tar hand om dig själv och har en väldigt bra ekonomi. Man ska aldrig bo med en kvinna. Träffa kvinnor kan man göra vid behov. Inte mer än 2 gånger i veckan

Absolut, fortsätt intala dig själv det. För ditt framtida bruk: https://www.suicidezero.se/fa-hjalp
Citera
2022-05-06, 12:45
Avstängd
Severlohs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av myzon
Åh herregud... Stackars incelsmän som inte får ligga... Eller kanske ni betalar för att ligga? Har ni stannat på stenåldern eller? Vi kvinnor idag förväntas ta ansvar över hemmet och barn SAMTIDIGT som vi ska jobba och göra kärriär.. Va fan är de för fel på er? Blir totalt mörkrädd när jag läser sånna här trådar. Helt sinnessjukt att man som Man kan sitta o spy ur er sån här dynga. Köp en jävla plastdocka som ni kan ligga med så slipper resten av världen höra på er jävla dynga och ni får göra vad äckligt ni vill med dockan ist för att utnyttja oss kvinnor. Tvi....

Förväntas av media kanske, men jag tror att få män hade klagat om du hade slutat jobba efter att ha fött barn. Man kan faktiskt klara sig bra på en lön såvida manen inte är väldigt lågavlönad eller har bolån på 5+ miljoner.
Citera
2022-05-06, 12:49
Medlem
Sinraths avatar
Ännu en klassisk "dom svenska tjejer jag träffat var helt blåsta, därför förstår jag inte hur någon kan vilja bilda familj med någon svensk tjej?" observation. Man träffar väl vanligtvis fler svenska tjejer i Sverige och dåliga erfarenheter biter hårdare så det känns överrepresenterat i sina lokala cirklar? Har själv träffat många som inte ger några dåliga vibbar och sett närmare på dom vänner som har familj med en svensk tjej som funkar helt normalt med både bråk, vänlighet, frustrationer och gemenskap. Inte bara den putsade utsidan dom har vid besök och fest.
Sen är det ju inte heller något "fel" med personer med utländsk påbrå om kemin funkar bättre där. Jag tror i alla fall att synen att svenska tjejer är överlag bortskämda, blåsta och odugliga som föräldrar är överdrivet pga begränsad "testgrupp" även om "alla ens vänner känner likadant i olika orter".
Citera
2022-05-06, 12:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ankylosaurus
Det där är ett klassiskt kvinnligt beteende i dagens västerländska kultur, där kvinnor tenderar att gravt överskatta sitt sexuella marknadsvärde. Hon tror troligtvis att hon fortfarande har vad som krävs och att hon kan "klättra på stegen", dvs hypergami. Kvinnor vill ju ha en man som är högre upp på stegen än hon själv.

Människan är polygamisk till sin natur. Det innebär att kvinnorna föredrar att dela på de bästa männen, samtidigt som övriga medel- och underpresterande män inte får något. Dessa incels blir desperata och överröser kvinnorna med uppmärksamhet och förfrågningar, vilket leder kvinnorna till att tro att de är eftertraktade på riktigt. Men pga hypergamin är kvinnorna bara intresserade av de bästa männen och de tror att de kan få en sådan man utan problem. Varför inte, när de får så mycket uppmärksamhet från män generellt?

Vad kvinnorna inte fattar är att de bästa männen enbart ser dem som förströelse. När de blir bortskickade och nonchalant behandlade efter att männen utnyttjat dem, blir kvinnorna bittra: "Alla män är svin"-syndromet.

Allt det här accentueras för de lite äldre kvinnorna som inte fattat att de numera är bedagade. De kommer ihåg hur det var när de var 23 och nu när de är 38 tror de att det är likadant. Men icke. Män är genetiskt förberedda på att välja kvinnor som är maximalt fertilia = unga.

Dessa västerländska kvinnor, som av den rådande samhällskulturen intutats att ålder inte spelar någon roll och att självförverkligande är viktigare än familj och barn, brukar få en rejäl örfil av verkligheten.
Visst, de kan bli påsatta av många mindre nogräknade män som förströelse, men sannoliketen att livet blir så intressant som de hoppades på och trodde är låg: -Istället blir det blir afrikansk dans på tisdagar och ett glas rött vid köksbordet, tillsammans med andra bitterfittor på fredagen...

Exakt, kan ju tillägga att hon skulle ha hälften av mina grejer också + tog utan min tillåtelse massa grejer av affektionsvärde. Tex minnen från barnen etc. Nu sitter jag här på sexual retention, vet inte om jag kan träffa en kvinna igen, någonsin. Livet är ensamt, men kanske bäst så.
Citera
2022-05-06, 13:05
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kamon123
Läs ovan, vem fan pallar med detta bara för att få fitta. Inte jag iallafall. Det ligger i en kvinnas natur att vara onöjd.

"The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is 'What does a woman want? '" Sigmund Freud
Jag orkar inte med det.. Men det kan vara värt det om man hittar en omtänksam och vettig kvinna att bilda familj med.
Citera
2022-05-06, 13:23
Medlem
YP4XQs avatar
Stäng av internet en stund och gå ut och reflektera litegrann.

Jag är så jävla glad jag skaffat barn med en svensk kvinna, dom är bäst!
Citera
2022-05-06, 13:25
Medlem
Mikibus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Allt från början till slut.

Nej han har inte sagt något konstigt över huvud taget. Vem är du att bedöma det? Har du hamnat i fel tråd kanske?

I den här tråden tar vi upp verkliga reella problem och försöker diskutera lösningar på dessa.

Men jag menar på att män måste tränga ut kvinnor som vill motsätta sig de lösningar som finns för att rädda det svenska folket. Det måste ju i praktiken innebära att man inte ger uppmärksamhet till upprorsmakare som du.
Citera
2022-05-06, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YP4XQ
Stäng av internet en stund och gå ut och reflektera litegrann.

Jag är så jävla glad jag skaffat barn med en svensk kvinna, dom är bäst!

Men du säger bara att du är Vänsterextrema/invandrare själv med detta.

Ingen annan kan se något positivt att dela livet med en Radikal Feminist som vill införa Fascism i Sverige.

Men nu vet vi vad du är...
Citera
2022-05-06, 13:28
Medlem
YP4XQs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RandomWanderer
Men du säger bara att du är Vänsterextrema/invandrare själv med detta.

Ingen annan kan se något positivt att dela livet med en Radikal Feminist som vill införa Fascism i Sverige.

Men nu vet vi vad du är...

Lugn nu... gå ut i solen och andas lite utanför internet. Hon röstar SD, blond, lång, blå ögon, snygg. PK och fjollor har inte lyckats fånga hennes uppmärksamhet.

Radikal feminist är det väl ingen som vill ta i med lyftkran ens!
Citera
2022-05-06, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad?

Hon offrar sin heder för en utländsk fallos.
Svenska kvinnor är dåliga eftersom de ligger med utländska män. Men thailändska kvinnor är bra och goda eftersom de ligger med utländska män.

LOl. Det här typiskt svenskt manlig känsloargumentation. Kvinnor som får det att kittlas skönt i snorren är feminina. Kvinnor som inte vill göra din snorre hård är onda. Om islam tar över Sverige är det på grund av att svenska män är så känslostyrda.
Citera
2022-05-06, 13:45
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikibu
Nej han har inte sagt något konstigt över huvud taget. Vem är du att bedöma det? Har du hamnat i fel tråd kanske?

I den här tråden tar vi upp verkliga reella problem och försöker diskutera lösningar på dessa.

Men jag menar på att män måste tränga ut kvinnor som vill motsätta sig de lösningar som finns för att rädda det svenska folket. Det måste ju i praktiken innebära att man inte ger uppmärksamhet till upprorsmakare som du.
Nej, jag har inte hamnat i fel tråd.
Vem är jag .. jag är kvinna och jag kan vår historia.
Givetvis har jag mandat att bedöma okunnigt strunt som låtsas tala för kvinnor.

Varför skulle någon med vett i huvudet vilja "rädda" sådana som dig, TS och inläggsskrivaren jag besvarade.
Det är ju sådant som ni står för som vettiga människor vill utrota.
Citera
2022-05-06, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
sunt fostrad
Du menar lydig och undergiven? Om det är vad du söker i en kvinna så kanske en thai-brud passar. Slaviska kvinnor är iofs oftast tvärtom, extremt dominanta och krävande. Alla svenska kvinnor är inte hjärntvättade feminister, men alla exotiska utlänningar leder till kulturkrock. Fundera på varför 9 av 10 som är tillsammans med thaitjejer eller filippinskor är totala förlorare. Torsk på Tallinn i kubik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in