Citat:
Ursprungligen postat av
myzon
Åh herregud... Stackars incelsmän som inte får ligga... Eller kanske ni betalar för att ligga? Har ni stannat på stenåldern eller?
Det var samma sak på stenåldern. Genom genetiska studier vet vi att varje individ har dubbelt så många kvinnliga anfäder som manliga, vilket indikerar att nästan varje kvinna fått barn, men bara varannan man. Så det här är inget "stackars incelmän" eller "stannat på stenåldern". Det
är så. Ja, många män drar en nitlott i livet och de är självfallet missnöjda med det. Men så ser det ut.
Citat:
Ursprungligen postat av
myzon
Vi kvinnor idag förväntas ta ansvar över hemmet och barn SAMTIDIGT som vi ska jobba och göra kärriär..
Varför har du fallit för det? Karriärkvinnor är (tillsammans med de ofrivilliga incelmännen) ofta samhällets olyckligaste personer... Du har hjärntvättats av rådande samhällskultur. Inget tvingar dig att göra vad som förväntas av dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
myzon
Va fan är de för fel på er? Blir totalt mörkrädd när jag läser sånna här trådar. Helt sinnessjukt att man som Man kan sitta o spy ur er sån här dynga. Köp en jävla plastdocka som ni kan ligga med så slipper resten av världen höra på er jävla dynga och ni får göra vad äckligt ni vill med dockan ist för att utnyttja oss kvinnor. Tvi....
Jag skall försöka linda in det här så gott jag kan: -Ditt problem är att du inte vet hur man tänker. Du klarar inte att skilja på fakta och åsikt. Det finns biologiska skillnader mellan könen som skapar de här beteendena. Det är meningslöst att lägga in värderingar i det och skriva hjärnbajs som "att det är sinnesjukt att spy ur sig sån dynga". Verkligheten bara
är, oavsett hur upprörd du blir av det.
Jag kan förstå din reaktion, för du är en kvinna och kvinnor är i regel mycket mer känslostyrda än män och har stora svårigheter med just det här att skilja på fakta och åsikter. Allt bara flyter ihop i en känslosås.