Citat:
Ursprungligen postat av
Sandemose
Litt morsomt.
Hvis man opponerer mot den gjeldende troen på politiet og VG, så omtales man som et troll.
Det stemmer ganske bra med hvordan jeg tenker om verden og tastaturkrigere spesielt, de kan veldig lite, men de tror veldig mye, de tror faktisk så mye at overtror.
Folkens! Snart dukker solen opp, den vil avsløre at politiet knapt etterforsket Lørenskogsaken.
De brukte i stedet tiden på å lete etter beviser på at TH er skyldig.
De er gode på sånt, ref Bertheussen-saken, men de kan dessverre svært lite om hvordan man agerer når man virkelig etterforsker.
Hei. Takk for at du står i mot rævslekeriet man ser 98% driver med her inne.
Det de driver med her er favoritt sport nr 1 i Norge. Nemlig å endevende andres privatliv.
Det er et trist syn å lese her inne, hvorpå nær samtlige tror bli dt på politi og vg. Da snakkrr vi seriøst historieløse TV tittere, som under påskudd av å "etterforske", får utløp for Norsk smålighet, dyneløfting og utløp mot de som fikk til og har noe, i mottsettning til crewet her.
Med bakgrunn i en annen sak, der publikum gjorde politiets arbeide, kan jeg med sikkerhet si st her inne gjøres det ikke ett forsøk engang.
Det er kun etteraping av vg og snuten med stort sett null egne tanker.
Jeg blir slått ut av rævsleikeri og historiløse folk, fordi de simpelt hen GIDDER IKKE eller EVNER IKKE, å lese mellom linjene og se ssken for det den er, nrmlig full av vg og og politi piss frs stsrten og frem til den dag i dag.
Den hjerneløse massen som driver her inne stiller ingeb kritiske spørsmål og det felles inntrykket gjør meg bekymret for den nssjonale mentale tilstanden.
Endte "typisk norsk å være god", med å skape "kunstig intelligens'?
Slik at "alt går" feks i saker som dette? Bare å hive ut det ene dummere en det andre til stor applaus, fra norges mest tragiske "dokumentar" om "etterforskning"?
Det er jo bare å lese tråden og se selv.
Så takk for at EN våger være kritisk til juge VG og frimurer politi- banden.