2022-05-06, 08:18
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Missbruk? Varför hyr han i andra hand, i några månader, när han har ett barn att ta hand om? Oavsett om han är skyldig eller ej verkar han vara en misslyckad idiot som inte skall ha huvudvårdnaden om ett litet barn.

Riktigt märkligt. Att han dessutom hyrt in sig hos en känd pedofiljägare är ett riktigt snaskigt scoop.
Citera
2022-05-06, 08:22
Medlem
Dalulvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeachBob
Den sista gäddan som hyr av pedofiljägaren. Där har barnet ingen moder som är skriven i Sverige och modern har inget personnummer och ingen adress. Bara ett förnamn som är Milan. Allt enligt folkbokföringen.

Är det hans eget barn eller är det adopterat?

Många konstiga inslag i denna tragiska historia.
Citera
2022-05-06, 08:22
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zeroday
Samtidigt, polisen agerar såklart inte om det inte finns ett riktigt barn, och i de fall som faktiskt övergreppsmaterial delats så är det skäl för husrannsakan, men värdet av den husrannsakan är nästan noll då dem vet att den kommer komma ( såvida vi inte pratar om Kent, han är på en annan nivå av efterbliven). Men jag håller med om att konsekvenserna av uthängning är stora för dem, men det kommer inte visas i några register så dem kommer alltid kunna plocka nya jobb på andra ställen, fast nu har dem inga vänner eller annat att förlora. Det blir lite som att dra ut sprinten ur en handgranat och se var den briserar. Om det finns en dom å andra sidan så har dem ögonen på sig mer, även om dem flyttar utomlands

Rent spontant känns det som att dumpen har bättre koll på dom efteråt faktiskt.. Dom har ju haffat flera st som är dömda sen tidigare för liknande saker. Ändå tänkte dom göra det igen och hade antagligen kommit undan med det också. Kuken tar över och det är så jävla vidrigt.
Tror vi kan vrida på detta i all evighet. Det optimala hade ju såklart varit om det fanns större resurser och om polisen haft samma möjligheter/tid att leta upp dessa gömda asen.

Vi kommer nog inte längre just nu.
Avslutar med att säga att pedofiler ska inte skyddas, dom ska inte komma undan och jag anser att dom borde tvångskastreras allihopa. Minst.
Citera
2022-05-06, 08:24
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Det är mycket mycket märkligt hur han fått tillgång till dottern. Folkbokföringen har inga uppgifter alls om modern. Bara ett förnamn som är Milan.
Citera
2022-05-06, 08:26
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Tar du inte i en aning nu, har du täckning för påståendet (annan än presenterad chatlog)?

Du menar att det finns många värre än att utnyttja sin 2-åriga dotter sexuellt?

Möjligt, hemskt i så fall.

Men chatten kanske bara är fantasier
Citera
2022-05-06, 08:35
Medlem
Dumpen sumpade även chansen för polisen att hittta bevisning på mannens dator och mobil, nu har han istället i lugn och ro kunnat gå hem och blåsa rent på både dator och mobil. Och istället landar vi i att Dumpen begick en usel handling mot ett barn för att få några ryggdunkningar. Och nu har mannen världens chans att hitta på ursäkter för vad han har skrivit.

Det finns inte en chans att Polisen är nöjda med detta då Dumpen förvisso hittade fallet men även försvårar utredningen något rejält.
Citera
2022-05-06, 08:37
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Det är mycket mycket märkligt hur han fått tillgång till dottern. Folkbokföringen har inga uppgifter alls om modern. Bara ett förnamn som är Milan.

Det är jäkligt konstigt. Han nämner ju henne flera ggr på fb men hon syns inte till. Och om hon inte ens är skriven i Sverige.. Har han bara lånat hit henne och utnyttjat henne för att få barn eller vad händer? Eller är hon här på en väldigt lång semester? Barnet har ju utländska drag. Han kanske tog en tur till Thailand. Samtidigt påstod väl Jonasol att han träffat sambon också? Jävla soppa detta, blir typ yr själv av mitt inlägg
Citera
2022-05-06, 08:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Kollar du hans FB så ser du bild från sjukhuset när barnet är nyfött och han ligger med henne på bröstet
Citera
2022-05-06, 08:44
Medlem
BeachBobs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HushHoney
Det är jäkligt konstigt. Han nämner ju henne flera ggr på fb men hon syns inte till. Och om hon inte ens är skriven i Sverige.. Har han bara lånat hit henne och utnyttjat henne för att få barn eller vad händer? Eller är hon här på en väldigt lång semester? Barnet har ju utländska drag. Han kanske tog en tur till Thailand. Samtidigt påstod väl Jonasol att han träffat sambon också? Jävla soppa detta, blir typ yr själv av mitt inlägg
Här ligger helt klart en hund begraven enligt mig. Har en del teorier men lugnar mig lite med att presenterar dom. Med tanke hur hans Facebook ser ut och att han skrev till fiskaren att han kunde göra henne gravid om hon ville. Att barnet inte har någon moder registrerad och en del andra suspekta saker.
Citera
2022-05-06, 08:44
Avstängd
granny-pantiess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc
Dumpen sumpade även chansen för polisen att hittta bevisning på mannens dator och mobil, nu har han istället i lugn och ro kunnat gå hem och blåsa rent på både dator och mobil. Och istället landar vi i att Dumpen begick en usel handling mot ett barn för att få några ryggdunkningar. Och nu har mannen världens chans att hitta på ursäkter för vad han har skrivit.

Det finns inte en chans att Polisen är nöjda med detta då Dumpen förvisso hittade fallet men även försvårar utredningen något rejält.

Hur kan du så säkert påstå att han getts tid till att hinna rensa dator mm på bevis?

Från Dumpen.se:

"Efter konfrontationen kontaktades socialförvaltning och polis som agerade blixtsnabbt.
Två socaltjänsthandläggare kom ut till platsen för att ta emot orosanmälan.
Flickan omhändertogs omedelbart från dagis.
Polisen gjorde husrannsakan i mannens bostad och mannen sitter nu anhållen misstänkt för våldtäkt mot barn.:

https://dumpen.se/2022/05/05/10689/

Dessutom borde incestgruppen vara oerhört intressant för polisen.

Likaså chattloggarna från de andra fiskarna som chattat med mannen.

Mvh
Senast redigerad av granny-panties 2022-05-06 kl. 08:46.
Citera
2022-05-06, 08:53
Medlem
HushHoneys avatar
Citat:
Här ligger helt klart en hund begraven enligt mig. Har en del teorier men lugnar mig lite med att presenterar dom. Med tanke hur hans Facebook ser ut och att han skrev till fiskaren att han kunde göra henne gravid om hon ville. Att barnet inte har någon moder registrerad och en del andra suspekta saker.

Ja jag blev ännu mer fylld av frågetecken och ännu mer orolig för barnet.
Mamman kanske är hur bra som helst men allt verkar suspekt som fan. Verkligen. Om du vill så vet du vart du kan dela dina teorier utanför tråden.
Citera
2022-05-06, 08:54
Medlem
goofers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aloe-Blacc

Ja som jag skrev tidigare så fick han nu tid att förbereda ett försvar, polisen slår alltid till med stor överraskning och helst när folk sover så de inte skall få chansen att förstöra bevis.

Till Dumpen: varför kontaktade ni inte polisen först när det är uppenbart att övergrepp har skett, sker och kommer att ske?

Känner ni själva att ni gjorde rätt som först gick på mannen och sedan när han är förvarnad går till polisen.

Det är en fin fångst iallafall och jag tycker ni skall fortsätta jaga de riktiga pedofilerna likt denna gök.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in