2022-05-05, 23:07
Medlem
MartinDahlinsMammas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xiiter
Vi kan i alla fall utesluta kapten röd och annars vet jag bara en rappare från gbg och det är P4rh4m

Finns nån Lelo typ också.

Aden
Asme
KD
Citera
2022-05-05, 23:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MartinDahlinsMamma
Finns nån Lelo typ också.

Aden
Asme
KD

du kan utesluta dom alla ingen av dom har nått med detta att göra plus så e dom alla små töntar ingen av dom har gjort nått innan
Citera
2022-05-06, 00:50
Medlem
Det va jag, jag vart skjuten. Kappa
Citera
2022-05-06, 03:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Han morsa b.la är utbildad lärare din jävla pajas.

"Utbildad" i sitt efterblivna hemland?
Citera
2022-05-06, 03:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiskenivattn3t
Du verkar allmänt dum i huvudet. Kvinnan hadetre barn. TRE. Hon bodde dessutom i ett hus värt 7/8 miljoner och hon är dessutom en ENSAMSTÅENDE mamma som klarat sig själv utan sin exman som misshandlade henne och sedan for till Kurdistan för att hitta en ny kvinna.
Att du överhuvudtaget gjorde 3 barn som hon fått under 6 års tid till ”en djävla massa ungar” bevisar hur lite du faktiskt har att säga om denna familj för att trycka ner dem. Ja hennes söner valde fel väg, men att hitta på lögner och kalla dem bidragstagare är bara lågt. Gå på fakta istället.

Hur kan en lärarinna köpa ett hus för 7-8 miljoner, ingen bank skulle bevilja ett sådant bostadslån, kanske det var hennes kriminella barn som betalade mammas livsstil?
Citera
2022-05-06, 06:06
Medlem
Kamelfittans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
Hur kan en lärarinna köpa ett hus för 7-8 miljoner, ingen bank skulle bevilja ett sådant bostadslån, kanske det var hennes kriminella barn som betalade mammas livsstil?
Familjen har bott i huset länge. Det är en helt ordinär villa i mellanprisklassen i Göteborg. Pappan till sönerna bodde i huset från initialt. För två förvärvsarbetande vuxna människor är det inget problem att köpa villa. De köpte villan för drygt 2,5 miljoner. En lärare tjänar idag runt 40000 kr. Att ha lån på 2,5 miljoner på den lönen är tämligen vanligt.
Citera
2022-05-06, 07:27
Medlem
CrapStacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanesbrur
Det är shiro som tidningen syftar på, men källan överdriver.
Stämmer, om det är överdrivet har jag dock ingen uppfattning om
Citera
2022-05-06, 08:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Det va sarkasm.. Jag är uppvuxen i Tuve..
På 90-talet var det mest alkoliserade finnar och många volvoarbetare som bodde där. Har inte ändrats så mycket låter det som.
Citera
2022-05-06, 10:53
Bannlyst
C.Gambino ??
Citera
2022-05-06, 11:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hundenmuhammed2
"Utbildad" i sitt efterblivna hemland?

Jo för att svenska lärare är mycket bättre!
Citera
2022-05-06, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StudebakerHog666
Aftonbladet skriver idag:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/Kz4ExG/gymskjutningen-pa-hisingen-offret-hade-konflikt-med-rappare

Å för oss som inte prenumererar på Aftonhoran så står det vad???

Å vem e OY?
Senast redigerad av Stolletoken 2022-05-06 kl. 17:00.
Citera
2022-05-06, 17:10
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stolletoken
Å för oss som inte prenumererar på Aftonhoran så står det vad???

Å vem e OY?

Oj, visste inte att det skulle bli låst så snabbt. Igår gick det att läsa.
Ja, vad stod det?
Det var till att börja med två bilder från övervakningskamera inne på gymmet. Man ser GM sträcka ut en arm med ett föremål/vapen i handen.
Det verkar som om BO haft nåt otalt (droger, typ) med ”en rappare”. Rapparen befann sej utanför gymmet samtidigt (typ) som GM gick in och sköt BO.
Ja, det är ungefär det jag kommer ihåg.

Minns inte om det också stod något om en villa där gripandet skedde, tidigare lojaliteter… någon annan kanske har AB+ och kan komplettera/rätta.

Klantigt av mej att bara lägga in länken, tänkte inte på att citera/kopiera från artikeln.

OY?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in