2022-05-05, 22:43
Medlem
zilog-80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Beckisbarnet
Men vänta nu, det är ju nyligen Dumpen avslöjade denna hemska man...

Skulle hon ha loggat in på hans sajt och raderar bara bilderna på sig själv då? Nyligen

Det är väl som så att om hon är taggad i bilden så kan hon själv avgöra vem som ska kunna se den.
Citera
2022-05-05, 22:46
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elime
Ni som grinar över att dumpen inte räddar "riktiga" barn kanske kan lugna ner er nu. Oavsett vad man tycker om deras metoder har dom nu räddat en tvååring från att utsättas för fler övergrepp.
Han är ett fullständigt avskräde till människa som skriver som han gör. Han är en helt obeskrivligt vidrig människa om han dessutom gjort det han påstår sig ha gjort.

Dumpen kommer dock inte långt efter. Har han faktiskt gjort det han skriver, eller tänkt göra det han skriver, har Dumpen tagit ett barn ur den situationen. Vad de också har gjort är att ha hängt ut brottsoffrets far till allmän beskådan, därigenom också indirekt brottsoffret - ett tvåårigt barn. Vad är det egentligen som pågår? Varje gång man tänker att Dumpen har nått den absoluta botten, då lyckas de gå ännu lägre.

Dumpen skriver: "Han berättar tydligt vad han gjort med sitt barn (dessa delar är till stor del borttagna och blurrade) och han berättar vad han vill göra.". Enbart detta är i sig ett övergrepp. Men inte ens det är sant. Dumpen frågar för fan hur "dildon ser ut"! Dumpen är as, bekräftelsesökande och komplexfyllda as.

Hade man brytt sig om barns väl och ve, på riktigt, hade detta anmälts och aldrig lagts upp till allmän beskådan. Möjligen hade man rapporterat om det i textform på ett sätt man var säker på inte kunde leda till en identifiering av barnet. Då hade man kunnat tala om att rädda ett barn. Nu har Dumpen möjligen räddat ett barn ur ett helvete men skapat ett annat.

Tvivlar någon på vad detta leder till och hur barnet dels blir något slags allmängods genom Dumpens sinnesvridna "underhållning, dels kan komma att i framtiden behöva konfronteras med allmänhetens omdömen av vad som skett på ett sätt som aldrig varit fallet utan Dumpen, är det bara att läsa i tråden. Leken är i full gång:

Citat:
Ursprungligen postat av VIP2020
Om man tittar på hans fb sida kan ser man ju barnet som nyfödd… man kan även se att han ”Är i ett förhållande” 2014, kan vara mamman 🤷‍♀️

Citat:
Varför är hans sida bara tapetserad med bilder på han och dottern och ingen annan?

Citat:
Han skriver ju även i ett inlägg ”Idag blir våran dotter 1 år….. älskar dig jätte jätte mycket…. Stort grattis från mamma och pappa”

Att det finns omänskliga, känslomässigt helt förstörda människor, det har sedan länge manifesterats av män som den senast uthängde. Dumpen har i sin tur bevisat på ett aldrig så tydligt vis att det existerar en ytterligare dimension av detta: den förment gode, hycklaren i rustning.

Och med allt detta sagt har jag inte ens gått in på hur Dumpen med sin så kallade journalistik "utan munkavel" riskerar att påverka läget i en eventuell rättsprocess i ett fall som detta.

Grattis Sverige.

Edit: Många i tråden skriver saker som att chatten är bland det värsta de läst. Tack vare Dumpen kan barnet som chatten faktiskt handlar om leva i trygg förvissning om att vem som helst kan få ta del av denna vidriga chatt och därutöver, med några enkla knapptryck, även ta reda på vem chatten handlar om. Dumpen, vilka hjältar!
Senast redigerad av sunessensommar 2022-05-05 kl. 22:49.
Citera
2022-05-05, 22:46
Medlem
Sommargays avatar
Kan nån peka mig i rätt riktning vad gäller senaste gäddans facebookprofil. Jag har ju namnet men vilken av alla träffar är det? Beskriv hans profilbild eller liknande.

För övrigt ser han ut som en blind person när han står med solglajjor och stirrar tomt samtidigt som han håller sig nervöst i glassdisken.
Citera
2022-05-05, 22:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Socks
Hon begick ett brott, men ett offerlöst brott eftersom du ville det. Om du inte ville så ja, då borde du ha anmält.
I de, vad jag tror, ytterst ytterst få fall en 14-åring vill ligga med en 30-åring, 40-åring, (för att inte tala om en 60-åring eller äldre...) osv så håller sig dessa troligen till varandra och i hemlighet. De har troligen också träffats i verkliga livet och inte på nätet även om det säkert förekommer det med.

Det innebär inte att en vuxen man ska jaga barn och ungdomar via nätet på det vis som dessa pedofiler som hängs ut gör.

Att man använder siffran 18 är ju för att det är den lagstadgade siffran i dagsläget och gränsen måste ju gå någonstans.

Vadå lagstadgade siffran? Även där byxmyndigheten är under 18 så är folk besatta av de måste vara 18. De är ingen speciell siffra.Bara hjärntvättat folk.

Dessutom har de redan börjat snackas om att höja myndighetsåldern till 21, är man då en pedofil om man ligger med en 19 åring i så fall? Kan inte folk bara ge sig, så länge de inte är våldtäkt, låt folk ligga med varandra. Sedan om de är moraliskt fel är en annan sak.
Citera
2022-05-05, 22:50
Medlem
Beckisbarnets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar

Dumpen skriver: "Han berättar tydligt vad han gjort med sitt barn (dessa delar är till stor del borttagna och blurrade) och han berättar vad han vill göra.". Enbart detta är i sig ett övergrepp. Men inte ens det är sant. Dumpen frågar för fan hur "dildon ser ut"! Dumpen är as, bekräftelsesökande och komplexfyllda as.

Hade man brytt sig om barns väl och ve, på riktigt, hade detta anmälts och aldrig lagts upp till allmän beskådan. Möjligen hade man rapporterat om det i textform på ett sätt man var säker på inte kunde leda till en identifiering av barnet. Då hade man kunnat tala om att rädda ett barn. Nu har Dumpen möjligen räddat ett barn ur ett helvete men skapat ett annat.

Du har en del intressant kritik här. Och lite av det påminner om den kritik jag just själv framfört. Dumpen kan maska mannens ansikte och bara publicera en del av chatten och berätta bakgrunden men utan att avslöja ansikte ioch namn osv.

Man skulle kunna gjort anmälan utan att hänga ut barnet, det har du rätt i.

Men det här handlar såklart om utrymme och uppmärksamhet i cyberspace
Citera
2022-05-05, 22:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sommargay
Kan nån peka mig i rätt riktning vad gäller senaste gäddans facebookprofil. Jag har ju namnet men vilken av alla träffar är det? Beskriv hans profilbild eller liknande.

För övrigt ser han ut som en blind person när han står med solglajjor och stirrar tomt samtidigt som han håller sig nervöst i glassdisken.

Du vet vart han bor va?
Titta isf efter området
Citera
2022-05-05, 22:54
Medlem
sunessensommars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Det är oroväckande.
Får dumpen dig att se mycket snällare ut nu?
Om det var den fråga du ställde dig efter att ha läst mitt inlägg beklagar jag ditt intellekt såväl som ditt öde.
Citera
2022-05-05, 22:55
Medlem
Sommargays avatar
Citat:
Du vet vart han bor va?
Titta isf efter området

Nu tror jag polletten trillade ner. Omslagsbild soffa med massa ballonger yes? Och det är han till 100%?
Citera
2022-05-05, 22:57
Medlem
Som personen ovan skriver så är just den sista uthängningen vidrig, mannen är fullkomligt grotesk och hemsk på alla plan. Dumpen är dock också ett gäng skithögar.

Ser dom verkligen inte hur otroligt utlämnade och integritetskränkande deras skit är? Jag läste chatten och jag vill spy, framförallt gällande vad mannen skriver men Dumpens skit är också vidrig. Det hade varit en sak om dom aldrig publicerade detta och skickade vidare det till polisen omgående, då hade dom varit hjältar. Nu framstår dom endast som exploaterande dårar som har noll respekt för offer.

Men det faktum att dom släpper ett så otroligt integritetskränkade material om en extremt utsatt liten flicka där övergreppen diskuteras i detalj är fullkomligt jävla vidrigt. Hur fan tänkte dom när dom publicerade den här skiten?

Det handlar uppenbarligen inte om barnen utan endast för deras sketna egon, hade dom brytt sig hade dom inte varit så extremt integritetskränkade i deras material. Jävla as. Söker man upp mannen så ser man massvis med bilder på den lilla flickan, hur fan kan Dumpen vara nöjda med detta?
Citera
2022-05-05, 22:58
Medlem
Halte Haralds avatar
Citat:
Nu tror jag polletten trillade ner. Omslagsbild soffa med massa ballonger yes? Och det är han till 100%?
100%
Citera
2022-05-05, 22:59
Medlem
Citat:

Precis 😊
Citera
2022-05-05, 23:03
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sunessensommar
Om det var den fråga du ställde dig efter att ha läst mitt inlägg beklagar jag ditt intellekt såväl som ditt öde.

Du kunde ha besvarat frågan men eftersom du inte valde det så beklagar jag andras liv. Jag ber dem om ursäkt för att såna som du finns.

Citat:
Om det skulle vara så, är detta en enorm vulkan utan dess like. Har sett pedofiljägaren på Facebook, Jesus-lookalike.

Patrik och Sara kan ha en del material som ligger och väntar på att bli avslöjat

Vad skulle det vara?
Att nån av deras nätfiskare har ett egenintresse?
Senast redigerad av LeCastle 2022-05-05 kl. 23:07.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in