Citat:
Ursprungligen postat av
adina
Jag måste säga att jag inte riktigt förstår skillnaden mellan detta och de mängder av fall där dömda för övergrepp finns på forumets del aktuella brott där förundersökningar finns och det med lätthet går att hitta personers sociala media med familjebilder .
Vad jag sett angående dömda så har det aldrig varit några spekulationer kring offren förutom att de klarar sig bra , punkt.
Nej, så klart du inte gör du kan aldrig se något negativt i vad Dumpen någonsin gör.
Skillnaden mellan detta och fallen du skriver om är att förundersökningarna du läser är polisiära ärenden som i syfte för att rättväsendet ska kunna fälla individerna rättsligt. Och i förundersökningar är sexualbrottsoffer maskerade när det kommer till deras identiteter och grova övergrepp kan också maskeras i hänsyn till offret.
Här har dock Dumpen både försvårat polisens utredning då mannen har haft möjlighet att radera sitt digitala spår, ta bort saker från mobil och hårddisk/hårddiskar samt hängt ut det lilla barnet totalt med en fullkomligt grotesk och integritetskränkande chatt. Hur har mannens detaljerade chatt om vad för sexleksaker han använder på sin egna dotter något vettigt syfte för allmänhetens beskådan?