Citat:
Ursprungligen postat av
Betongbaletten
Vad består propagandan i - att Ryssland invaderat Ukraina? Att Ryssland hotat Sverige och upprepade gånger kränkt vårt luftrum?
Du verkar hata Sverige. Jag föreslår, igen, att du flyttar till ett land som passar dig bättre. Ryssland lär behöva folk, med tanke på brain-drain och strösslandet av soldater. Win-win.
Vad gäller ditt snyftande om Nato: gnäll på Putin. Det är han som hotat in både Sverige och Finland.
"Kränkt luftrummet". Det sker alltid. Men du utnyttjar obetydliga händelser i din kampanj. Nu för din sort Sverige mot krig. Då djävlar kan vårt luftrum kränkas av missiler som slår ut Arlanda och Forsmark och broar. Nog bäst du placerar ut tysk NATO-trupp där före va? För du vill ju ha storkrig. Sjuk i huvudet.
Jag trivs här, trots massinvandringen. Trots att Sverige förstörts av pack som du. Och det ska bli värre. Din äckliga sort krigshetsare har ju dessutom sett till att västerlänningar med rätta är hatade i Ryssland, så dit är väl ingen vidare ide att förslå att jag flyttar, din idiot.
Du hatar inte Sverige. Du är bara ignorant. Inga skrupler alls. Du får säkert betalt för att hetsa mot Ryssland. Ditt NATO-troll, där.