2022-05-06, 09:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cindell
För att vi kvinnor, precis som dig, nuförtiden är uttvingade på arbetsmarknaden för att jobba heltid. Jag hade gärna varit hemmafru och skött hem, omvårdnad av barn och mat. Men vi är lika slut som dig när vi kommer hem från jobbet på kvällen.

En lön räcker generellt inte längre för att försörja en familj och betala bolån, driftskostnader, mat etc. vilket går ut över familjelivet.

Ja så är det. Politikerna har infört detta.
Citera
2022-05-06, 09:53
Medlem
Cameltotems avatar
För Svenska kvinnor är snyggast, vem fan vill ha ett fult thailuder. Bara WTs
Citera
2022-05-06, 09:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
För att megabajs verkar vara en eminent herre som fortfarande representerar den svenska fantastiska mannen

Nej. Jag är såklart inte nån fantastisk svensk man/människa. Men det innebär ju inte att jag måste vara blind och döv.
Vi män har har också fallit. Blivit svaga o förvirrade. Och det inverkar såklart på våra kvinnors syn på livet.
Citera
2022-05-06, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus

Poängen med ett shit-test är att testa mannen genom att som kvinna tjata och vara oresonlig, för att provocera fram en reaktion där mannen sätter ner sin fot och intar ledarrollen. Det är detta dagens feminister egentligen vill, tjata och gnälla på män i det offentliga och sedan bli rejält påsatta och dominerade av en man som fått nog i det privata.

Se därför inte dagens feminism som någonting annat än detta. Kvinnor vill inte ha ett "jämställt" samhälle där kvinnor och män beter sig likadant. Kvinnor försöker bara provocera fram attraktiva manliga attribut, vilket svenska feminina män är för dumma för att förstå.

Intressant tanke.

Men svenska män opererar bort kuken istället. De ger upp o vill bli kvinnor.
Citera
2022-05-06, 10:08
Medlem
RakadKiwis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TackAPriori
Hej flashbackare,

Jag har tänkt en del på det här: vad är argumenten för att bilda familj med en svensk kvinna? De kommer över lag vara mindre feminina, mer självständiga och inte ta deras kvinnliga ansvar över hemmet. Antagligen kommer de vara indoktrinerade i den moderna "män och kvinnor är samma sak" tanken med allt barn- och familjefientligt som medföljer. De kommer vara bekväma, eventuellt håriga, och ha stora krav på sin make samtidigt som de på grund av sin biologi kommer ha svårt att sätta gränser för män de inte känner. Hemma skäller de ut sin man, på jobbet blir de utnyttjade och jobbar gratis, eventuellt till och med är horor för de inte vågar sätta gränser.

Varför inte isåfall välja en utländsk importfru från t.ex Thailand eller Balkan som är mycket mer feminin och sunt fostrad? Visst, svenska tjejer är snyggare och härliga att ha sex med. Dessutom lätta att få då de inte har någon respekt för sig själva (vilket är väldigt synd), men att bilda familj med en låter ju helt odrägligt. Sedan tycker jag i och för sig inte ens att de förtjänar sex med tanke på hur de beter sig, samt då jag är kristen, men det är en annan femma.

Många som läser detta tänker säkert att jag är extremt misogyn, men jag älskar verkligen kvinnan. Skillnaden är att jag inte köper bilden av att den moderna "kvinnan" faktiskt är en sund och naturgod varelse som bidrar med gott på lång sikt. Hon är snarare någon missbildad blandras av bekvämlighet, pseudovetenskaplig postmodernism, och ansvarslös naivitet. Hon offrar morgondagen för njutningens skull. Hon offrar sin heder för en utländsk fallos. Hon offrar ett harmoniskt och välfungerande Sverige, ett Sverige med glada kvinnor och män, för ett islamistiskt Sverige där hon kommer tvingas gå i slöja. När vi väl blir invaderade, eller mer sannolikt förtryckta av sharia, kommer jag iallafall inte skydda blandrasen - jag kommer stå upp för den sanna goda kvinnan, fylld av plikt, kärlek och härlig feminitet.

Farväl Sverige och du vackra, du fjällhöga svenska kvinna. Vi ses på andra sidan av ansvarslöshet. Jag anar redan de böljande svarta tygstyckena, böneutropen, och ljuvligt blont hår som aldrig får se dagens ljus. Ack, vilken sorg. Rom föll i och för sig av samma skäl, för även den starkaste och vackraste av rosor möglar när den vägrar vända sig mot den goda solen.

Vad tycker du om de postmoderna hädelserna?

Hej herr korsriddare,

Att läsa det här inlägget var som att se en rullande bil falla isär. Vad fan händer? Hur mår du? Behöver du söka hjälp?

Jag har så jävla många frågor, jag vill skanna din hjärna, jag vill bo i din ficka under en dag och se vad du har för dig.

MEN för att besvara din fråga: Man vill bilda familj med en "svensk" kvinna för att hon rimligtvis har goda värderingar. Av de jag skulle välja bland så skulle hon även vara källkritisk och faktiskt gå att prata om omvärldens händelser med. På grund av de höga trösklarna till arbetsmarknaden för mörkhyade kvinnor så skulle även en "svensk" kvinna tjäna mer pengar vilket är allmänt najs för privatekonomin. Hon skulle också vara taggad på att dela föräldraskapet med mig även när våra barn är små, vilket skulle vara skitkul! Fan vad kul att faktiskt få se sin avkomma växa framför ögonen på en och inte bara få rapporter avlagda om vad ungen gör idag som den inte gjorde igår osv.

Till sist, du skulle inte skydda "blandraserna" när vi invaderas... Hur fan tror du att dina barn med din thailändska postorderfru kommer att se ut??

Se förresten upp för vad du ber om, de där feminina thailändska brudarna kommer ju inte helt sällan med en helt egen utländsk fallos. GLHF med livet din jävla tratt.
Citera
2022-05-06, 10:12
Medlem
Libertarismuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ellestrandh
Ja så är det. Politikerna har infört detta.
Ja, den feministiska rörelsen har infört detta system som ingen egentligen gillar, men som ser bra ut på pappret.
Citera
2022-05-06, 10:13
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Ja men glöm inte att de förstörs snabbt om de lever i Sverige och påverkas av svenska feminister. Bäst är att lämna landet förstås, då slipper man all annan skit där också.

Du får skaffa fler invandrarkompisar dom är inte lika feministiska imo
Citera
2022-05-06, 10:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rasputin420
Du får skaffa fler invandrarkompisar dom är inte lika feministiska imo

Behövs inte, jag har redan lämnat landet och här finns det bra kvinnor. Skulle inte ta i en svensk woke-tjej med tång ens.
Citera
2022-05-06, 10:19
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av m.g.t.o.w
Behövs inte, jag har redan lämnat landet och här finns det bra kvinnor. Skulle inte ta i en svensk woke-tjej med tång ens.

Inte jag heller. Jag vill ha en fru. Inte en morsa/storasyster.
Citera
2022-05-06, 10:23
Bannlyst
Brukar aldrig få några komplimanger utav dem, så det tar emot att ge någonting tillbaka.

Men idag så måste jag ändå säga att jag såg lite svenska kvinnor under dagen, o ville bara hälsa att ni är skit söta
Citera
2022-05-06, 10:24
Medlem
Rasputin420s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av megabajs
Det finns fortfarande fina vita kvinnor. Men i det stora hela är de helt förstörda . Missnöjda och horaktiga.

Tar man en icke vit kvinna har man större chans att få till det med äktenskap o familj. Men de kulturella skillnaderna får man ju vara beredd på då.

Största kulturkrocken är ofta att i många andra länder försörjer barnen föräldrarna in i döden. Raka motsattsen till svensk kultur.
Citera
2022-05-06, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Libertarismus
Visst stämmer det att svenska kvinnor (och män) är indoktrinerade. Dock är kvinnor känslodjur, så deras instinkt kommer att kicka in förr eller senare. Det är inte ovanligt att kvinnor, efter de har horat runt i 20-årsåldern, inser att livet som hemmafru är att föredra trots allt. Många kvinnliga, radikala feminister blir aningen avradikaliserade i 30-årsåldern när de bildar familj.

Det många inte förstår är att denna feministiska rörelse (iaf andra och tredje vågen) är ett enda stort shit-test för män. Ja, det är sanningen. Pratar du med en feminist så inser du snabbt att det inte finns någon lösning på dagens "ojämställda samhälle", eftersom vi lever i ett abstrakt "patriarkat" där kvinnor är "förtryckta" eftersom bla bla bla. Argumentet går bara runt i cirklar, och det vet kvinnor om eftersom det är ett medvetet val.

Poängen med ett shit-test är att testa mannen genom att som kvinna tjata och vara oresonlig, för att provocera fram en reaktion där mannen sätter ner sin fot och intar ledarrollen. Det är detta dagens feminister egentligen vill, tjata och gnälla på män i det offentliga och sedan bli rejält påsatta och dominerade av en man som fått nog i det privata.

Se därför inte dagens feminism som någonting annat än detta. Kvinnor vill inte ha ett "jämställt" samhälle där kvinnor och män beter sig likadant. Kvinnor försöker bara provocera fram attraktiva manliga attribut, vilket svenska feminina män är för dumma för att förstå.

Värsta jag har hört. Så fort man har stake så har man en vriden kvinnosyn och när man inte har stake så är man en mes. Kvinnor vet inte vad dom vill ha. Dom vill ha raka motsatsen till vad dom redan har. Har dom en mes vill dom ha en med stake har dom en med stake vill dom ha en mes

Grabbar ge upp
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in